6. A 6. B

TJA

Rešitve za DZ/48, nal 1,2,4,6 v priponki maila

 Vadenje: Present Simple

1.) Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=ZuXACPrJNHw

Oglej si video in zraven odgovarjaj (ustno). Odgovori se izpišejo za nalogami.

2.) V zvezek zapiši naslov: THE DAILY ROUTUNE OF THE QUEEN (video)

3.) Še enkrat si oglej video in izpiši vse veznike (to so besede, ki povezujejo posamezne povedi v besedilo (next, after…).  Rešitve so spodaj v kvadratku. Poznaš še kak veznik?

4.) Video si si ogledal že dvakrat. Napiši čim več povedi, ki si si jih zapomnil. Ko jih napišeš, jih poskusi postaviti v pravi vrstni red. Še enkrat si oglej video. Kako ti je šlo?

5.) Sedaj opiši svoj tipičen dan, sedaj ko si doma. Naslov: MY TYPICAL DAY DURING THE CORONAVIRUS OUTBREAK. Pošlji mi opis (slikaj zvezek, lahko napišeš v Wordu ali na mail. Lahko se tudi posnameš in mi prebereš povedi).

 

 

VEZNIKI

After (breakfast, lunch, that) (po zajtrku kosilu, potem)

Then (nato)

Next (nato)

Before (bed, lunch) (pred…)

Finally (nazadnje)

 ŠPO (DEKLICE)

V spodnji povezavi je ideja, kako narediti čisto posebno pot 🙂 Vaša naloga pa je, da jo poskusite ustvariti jutri ali v katerem od naslednjih dni in jo prehoditi čim večkrat, po možnosti brez napak.

Priporočila:

  •  ker je vreme lepo, si pot lahko naredite zunaj; za oznake si namesto listov najdite kak drug material, npr. na asfaltu narisani križci (dlani) in krogci (stopala), na travi porabite listje dreves ipd…
  •  če boste v stanovanju, si pot lahko naredite na enak način kot je v povezavi, manj časa pa vam bo vzelo, če na liste narišete samo obrise dlani oziroma stopal (dlan, stopalo na papir, pa svinčnik in je že slikica :-))

No, malo se poigrajte. Če bo katera pri volji, mi lahko pošlje kako fotografijo svoje domiselne poti (ni pa obvezno!!). Ne pozabite pa mi do ponedeljka poslati izpolnjene tabele za ta teden.

Imejte lep vikend!

Učiteljica Petra

https://www.pinterest.com/pin/236650155407150181/feedback/?invite_code=f19c521ee64c4f43b2caedadbc63414a&sender_id=445363988058888606

ŠPO (DEČKI)

V začetku tedna ste dobili razlago o srčnem utripu. Kaj je to, koliko udarcev šteje v mirovanju in kakšen je vaš maksimalni srčni utrip.  Prav tako ste spoznali , kako se srčni utrip spreminja s telesno aktivnostjo, kar je pomembno pri načrtovanju vadbe. Bolj podrobno se boste s tem seznanili pri predmetih biologija in naravoslovje.

Dobili ste tudi naloge, ki jih morate narediti in pri tem spremljati gibanje srčnega utripa in ugotovitve zapišete v tabelo. Prosim vse, da to naredite v tem tednu in zapise shranite, da ko pridemo nazaj v šolo skupaj predebatiramo o tem.

Ne pozabite na ogrevanje pred izvajanjem danih nalog!!

Tisti, ki pa ste to že opravili pa se odpravite na en daljši sprehod v naravo. Ko pa pridete domov, še naredite vaje za moč. Vaje za trebušne in hrbtne mišice in vaje za mišice rok.

Ostanite Fit in zdravi.

ŠPO (DEKLICE)

V spodnji povezavi je ideja, kako narediti čisto posebno pot 🙂 Vaša naloga pa je, da jo poskusite ustvariti jutri ali v katerem od naslednjih dni in jo prehoditi čim večkrat, po možnosti brez napak.

