6. A 6. B

SLJ

Tema: Sklanjanje osebnega zaimka

Danes boš v DZ reševal naloge, v katerih boš primerjal in uporabljal daljšo in krajšo obliko osebnega zaimk                          Naloge so na straneh 29 – 30/ 5., 6. in 7. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. Nalogo mi pošlji.

ŠPO (DEKLICE)

Pošiljam vam dve povezavi s kratkima filmčkoma za vadbo (SLOFit izziv #1 in #2). Eden je namenjen vadbi na prostem, drugega lahko izvedete zunaj ali v primeru slabega vremena doma. Za oba rabite le nekaj dobre volje, za enega pa še malo daljšo palico ali metlo 🙂 Navodila za izvedbo so kar v povezavah, teoretičnega dela pa danes NI. Jupijej 🙂

P.s.

Izberete si lahko en izziv, tiste, ki imate voljo in možnost, pa naredite oba, saj vam ne bosta vzela veliko časa. Če ne bo šlo v enem dnevu, pa poskusite z njima kak dan, ko ŠPO nimate na urniku.

Upam, da se pri vas sonček manj skriva kot pri meni, v vsakem primeru pa si naredite lep dan!

ŠPORT (DEČKI)

V začetku tedna ste dobili razlago o srčnem utripu. Kaj je to, koliko udarcev šteje v mirovanju in kakšen je vaš maksimalni srčni utrip.  Prav tako ste spoznali , kako se srčni utrip spreminja s telesno aktivnostjo, kar je pomembno pri načrtovanju vadbe. Bolj podrobno se boste s tem seznanili pri predmetih biologija in naravoslovje.

Dobili ste tudi naloge, ki jih morate narediti in pri tem spremljati gibanje srčnega utripa in ugotovitve zapišete v tabelo. Prosim vse, da to naredite v tem tednu in zapise shranite, da ko pridemo nazaj v šolo skupaj predebatiramo o tem.

Ne pozabite na ogrevanje pred izvajanjem danih nalog!!

Tisti, ki pa ste to že opravili pa se odpravite na en daljši sprehod v naravo. Ko pa pridete domov, še naredite vaje za moč. Vaje za trebušne in hrbtne mišice in vaje za mišice rok.

Ostanite Fit in zdravi.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 1. skupina

 

Odprite spletno stran

https://www.youtube.com/watch?v=xq7T6LA6ciE

Navodila so v angleščini, vendar so zraven zelo nazorne slike in mere.

 https://www.youtube.com/watch?v=glprCZujOeY&feature=youtu.be

 Izberite si enega od zgornjih izdelkov in ga naredite. Na koncu ga lahko tudi pobarvate.

Domača naloga:

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi do torka 31.3. 2020 napišite, koliko ste naredili v teh dveh urah ali če ste imeli kakšno težavo. Tisti, ki mi niste še ničesar napisali o izdelavi stola in žabice, mi napišite, kako vam je uspelo.

MAT 6.b

Danes bomo utrjevali površino kvadra.

  1. Najprej še en komentar k problemski nalogi. Se spomnite, ko smo merili učilnico? Tam merijo tla približno 60 m2 .  Nekateri ste napisali, da potrebujemo za našo darilno škatlo 500 m2. To bo pa res preveč 😊.
  2. V zvezek zapišite VAJA – POVRŠINA KVADRA.

V zvezek prepiši naloge in jih reši. Ne pozabi na skico in bodi pozoren na enote ter odgovor.

  1. naloga

Metka je pobarvala lesen kvader z dolžino 6,5 dm, širino 15 cm in višino 8 cm. Koliko dm2 kvadra je pobarvala Metka?

 

  1. naloga

Izračunaj površino kvadra, če meri dolžina 12 cm, širina 8 cm in višina 5 cm.

 

  1. naloga

Iz kartona bomo izdelali zaboj brez pokrova v obliki kvadra.  Zaboj bo dolg 1 m, širok 7 dm in visok 0,5 m. Na zalogi imamo 2,5 m2 kartona. Bo dovolj? Odgovor utemelji in naredi izračun.

 

  1. naloga

Miha je iz žice sestavil žični model kvadra z robovi 4,4 cm, 8 cm in 5,5 cm. Koliko decimetrov lesenih  palčk je porabil?

 

  1. naloga je za matematične navdušence (ni obvezna)

6 dm dolg in 3 dm širok akvarij je visok pol metra. Voda v njem sega 1 dm pod zgornji rob. Koliko dm2 površine je mokre?

Prvo nalogo sem vam rešila (rešitve so v prilogi).  Vseeno jo poskusite najprej rešiti sami in si potem pregledate rešitve. Če je ne boste znali rešiti sami, rešitev prepišete v zvezek .

 

Ostale naloge niso rešene, ampak jih rešujete samostojno.

Rešitve (skupaj s sredino nalogo) lahko natipkate in pošljete do petka, 2. 4. 2020,  do 18. ure.

Če ima kdo pri tem težave, naj mi sporoči, da mu pomagam. >>> 2.4.MAT6.b Priloga Rešitev 1. naloge

Rešitve dobite v petek po 18. uri.

Rešitve >>> 2.4.MAT6.b Priloga rešitve nalog

 TJA

Mednarodni dan otroške knjige

Pojdi na: https://www.storylineonline.net/books/mice-twice/.

Poslušaj zgodbo. Sporoči mi, če ti je bila všeč. Če imate čas, lahko ti prebereš kakšno zgodbo svojim staršem, bratu/sestri…(v slovenščini).

