2. A | 2. B |
MATEMATIKA SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100 ( DE + DE = DE) Cilji: • Sešteva dvomestna števila v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda. Naloga: • Pri računanju si lahko pomagaš tudi s stotičnim kvadratom. Če ga ne potrebuješ, ga ne uporabljaj. • V zvezek zapiši račun in odgovor za naslednje besedilne naloge: o Izračunaj vsoto števil 52 in 34. o Simon ime 31 evrov, Sonja pa 33 evrov. Ali si lahko s skupnim denarjem kupita kotalke, ki stanejo 65 evrov? o Lili in Bine sta računata. Lili je izračunala 22 računov, Bine pa 4 račune več kot Lili. Koliko računov sta izračunala oba skupaj? o Zoja je včeraj prebrala 26 strani knjige, danes pa še 42 strani. Koliko strani mora še prebrati, če ima knjiga 70 strani? • Reši naloge v SDZ 3/ stran 8. • Če si z nalogami hitro končal in imaš voljo, lahko vadiš računanje na spletni strani: https://www.lilibi.si/solska-ulica/matematika/racunam-do-100/sestevam/dvomestna-stevila/dvomestna-stevila
|
MATEMATIKA SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100 ( DE + DE = DE) Cilji: • Sešteva dvomestna števila v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda. Naloga: • Pri računanju si lahko pomagaš tudi s stotičnim kvadratom. Če ga ne potrebuješ, ga ne uporabljaj. • V zvezek zapiši račun in odgovor za naslednje besedilne naloge: o Izračunaj vsoto števil 52 in 34. o Simon ime 31 evrov, Sonja pa 33 evrov. Ali si lahko s skupnim denarjem kupita kotalke, ki stanejo 65 evrov? o Lili in Bine sta računata. Lili je izračunala 22 računov, Bine pa 4 račune več kot Lili. Koliko računov sta izračunala oba skupaj? o Zoja je včeraj prebrala 26 strani knjige, danes pa še 42 strani. Koliko strani mora še prebrati, če ima knjiga 70 strani? • Reši naloge v SDZ 3/ stran 8. • Če si z nalogami hitro končal in imaš voljo, lahko vadiš računanje na spletni strani: https://www.lilibi.si/solska-ulica/matematika/racunam-do-100/sestevam/dvomestna-stevila/dvomestna-stevila |
SLOVENSKI JEZIK MALA IN VELIKA PISANA ČRKA T Cilji: • Glas t zapisujejo z malo in veliko pisano črko po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti. • Pri pisanju upoštevajo in utrjujejo smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke ki piše in roke ki ne piše, pravilno držo pisala. • Prepišejo besede s pisanimi črkami. • Berejo povedi napisane s pisanimi črkami. Naloga: • Na https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/k si oglej, kako se piše mala in velika pisana črka t. Mala pisana črka t zavzame dve vrstici. • Odpri zvezek za opismenjevanje (DZO 2), str. 106, 107 ter vadi male in velike pisane črke t. • V zvezek napiši eno vrstico malega pisanega t in eno vrstico velikega pisanega t. • Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek. |
SLOVENSKI JEZIK MALA IN VELIKA PISANA ČRKA T Cilji: • Glas t zapisujejo z malo in veliko pisano črko po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti. • Pri pisanju upoštevajo in utrjujejo smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke ki piše in roke ki ne piše, pravilno držo pisala. • Prepišejo besede s pisanimi črkami. • Berejo povedi napisane s pisanimi črkami. Naloga: • Na https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/k si oglej, kako se piše mala in velika pisana črka t. Mala pisana črka t zavzame dve vrstici. • Odpri zvezek za opismenjevanje (DZO 2), str. 106, 107 ter vadi male in velike pisane črke t. • V zvezek napiši eno vrstico malega pisanega t in eno vrstico velikega pisanega t. • Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek. |