Priporočila:

  •  ker je vreme lepo, si pot lahko naredite zunaj; za oznake si namesto listov najdite kak drug material, npr. na asfaltu narisani križci (dlani) in krogci (stopala), na travi porabite listje dreves ipd…
  •  če boste v stanovanju, si pot lahko naredite na enak način kot je v povezavi, manj časa pa vam bo vzelo, če na liste narišete samo obrise dlani oziroma stopal (dlan, stopalo na papir, pa svinčnik in je že slikica :-))

No, malo se poigrajte. Če bo katera pri volji, mi lahko pošlje kako fotografijo svoje domiselne poti (ni pa obvezno!!). Ne pozabite pa mi do ponedeljka poslati izpolnjene tabele za ta teden.

Imejte lep vikend!

Učiteljica Petra

https://www.pinterest.com/pin/236650155407150181/feedback/?invite_code=f19c521ee64c4f43b2caedadbc63414a&sender_id=445363988058888606

ŠPO (DEČKI)

V začetku tedna ste dobili razlago o srčnem utripu. Kaj je to, koliko udarcev šteje v mirovanju in kakšen je vaš maksimalni srčni utrip.  Prav tako ste spoznali , kako se srčni utrip spreminja s telesno aktivnostjo, kar je pomembno pri načrtovanju vadbe. Bolj podrobno se boste s tem seznanili pri predmetih biologija in naravoslovje.

Dobili ste tudi naloge, ki jih morate narediti in pri tem spremljati gibanje srčnega utripa in ugotovitve zapišete v tabelo. Prosim vse, da to naredite v tem tednu in zapise shranite, da ko pridemo nazaj v šolo skupaj predebatiramo o tem.

Ne pozabite na ogrevanje pred izvajanjem danih nalog!!

Tisti, ki pa ste to že opravili pa se odpravite na en daljši sprehod v naravo. Ko pa pridete domov, še naredite vaje za moč. Vaje za trebušne in hrbtne mišice in vaje za mišice rok.

Ostanite Fit in zdravi.

GOSPODINJSTVO

Označevanje živil

V prilogi vam pošiljam odgovore za prejšnjo učno uro. Preberite, preverite svoje odgovore in po potrebi dopolnite. >>> varstvo

Današnja učna ura je zelo pomembna, saj se boste naučili brati informacije na živilih in ovrednotiti njihovo kakovost.

Najprej nekaj splošnih informacij.

Živila, ki jih kupujemo, morajo imeti na embalaži ustrezne podatke in oznake, ki so vidne in napisane v slovenskem jeziku.

Na embalaži mora biti navedeno:

Ime živila,

Blagovna znamka,

Ime in naslov proizvajalca,

Seznam sestavin,

Pogoji shranjevanja,

Navodila za uporabo,

Informacija o hranilni vrednosti,

Informacija o energijski vrednosti.

Ali lahko na osnovi teh podatkov izvemo, ali je živilo zdravo ali ne? Na katere sestavine moramo biti pozorni?

Pozorni moramo biti na vsebnost maščob, sladkorja, vlaknin in aditivov.

Pomagamo si lahko s tako imenovanim semaforjem.

Zelena – malo Oranžna – srednje Rdeča- veliko

Maščobe Manj kot 3 g/100 g Od 3 do 20g/100 g Več kot 20g/100 g

Sladkor Manj kot 5g/100 g Od 5 do 15 g/100g Več kot 15g/100g

sol Manj kot 0,3g/100g Od 0,3 do 1,5 g/100g Več kot 1,5g/100g

V domači kuhinji si izberi 2 živili (npr. kosmiče, čokoladni namaz) in izpolni priloženi učni list (Označevanje živil) oziroma si podatke zapiši v zvezek. Primer za mleko je že narejen. >>> oznacevanje

NARAVOSLOVJE

Zgradba cveta

  • Zapuščamo svet snovi in prehajamo na razmnoževanje rastlin. Danes boste spoznali osnovno zgradbo cveta. Cvetovi so spolni organi rastlin in omogočajo spolno razmnoževanje.
  • V zvezek zapiši naslov Spolno razmnoževanje semenk ter prepiši in reši učni list. >>> nar6cvet
    dav
    dav
    dav
    dav
    dav

    dav

Pred tem moraš ven, da nabereš nekaj cvetov (breskev, trobentica, narcisa ali zvonček ter drugih rastlin). Če tega ne moreš varno storiti, si pomagaj s slikami, ki jih prilagam v priponki (čeprav je gibanje v naravi blizu doma še vedno potrebno in zaželjeno).