ZGO

tematika: BIVALIŠČA RIMLJANOV .

Učenci dobijo navodila po e-pošti, da s pomočjo učbenika odgovorijo na nekaj vprašanj.

GOSPODINJSTVO

Označevanje živil

V prilogi vam pošiljam odgovore za prejšnjo učno uro. Preberite, preverite svoje odgovore in po potrebi dopolnite. >>> varstvo

Današnja učna ura je zelo pomembna, saj se boste naučili brati informacije na živilih in ovrednotiti njihovo kakovost.

Najprej nekaj splošnih informacij.

Živila, ki jih kupujemo, morajo imeti na embalaži ustrezne podatke in oznake, ki so vidne in napisane v slovenskem jeziku.

Na embalaži mora biti navedeno:

Ime živila,

Blagovna znamka,

Ime in naslov proizvajalca,

Seznam sestavin,

Pogoji shranjevanja,

Navodila za uporabo,

Informacija o hranilni vrednosti,

Informacija o energijski vrednosti.

Ali lahko na osnovi teh podatkov izvemo, ali je živilo zdravo ali ne? Na katere sestavine moramo biti pozorni?

Pozorni moramo biti na vsebnost maščob, sladkorja, vlaknin in aditivov.

Pomagamo si lahko s tako imenovanim semaforjem.

Zelena – malo Oranžna – srednje Rdeča- veliko

Maščobe Manj kot 3 g/100 g Od 3 do 20g/100 g Več kot 20g/100 g

Sladkor Manj kot 5g/100 g Od 5 do 15 g/100g Več kot 15g/100g

sol Manj kot 0,3g/100g Od 0,3 do 1,5 g/100g Več kot 1,5g/100g

V domači kuhinji si izberi 2 živili (npr. kosmiče, čokoladni namaz) in izpolni priloženi učni list (Označevanje živil) oziroma si podatke zapiši v zvezek. Primer za mleko je že narejen. >>> oznacevanje

SLOVENŠČINA

TEMA: SKLANJANJE OSEBNEGA ZAIMKA

Ponovi imena sklonov in njihove vprašalnice.

Nadaljuj z reševanjem naloge na 29. strani 5. naloga.

Na 30. strani reši 6. in 7. nalogo.

Če boš imel/a težave, me vprašaj in ti bom pomagala.

Lahko pa rešitve preveriš v spletnem učbeniku www.iRokus.si . Vstopaš lahko brezplačno s svojim mailom in geslom. Poišči GRADIM SLOVENSKI JEZIK 6 samostojni delovni zvezek 2. del. Pojdi na strani 29. in 30., poišči naloge. Rešitve se ti pokažejo s klikom na kljukico čisto spodaj.

ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE.

GUM

Tema: Predstavitev govornega nastopa

Najprej mi pošljite vsi govorni nastop. Vsakemu posamezniku ga pregledam in odgovorim kaj naj popravi, spremeni, doda. Ko vam napišem, da je besedilo dobro, naredite predstavitev po naslednjih navodilih:

  • Izberite Power point ali plakat
  • V predstavitev ne pišite celotnega besedila, ampak samo oporne točke – najpomembnejše podatke
  • Vstavite slike (na plakat jih lahko narišete)
  • Dodajte posnetek odlomka opere, ki vam je všeč (na plakat napišite točen naslov, da lahko poiščemo na youtubu)
  • Predstavitev naj bo zanimiva in poučna, pri tem upam na vaše super ideje, domišljijo in iznajdljivost JJ
  • Ob ustvarjanju predstavitve si veselo prepevajte (če vas doma ne izselijo, lahko pojete tudi opero J)

 

Pri tem se zelo potrudite, ker bo to vaša ocena pri glasbeni umetnosti.

 TJA

Mice-Twice

Danes je mednarodni dan otroških knjig – International Children’s Book Day. V ta namen sem izbrala eno (otroško) zgodbo, ki jo boš danes poslušal/a.

  • Pojdi na: https://www.storylineonline.net/books/mice-twice/
  • Za lažje spremljanje vključi podnapise (glej spodnjo sliko)
  • Poslušaj zgodbo. Sporoči mi, če ti je bila všeč, zakaj in kaj je nauk zgodbe (lahko v slovenščini). Če imate čas, lahko ti prebereš kakšno zgodbo svojim staršem, bratu/sestri…(v slovenščini ali angleščini).

NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo:
Končujemo temo ZEIT. Poglej po zvezku, kaj vse si se naučil/a pri tej temi. >>> DIE ZEIT – 2. 4. 2020
Potem pa reši učni list (priloga) in mi pošlji v pogled do petka popoldne, 3. 4. 2020.
Če nimaš možnosti tiskanja, prepiši naslov in številči naloge ter napiši samo odgovore.

ŠPORT (NIP)

Glede na to, da bo jutri lep dan, vam predlagam, da se v okvirju NIP ŠPORT odpravite na izlet v bližnji gozd. Svoj sprehod po gozdu si lahko popestrite na različne načine . Ideja je vaša. Če vam pa zmanjkuje idej, si  oglejte spodnji filmček o tem, kako si je sprehod popestril eden od učiteljev športa z druge šole. Primerno se obujte, in na sprehod se odpravite sami ali z člani družine. Pa veliko užitkov na svežem zraku.

Vaš učitelj Dragan

https://www.youtube.com/watch?v=TOs2iyOTH0M

(Skupno 141 obiskov, današnjih obiskov 1)