5. A 5. B

TJA

Vaje slušnega in bralnega razumevanja

1.) Odpri U/48. Oglej si nalogo 1, dobro si oglej slike od 1-4.

2.) V priponki je posnetek (št. 30) Predvajaj ga in reši nalogo ( zaporedje sličic).

Če je potrebno, poslušaj večkrat, vsekakor pa vsaj dvakrat.

3.) Dobro si oglej nalogo 2 (navodilo, sliki, preleti vsa štiri besedila). Poslušaj (posnetek 31) in povej, ali gre za Sama ali Harveya.

4.) Odpri DZ/40 in reši obe nalogi.

  1. naloga: Preberi 1. dialog (pogovor) in pri sličicah nariši kljukico oz. križec. Enako pri 2. dialogu.
  2. naloga: Oglej si tabelo in dopolni opis.

DZ lahko slikaš in mi sliko pošlješ na e-mail. Rešitve pošljem jutri.

MAT

Obseg pravokotnika

Zadnjo uro si se učil o obsegu kvadrata. Danes boš računal obseg pravokotnika.

  • V zvezek zapiši:

Obseg pravokotnika

Nariši pravokotnik s stranicama a = 3 cm, b = 5 cm.

Izračunaj njegov obseg. (ne pozabi na skico)

Podatki:                 Skica:                                       Načrtaj

a = 3 cm

b = 5 cm

o = ?

o = a + b + a + b                      ALI          o = 2· a + 2 · b

o = 3cm+5cm+3cm+5cm           o = 2 · 3 cm + 2 · 5 cm

o  = 16 cm                                 o = 6 cm + 10 cm                                                       o = 16 cm 

  • Nariši še pravokotnik z dolžino 7 cm in širino 3 cm. Izračunaj njegov obseg.

(Ne pozabi na izpis podatkov in skico)

  • Da boš znanje utrdil, reši še naloge v DZ str. 42

Za vsako nalogo upoštevaj postopek računanja obsega.

Pošlji mi rešitve.

 

 

MAT

Obseg pravokotnika

Zadnjo uro si se učil o obsegu kvadrata. Danes boš ponovil načrtovanje pravokotnika in spoznal računanje obsega pravokotnika.

  1. V zvezek zapiši:

Obseg pravokotnika

Nariši pravokotnik z dolžino 3 cm in širino 5 cm.

Izračunaj njegov obseg.

a = 3 cm

b = 5 cm

o = ?

o = a + b + a + b                                   ALI

  o = 2· a + 2 · b

o = 3cm+5cm+3cm+5cm                                              o = 2 · 3 cm + 2 · 5 cm

o  = 16 cm

o = 6 cm + 10 cm

  o = 16 cm 

Obseg pravokotnika meri 16 cm.

 

2. Nariši pravokotnik z dolžino 7 cm in širino 3 cm. Izračunaj njegov obseg. (Pomagaj si z zgornjim primerom.)

  1. Pošlji mi zapis druge naloge.

SLJ

Kako tvorimo opis rastline

V prejšnjih urah si se učil o opisu rastline. Svoje znanje boš dopolnil z oblikovanjem opisa. Da bodo tvoji opisi popolni, se boš danes naučil, kako tvorimo opis rastline.

  • Pozorno si oglej fotografijo v DZ na str. 28. Ali jo prepoznaš ?
  • Reši naloge v DZ str. 28 in 29/1 – 4 (4. naloga se nadaljuje na str. 30)
  • Pravilnost svojih zapisov preveri na spletu

https://www.radovednih-pet.si/dodatno-gradivo#tab=5

Ali si imel kaj težav pri reševanju nalog? Sporoči mi!

SLJ

Kako tvorimo opis rastline

V preteklih urah si se učil o opisu rastline. Svoje znanje boš dopolnil z oblikovanjem opisa. Da bodo tvoji opisi popolni, se boš danes naučil, kako tvorimo opis rastline.

  1. Pozorno si oglej fotografijo v delovnem zvezku na strani 28. Ali prepoznaš rastlino na fotografiji ?
  1. Reši naloge v delovnem zvezku na strani 28 in 29/1 – 4 (4. naloga se nadaljuje na strani 30).
  1. Pravilnost svojih zapisov preveri na spletu https://www.radovednih-pet.si/dodatno-gradivo#tab=5

DRU

Prazgodovina

Ali te zanima, kako so živeli ljudje pred več milijoni let – v prazgodovini?

