6. A | 6. B | ||||||||||||||||||
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 2. SKUPINA
Ker se bližajo prazniki, vam k žabicam in metuljčkom dodajam še zajčke. Prvi zajček je obvezen, drugega lahko naredite, če želite. http://www.arvindguptatoys.com/toys/Bunnyrabbit.html Predlagam, da na začetku gledate navodila po slikah, nato pa pogledate še film (predvsem, kako zajčka »napihniti«). Če je luknjica premajhna, jo čisto malo povečajte s škarjicami. Zajčka še okrasite. http://www.arvindguptatoys.com/toys/rabbit.html Pri tem zajčku z mahajočimi ušesi predlagam, da na koncu delate premike nog z levo roko naprej in nazaj. Upam, da vam uspe! Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi do torka, 7.4. 2020 napišite, kako vam je uspelo ali če ste imeli kakšno težavo. |
TJA Present Simple: questions
Present Simple: questions Questions (vprašanja):
Short answers (kratki odgovori):
UČ 57/1: 1 b, 2 d, 3 a, 4 e, 5 c UČ 57/3: 1 Do your friends listen to music? Yes, they do. / No, they don’t. (ti si izbral/a eno možnost) 2 Does this book teach grammar? Yes, it does. 3 Do monkeys usually speak English? No, they don’t. 4 Do you understand Italian? Yes, I do. / No, I don’t. 5 Does your teacher watch VDs in English? Yes, she does. 6 Does Kanzi live in Japan? No, she doesn’t. 7 Do you ever look at websites (spletne strani) in English? Yes, I do. / No, I don’t. 8 Do your parents speak a foreign language (tuji jezik)? Yes, they do. / No, they don’t. UČ 57/4: Vaši lastna vprašanja in odgovori. Tukaj je nekaj mojih primerov:
|
||||||||||||||||||
GOSPODINJSTVO Utrjevanje snovi
|
SLOVENŠČINA TEMA: OPIS IGRE (ŠPORTA) V delovnem zvezku 2. del poišči 16. enoto NI ČASA ZA DOLGČAS. Oglej si fotografijo in razmisli, kaj prikazuje. Nato odpri delovni zvezek na 34. strani. 1. naloga ti postavlja vprašanja, ki so povezana s fotografijo na prejšnji strani. Odgovori nanja. Poišči interaktivni delovni zvezek na www.iRokus.si . Interaktivna gradiva so še vedno brezplačna, do njih pa vstopaš s prijavo svojega maila in gesla – ostane isto kot pri ogledu posnetka o kapnikih. Ko prideš do interaktivnih delovnih zvezkov, poišči Gradim slovenski jezik SAMOSTOJNI DELOVNI ZVEZEK ZA 6. RAZRED 2. DEL. Odpri ga na strani 34 in si s klikom na 2. nalogo oglej posnetek. Reši 3. in 4. nalogo na tej strani. Obe nalogi se navezujeta na razumevanje poslušanega besedila. Če ti reševanja dela težave, besedilo še enkrat poslušaj. Lahko pa mi tudi sporočiš, če imaš težave. ŽELIM TI USPEŠNO DELO. |
||||||||||||||||||
ZGO tematika: GRADBENIŠTVO V SREDNJEM VEKU. Učenci so dobili navodila po e-pošti. Delajo z učbenikom, zvezkom in odgovarjajo na vprašanja. Na koncu narišejo skico. |
ŠPORT (DEKLICE) Nov teden, novi izzivi 🙂 Redkokdaj se zgodi, da kdo ne bi maral glasbe in plesa. Ritem nosimo v sebi vsi. In tudi tisti, ki nimajo dobrega posluha, velikokrat z veseljem kaj zapojejo. In prav je tako. Danes torej malo drugačen izziv. Dve priponki imate v mailu. V tisti, kjer v oklepaju piše nastop, si ogledate kaj pomeni PLES V VRSTI. Bolj ameriška stvar je to, če boste kaj pobrskale po youtubu pa boste ugotovile, da so v tem pravi mojstri in da takšne vrste plesi izgledajo prav fajn. In ker radi plešemo tudi Slovenci, boste danes namesto polke poskusile z osnovami plesa v vrsti. V drugi priponki vas bo gospa v škornjih (po kavbojsko, kot se za take plese spodobi) postopoma vodila skozi korake čisto enostavne koreografije na pesem Footloose. Ne vem ali ste kdaj gledale film istim naslovom? Če ne, si ga, če imate rade ples, le dajte ob priliki pogledat. Pa dve verziji sta, ena starejša in ena iz 2011, se mi zdi. Skratka. Koreografija je “simpl”. Jaz jo že znam 🙂 Pridno torej povadite, da jo bomo skupaj zaplesale, ko se spet vidimo v šoli! https://www.youtube.com/watch?v=bZzmMlMUhOs&t=25s (učenje koreografije) https://www.youtube.com/watch?v=067u1FLzW8g (koreografija, nastop)
