5. A | 5. B |
GUM Tema: Moja babica je pela in plesala Danes se boš preizkusil/a v vlogi novinarja. Izberi babico, dedka, mamo ali očeta in z njim naredi intervju. Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. Odgovorov mi ni potrebno pošiljati, jih bomo skupaj prebrali, ko se vidimo J Vprašanja:
|
SLJ Kako opišemo rastlino? V četrtem razredu si se že učil opisovat živali, osebe in poklice. Letos se bomo naučili opisat rastline, predmete in običaje. Pri opisih moramo paziti na vrstni red opisovanja in pozorno opazovanje. Začeli bomo z rastlinami. ¬ Pozorno večkrat preberi besedilo o sivki v DZ str. 20. ¬ Reši naloge v DZ str. 21. Če želiš, mi lahko pošlješ rešitve. |
SLJ Kako opišemo rastlino? V četrtem razredu si se že učil opisovati živali, osebe in poklice. Letos se bomo naučili opisat rastline, predmete in običaje. Pri opisih moramo paziti na pozorno opazovanje in vrstni red opisovanja. Začeli bomo z rastlinami. 1. Pozorno večkrat preberi besedilo o sivki v delovnem zvezku na strani 20. 2. Reši naloge v delovnem zvezku na strani 21. 3. Rešitve lahko preveriš na spletu Radovednih pet, ali pa mi pošlješ v pogled. |
RU – Pouk na daljavo Danes boš malo razmišljal/-a o učenju na daljavo. • V zvezek za DRUŽBO napiši naslov UČENJE NA DALJAVO in nariši svojo rožo.
Rožo fotografiraj in mi jo pošlji. Komaj čakam tvoje odgovore, ki mi bodo v pomoč pri nadaljnjem načrtovanju dela. Lahko ti pri tem pomagajo tudi starši. |
ŠPO Stare elementarne igre Danes se boš igrali igre, ki so se jih igrali tvoji starši. Povprašajte jih, katere so se igrali in če poznajo pravila. Morda se starši spomnijo gumitvista ali ristanca. NAVODILA: – dobro se ogrej, – igraj se dve stari igri (npr. ristanc, gumitvist, zemljo krast ali katero, ki se je spomnijo starši), – igraj se jo vsaj pol ure. Če bi katero izmed iger tvojih staršev želel delil z mano, jo lahko zapišeš in pošlješ na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si |
ŠPO Stare elementarne igre Danes se boš igrali igre, ki so se jih igrali tvoji starši. Povprašajte jih, katere so se igrali in če poznajo pravila. Morda se starši spomnijo gumitvista ali ristanca. NAVODILA: – dobro se ogrej, – igraj se dve stari igri (npr. ristanc, gumitvist, zemljo krast ali katero, ki se je spomnijo starši), – igraj se jo vsaj pol ure. Če bi katero izmed iger tvojih staršev želel delil z mano, jo lahko zapišeš in pošlješ na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si |
MAT Obseg lika Še vedno ostajamo pri likih. Znamo jih narisat, poimenovat, vemo, da jih omejujejo stranice… Danes pa bomo računali, koliko je skupna dolžina daljic določenega lika. Spoznali bomo, kako izračunamo obseg lika. ¬ V delovnem zvezku na strani 40 si preberi pogovor med Jakom, Filipom, Zalo, Nežo in Cofom. ¬ Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-mat-sdz-osn/# Računanje obsega, klikni na znak in si oglej. ¬ Zapis v zvezek. ¬ Reši naloge v delovnem zvezku na strani 41. Upoštevaj Zalina navodila. ¬ Ponovi pisno deljenje. V vajah Znam za več si sam izberi eno nalogo na strani 59. Pri reševanju te naloge si meri čas. Sporoči mi, katero nalogo si rešil in koliko časa si potreboval? |
MAT Obseg lika Še vedno ostajamo pri likih. Znamo jih narisat, poimenovat, vemo, da jih omejujejo stranice… Danes pa bomo računali, koliko je skupna dolžina daljic določenega lika. Spoznali bomo, kako izračunamo obseg lika. ¬ V delovnem zvezku na strani 40 si preberi pogovor med Jakom, Filipom, Zalo, Nežo in Cofom. ¬ Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-mat-sdz-osn/# Računanje obsega, klikni na znak in si oglej. ¬ Zapis v zvezek. ¬ Reši naloge v delovnem zvezku na strani 41. Upoštevaj Zalina navodila. ¬ Ponovi pisno deljenje. V vajah Znam za več si sam izberi eno nalogo na strani 59. Pri reševanju te naloge si meri čas. Sporoči mi, katero nalogo si rešil in koliko časa si potreboval?
|
DRU Poglej v muzej Danes boste pobrskali po spominu, kje in katere muzeje ste že obiskali. Kaj ste v njih videli? Se še spomnite ogleda Šolskega muzeja v Ljubljani? Kaj je bilo v muzeju shranjeno? … ¬ Preberi besedilo v učbeniku na strani 81. ¬ Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/# “Poglej v muzej!”, dobro preberi besedilo in si pod znakom oglej galerijo slik. ¬ V zvezek zapiši: Poglej v muzej! U81 ¬ Prepiši vprašanja in nanje odgovori. a) Kakšna je vloga muzejev? b) Zakaj so muzeji pomembni? c) Katere muzeje si že obiskal? Kaj ti je bilo v njih najbolj všeč? Pošlji mi odgovore na vprašanja. |
DRU Poglej v muzej Danes boste pobrskali po spominu, kje in katere muzeje ste že obiskali. Kaj ste v njih videli? Se še spomnite ogleda Šolskega muzeja v Ljubljani? Kaj je bilo v muzeju shranjeno? … ¬ Preberi besedilo v učbeniku na strani 81. ¬ Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/# “Poglej v muzej!”, dobro preberi besedilo in si pod znakom oglej galerijo slik. ¬ V zvezek zapiši: Poglej v muzej! U81 ¬ Prepiši vprašanja in nanje odgovori. a) Kakšna je vloga muzejev? b) Zakaj so muzeji pomembni? c) Katere muzeje si že obiskal? Kaj ti je bilo v njih najbolj všeč? Pošlji mi odgovore na vprašanja. |