Pomagaš si lahko z učbenikom na strani 99.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 3.TEDEN

 

Odprite spletno stran

https://www.youtube.com/watch?v=xq7T6LA6ciE

Navodila so v angleščini, vendar so zraven zelo nazorne slike in mere.

 

https://www.youtube.com/watch?v=glprCZujOeY&feature=youtu.be

 

Izberite si enega od zgornjih izdelkov in ga naredite. Na koncu ga lahko tudi pobarvate.

Domača naloga:

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi do torka 31.3. 2020 napišite, koliko ste naredili v teh dveh urah ali če ste imeli kakšno težavo. Tisti, ki mi niste še ničesar napisali o izdelavi stola in žabice, mi napišite, kako vam je uspelo.

 MATEMATIKA

Ugotavljam, da vas kar nekaj površno prebere navodila za delo in tudi besedila nalog. Nekateri zato delate preveč. 😉

Danes nadaljujete z utrjevanjem znanja o kocki in kvadru.

Če še niste rešili vseh nalog, ki ste jih dobili v sredo (1. list) ali pa morate narediti popravo, najprej  rešite  te naloge. Slike rešenih nalog (1. list) mi pošljete, če jih še niste.

Ko rešite vse naloge na 1. listu, rešujete naloge na 2. listu, ki je v priponki. >>> Vaje_P_kocka_kvader2

Skupni čas reševanja naj bo 40 min, ni potrebno rešiti vseh nalog. Nalog iz drugega lista ni potrebno oddati. Če pa želite, da jih pregledam, mi jih pošljite.

GEO

tematika: Zemljevidi.

Učenci s pomočjo učbenika naredijo delni prepis snovi in narišejo nekaj kartografskih znakov.

SLOVENŠČINA 6. razred manjše učne skupine

TEMA: SKLANJANJE OSEBNEGA ZAIMKA

V zvezek (pod jezikovni pouk) napiši naslov SKLANJANJE OSEBNEGA ZAIMKA.

Še enkrat ponovi imena sklonov in vprašalnice zanje.

 Delovni zvezek 2. del odpri na  30. strani in poišči nalogo 8.

Oglej si sklanjanje osebnih zaimkov JAZ, TI, ON, ONA ONO. Na glas sklanjaj te zaimke in prepiši tabelo v zvezek.

Kaj si ugotovil/a? OSEBNI ZAIMKI IMAJO V RODILNIKU, DAJALNIKU IN TOŽILNIKU DVE OBLIKI:

      mene (daljša oblika)                              me (krajša oblika)

      tebe                                                          te

      njega                                                        ga

      njemu                                                      mu

  V povedi:

   Njega sem videl.                                        Videl sem ga.

Na strani 31 poglej razpredelnico za osebne zaimke v dvojini. Glasno sklanjaj in tabelo   prepiši v zvezek.

Potem si poglej še tretjo razpredelnico, kjer so sklanjani osebni zaimki v množini. Glasno sklanjaj in tabelo prepiši v zvezek.

Imajo osebni zaimki tudi v dvojini in množini krajšo obliko?

IMAJO SAMO V 3. OSEBI. OBKROŽI KRAJŠE OBLIKE.

 ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

SLJ 6/4

Tema: Sklanjanje osebnega zaimka

V DZ str. 30 – 31 si oglej, kako sklanjamo osebne zaimke.                                                                                           Vse tri tabele natančno prepiši v zvezek; na isti strani reši  9. nalogo in na str. 32/12 nalogo.

Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči.

 

(Skupno 233 obiskov, današnjih obiskov 1)