  • V učbeniku na strani 82 si preberi besedilo pod naslovom »Kako so živeli prvi ljudje?«.
  • Pozorno preglej in preberi besedilo na PPT »Ljudje v prazgodovini«, ki ga najdeš v priponki. >>>Ljudje_v_prazgodovini
  • V zvezek prepiši tabelsko sliko s PPT- zadnja prosojnica z napisom- “Zapiši v zvezek”.
  • Razmisli in odgovori na vprašanje; Kako so ljudje v tistem času ulovili žival in kaj so storili z ulovljeno živaljo?

Pošlji mi odgovor na zadnje vprašanje.

DRU

Prazgodovina

Ali te zanima, kako so živeli ljudje pred več milijoni let – v prazgodovini?

  1. V učbeniku na strani 82 si preberi besedilo pod naslovom »Kako so živeli prvi ljudje?«.
  2. Pozorno preglej in preberi besedilo na PPT »Ljudje v prazgodovini«, ki ga najdeš v priponki. >>> Ljudje_v_prazgodovini
  3. V zvezek prepiši tabelsko sliko s PPT- zadnja prosojnica z napisom- “Zapiši v zvezek”.
  1. Razmisli in odgovori na vprašanje; kako so ljudje v tistem času ulovili žival in kaj so storili z ulovljeno živaljo?
  2. Pošlji mi odgovor na 4. vprašanje.

LUM

Tople in hladne barve – FOTOGRAFIJA

Katere so tople?

Katere so hladne?

Na kaj te spominjajo tople barve?

Na kaj te spominjajo hladne barve?

Če se spomniš, smo letos že veliko govorili o toplih in hladnih barvah.

Tople: rdeča, oranžna, rumena.  Hladne: modra, zelena, vijolična.

Kako ti deluje podoba na spodnji fotografiji?

Verjetno se strinjaš, da ta slika deluje precej živo, saj tople barve poudarjajo hladne, hladne pa tople.

LIKOVNA NALOGA:

Z mobilnim telefonom (če ga nimaš, poprosi zanj starše) boš posnel 2 fotografiji tako, da boš na njej zajel tople in hladne barve. Fotografiji izberi tudi naslov. Kaj boš fotografiral, je čisto tvoja izbira. Lahko iščeš motiv v stanovanju ali pa v naravi, lahko si sam postaviš predmete različnih barv (tihožitje) in fotografiraš le -te.

USPEŠEN BOŠ:

– če bo fotografski motiv domiseln (razmisli o zornem kotu fotografiranja),

– če boš zajel tople in hladne barve.

Fotografije pošlji do petka, 10. 4. 2020, na elektronski naslov barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si

GUM

Letos smo se naučili veliko novega pri glasbeni umetnosti (nove pesmi, plesi igranje na inštrumente…). Vse to pa se je začelo nekoč…

Danes boš doma poiskal pripomočke, za ustvarjanje glasbe, ritma. Pojdi po stanovanju in razmisli, kaj vse lahko uporabiš (lonci, plastične sklede, kuhalnice, žličke, …).

Poišči svojo najljubšo glasbo, zraven igraj na svoj inštrument in veselo prepevaj. V svoj orkester lahko povabiš družinske člane, jim pripraviš glasbila ter pojete in igrate (smeh in zabava zagotovljena J).

NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo:
V tem tednu se boš naučil/a nekaj o veliki noči. Napiši naslov: OSTERN (velika noč)
Poslušaj pesmice na spodnjih povezavah:



V prilogi imaš list, na katerem so napisane besede o veliki noči in tudi narisane. Lista NE TISKAJ. >>> Ostern – neue Wörter
Prepiši besede v zvezek in zraven nariši. Besede večkrat preberi.
Danes mi ničesar NE pošiljaš.

RAČUNALNIŠTVO (NIP)

Ta teden vas naloga čaka v sredo, 8. 4. 2020. Na programu RTV je vsak dan poučna oddaja IZODROM.

In to sredo bodo v oddaji programirali.

Oddajo si lahko ogledate ob 9.10 na TV SLO1. Če pa jo bo kdo zamudil, pa bo posnetek na voljo na spletni strani: https://www.rtvslo.si/tv/oddaja/izodrom/173251138

 

 

 

 

 

 

 

 

(Skupno 384 obiskov, današnjih obiskov 1)