7. A | 7. B |
TJA 1. U/52, nal. 1 (poveži številke z besedami iz kvadratka). 2. Preberi besedilo nad slikami. 3. DZ/42, nal. 4 (pošlji rešitve)
|
ZGO S pomočjo videoposnetka https://www.youtube.com/watch?v=kWhzSX_QIME&feature=youtu.be o Hanibalu dokončajo miselni izroček, ki so ga dobili po elektronski pošti. |
MATEMATIKA Danes boste še ponavljali računanje z ulomki, ker ga bomo potrebovali tudi pri vsebinah, ki jih bomo obravnavali v prihodnjih mesecih. Jutri pa že začenjamo novo poglavje.
Če boste imeli kje težave, si pomagajte s starim zvezkom, učbenikom, e-učbenikom… Če pa še ne bo šlo, pa mi pošljite. |
MATEMATIKA Danes boste še ponavljali računanje z ulomki, ker ga bomo potrebovali tudi pri vsebinah, ki jih bomo obravnavali v prihodnjih mesecih. Jutri pa že začenjamo novo poglavje.
Če boste imeli kje težave, si pomagajte s starim zvezkom, učbenikom, e-učbenikom… Če pa še ne bo šlo, pa mi pošljite. |
SLJ Tema: Kako se učimo iz besedil v učbeniku V DZ str. 48 -49 reši naloge od 7 do 9. Natančno beri navodila in vprašanja; predvsem pa upoštevaj navodilo, da najprej prebereš 1. del temeljnega besedila in rešiš naloge, nato prebereš 2. del in rešiš naloge in 3. del in rešiš naloge. Skratka – vračaj se v besedilo in si podčrtuj. Če imaš težave pri reševanju, mi sporoči.
|
SLJ TEMA: BRANJE IN RAZUMEVANJE BESEDILA Nazadnje si reševal/a naloge, povezane z besedilom Kako je Aleksander Makedonski postal velik vladar, in tako bo tudi danes. 6. naloga se je s strani 46 nadaljevala na 47. strani. Upam, da nisi spregledal/a. Sicer pa v današnji uri nadaljuj z nalogami 7, 8 in 9, ki so na straneh 48 in 49. Vse tri naloge se navezujejo na razumevanje izhodiščnega besedila. ŽELIM TI USPEŠNO DELO. ČE SO PRI REŠEVANJU TEŽAVE, ME VPRAŠAJ. ČE ŽELIŠ PREVERITI PRAVILNOST REŠITEV, MI POŠLJI REŠITVE |
GEO tematika: UTRJEVANJE – PODNEBJE AZIJE. Učenci so dobili navodila po e pošti. Delati morajo z zemljevidom Azije in učbenikom. |
TJA School lunch Danes potrebuješ učbenik za angleščino (UČ) in program za poslušanje avdio posnetka v mp3 formatu. Avdio posnetka sta v prilogi e-maila. UČ 52/1: Besede v oranžnem okvirčku oštevilči, tako da boš pomensko povezal sliko hrane ali pijače z besedo v okvirčku. Nad 1. nalogo so štirje pladnji s hrano in pijačo. Vsak kos hrane ali pijače je oštevilčen. Za vsak kos hrane poišči besedo v okvirčku – kaj je torej na slikah? Pet besed ostane neoštevilčenih! Nato poslušaj posnetek 21 in preveri, če si prav oštevilčil/a. UČ 52/2: V vsako vrstico napiši po še dva primera. UČ 52/3: Odgovori na vprašanja. Česa poješ več? Ko končaš, preveri ali si izbral/a več zelenih ali več oranžnih odgovorov. Zelena: tvoja prehrana je verjetno OK. Oranžna: Svojo prehrano bi verjetno moral spremeniti. Po potrebi uporabi spletni slovar PONS. UČ 52/4: Oglej si šolska kosila na fotografijah in preberi besedilo School lunch v zelenem okvirčku nad fotografijami. Katero kosilo je zelo zdravo in katero zelo nezdravo? Nato poslušaj posnetek 22 in preveri. UČ 52/5: Ponovno poslušaj posnetek 22 in izberi pravilni odgovor. Na naslednji strani so rešitve. Sedaj preglej vse svoje odgovore. |
ŠPORT (DEKLICE)
PRAKTIČNI DEL:
- v priponki so tokrat vaje, poimenovane LOV NA ZAKLAD
- opraviti morate vse vaje z lista, vrstni red pa ni pomemben
- če katera zmore, lahko opravi 2 seriji ali večje število ponovitev kot je navedeno na listu
- nič ne bo narobe, če naloge opravite še kak drug (mogoče deževen) dan
In kot ste najbrž že opazile… teoretičnega dela danes NI. Morate pa do konca tedna ali najkasneje ponedeljka, 6.4.2020 izpolniti tabelo za tretji teden in jo seveda poslati na moj mail.
ŠPORT (DEČKI)
Delate po navodilih od prejšnjič.