SPOZNAVANJE OKOLJA ONESNAŽEVANJE Cilji: • Ve, da so spremembe v okolju včasih za živali ali rastline ugodne, včasih pa škodljive. • Spoznava, da ob proizvodnji in v vsakdanjem življenju nastajajo odpadki. • Zna pojasniti, kako sam dejavno prispeva k varovanju in ohranjanju naravnega okolja ter k urejanju okolja, v katerem živi. • Pozna nekatere onesnaževalce vode, zraka in tal in posledice onesnaževanja. Naloga: • Pogovor: Kaj se zgodi, če ne skrbimo za okolje? Kdo ali kaj onesnažuje okolje? Kaj onesnažujejo? Kaj se zgodi, če odpadke mečemo na tla? ZANIMIVI PODATKI o odpadkih, npr. Papir se razkraja en mesec, nogavica eno leto, pločevinka 200 let, plastična steklenica 400 let, žvečilni gumi se nikoli ne razgradi. • Odpri učbenik na strani 65. Preberi in preglej. • V zvezek zapiši: |
POZNAVANJE OKOLJA ONESNAŽEVANJE Cilji: • Ve, da so spremembe v okolju včasih za živali ali rastline ugodne, včasih pa škodljive. • Spoznava, da ob proizvodnji in v vsakdanjem življenju nastajajo odpadki. • Zna pojasniti, kako sam dejavno prispeva k varovanju in ohranjanju naravnega okolja ter k urejanju okolja, v katerem živi. • Pozna nekatere onesnaževalce vode, zraka in tal in posledice onesnaževanja. Naloga: • Pogovor: Kaj se zgodi, če ne skrbimo za okolje? Kdo ali kaj onesnažuje okolje? Kaj onesnažujejo? Kaj se zgodi, če odpadke mečemo na tla? ZANIMIVI PODATKI o odpadkih, npr. Papir se razkraja en mesec, nogavica eno leto, pločevinka 200 let, plastična steklenica 400 let, žvečilni gumi se nikoli ne razgradi. • Odpri učbenik na strani 65. Preberi in preglej. • V zvezek zapiši: |
GLASBENA UMETNOST SPOZNAJMO PIHALA Cilji: • Spoznajo glasbeno družino pihal: trstenke, kljunasta flavta, prečna flavta, klarinet. • Poslušajo glasbene posnetke pihal. Naloga: • Zapoj pesmice, ki si se jih naučil pri pouku doma. • Spoznavanje pihal • Trstenke oz. panova piščal / Ogledamo si panovo piščal, oz. trstenke. Sestavljene so iz votlih cevi trsja. Vanje pihamo. • Prečna flavta / Votla cev prečne flavte je iz medenine. Pihamo v ustnik, s prsti pokrivamo pokrovčke na luknjicah. Držimo jo z obema rokama vodoravno v desno stran. • Kljunasta flavta / Je lesena, ima ustnik za pihanje in luknjice, ki jih pokrivamo s prsti. • Klarinet / Je iz afriškega črnega lesa, na ustniku ima jeziček, ki ga potrebuje za ustvarjanje zvoka. S prsti pokrivamo zaklopke na luknjice. • Med pihala sodijo še: saksofon, oboa, fagot, pikolo … • Oglej si in poslušaj pihala v deželi lilibi: https://www.lilibi.si/solska-ulica/glasbena-umetnost/o-glasbi/glasbila |
GLASBENA UMETNOST SPOZNAJMO PIHALA Cilji: • Spoznajo glasbeno družino pihal: trstenke, kljunasta flavta, prečna flavta, klarinet. • Poslušajo glasbene posnetke pihal. Naloga: • Zapoj pesmice, ki si se jih naučil pri pouku doma. • Spoznavanje pihal • Trstenke oz. panova piščal / Ogledamo si panovo piščal, oz. trstenke. Sestavljene so iz votlih cevi trsja. Vanje pihamo. • Prečna flavta / Votla cev prečne flavte je iz medenine. Pihamo v ustnik, s prsti pokrivamo pokrovčke na luknjicah. Držimo jo z obema rokama vodoravno v desno stran. • Kljunasta flavta / Je lesena, ima ustnik za pihanje in luknjice, ki jih pokrivamo s prsti. • Klarinet / Je iz afriškega črnega lesa, na ustniku ima jeziček, ki ga potrebuje za ustvarjanje zvoka. S prsti pokrivamo zaklopke na luknjice. • Med pihala sodijo še: saksofon, oboa, fagot, pikolo … • Oglej si in poslušaj pihala v deželi lilibi: https://www.lilibi.si/solska-ulica/glasbena-umetnost/o-glasbi/glasbila |
ANGLEŠČINA Tema: Rime (ustno sporočanje) Cilji: utrjevanje naučenega besedišča o V zvezek si nariši rime, ki so jih našli tvoji sošolci. ϑ Rime »preberi« na različne načine (tiho/glasno, visoko/tiho, hitro/počasi) |
ANGLEŠČINA Tema: Iščimo rime o živalih Cilji: ponovitev besedišča za živali utrjevanje naučenega besedišča Gibalna pesmica: BABY SHARK DANCE Iščimo RIME V zvezek si nariši spodnjo tabelsko sliko. Živali poimenuj in poskusi »prebrati« rime. Če najdeš še kakšno angleško rimo, mi jo pošlji. |