ŠPORT (DEČKI) Nogomet – UTRJEVANJE >>> PRILOGA |
||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE Cvetovi
Številni cvetovi so združeni v SOCVETJA. O socvetju govorimo, kadar je na isti cvetni osi več cvetov. Primeri: regrat, marjetica, sončnica, koruza, trave, šmarnica… Na zgornji sliki je socvetje pri marjetici. Vsak bel list je en cvet, v notranjosti so cevasti rumeni cvetovi. Primeri oblik socvetij. Oglej si spodnjo fotografijo. Kaj opaziš? Prvi cvetovi imajo samo pestiče, drugi pa samo prašnike. Pravimo, da so ENOSPOLNI. Na fotografiji so cvetovi vrbe (mačice). Cvet, ki ima hkrati prašnike in pestič (ali več) pa je OBOJESPOLEN ali DVOSPOLEN. Primeri rastlin, ki imajo enospolne cvetove: leska, vrba, breza, vsi iglavci, gaber, kivi, tisa… Včasih najdemo ženske cvetove na eni rastlini (grmu, drevesu), moške pa na drugi rastlini. Takšnim rastlinam pravimo, da so DVODOMNE. Takšen primer je že zgoraj navedena vrba. Rastline, ki imajo ženske in moške cvetove na isti rastlini pa so ENODOMNE. Takšna rastlina je na primer leska (slika spodaj). Rumeni viseči cvetovi so moški, rdeči cvetovi pa so ženski. Vsi so pa na isti rastlini. Rumeni cvetovi na zgornji sliki so moški cvetovi (socvetja), rdeče obarvani pa ženski (socvetja). Rastlina pa je smreka. Enodomne rastline so: leska, smreka, bor, gaber, breza, koruza…Enodomnih rastlin je več kot dvodomnih. Dvodomne rastline so: vrba, kivi, tisa. Če želimo imeti plodove kivija, moramo nujno imeti obe rastlini.
Opravite jo do petka. Če nimate možnosti ali pa ste alergični na cvetni prah, lahko narišete. Če želite in zmorete, lahko naredite več primerov, tudi svojih. Na terenu (blizu doma) naberi dve socvetji ter si ju prilepi v zvezek. Zraven zapiši npr. socvetje- regrat, socvetje – trava. Naberi in prilepi v zvezek en dvospolen cvet (npr. trobentica). Zraven zopet dopiši dvospolen cvet – trobentica. Naberi 2 moški in 2 ženski socvetji dveh rastlin. Zraven dopiši na primer dvodomna rastlina vrba – moško in žensko socvetje, enodomna rastlina breza – moško in žensko socvetje.
|
MATEMATIKA
Danes se boste spopadli s petimi osnovnimi nalogami iz površine kocke in kvadra. Vsaka pravilno rešena naloga te popelje eno stopničko više. Če boste naloge dobro reševali, boste stali na 4. ali 5. stopnički. To pomeni, da ste pripravljeni na naslednjo stopnjo, ki sledi jutri. Če ne boste uspešni, boste jutri ponovno vadili osnovne naloge. Rešitve od četrtka >>> 2.4.MAT6.b Priloga rešitve nalog
Naloge z navodili so v prilogi. >>> 6. 4.MAT 6.b Priloga P kocke in kvadra – utrjevanje
|
||||||||||||||||||
SLJ Tema: Opis igre (športa) V DZ poišči 16. enoto “Ni časa za dolgčas”. Na str. 34 si ustno odgovori na vprašanja pri 1. nalogi. Pri 2. nalogi si boš ogledal posnetek. Pojdi na spletni naslov www.iRokus.si Nato kliknina iRokus – poučujem interaktivno in se prijavi oz. registriraj (če se še nisi). Poišči naslov svojega DZ in po ogledu posnetka na str. 34 reši 3. in 4. nalogo. Če imaš težave, mi sporoči. |
LUM Likovna naloga: Nariši risbo z velikonočnim motivom (snop, pirhi, barvanje in okraševanje pirhov, blagoslov jedi, vstajenje…). |
||||||||||||||||||
MATEMATIKA V tem tednu boste utrdili znanje o dolžinskih in ploščinskih enotah, obsegih, ploščinah in površinah. Preglejte si naloge, ki ste jih dobili v petek, če ste jih uspeli rešiti. Če jih še niste uspeli rešiti, jih ni potrebno rešiti. Tisti, ki še niste oddali sredine domače naloge, pa to storite čim prej. >>> Resitve_DN_6r_3_4 V prilogi imate list z nalogami. Tudi v tem tednu boste reševali podobno, kot prejšnji teden. Čas reševanja je omejen na 40 min. Če danes ne boste uspeli rešiti vseh nalog, boste z reševanjem nadaljevali v torek… >>> Vaje_opP_2020_1_del Poiščite kartončke za pretvorbo enot. Nič pa ne bo narobe, če si naredite tudi kartončke z obrazci za kvadrat, pravokotnik in kvader. Če pri kateri od nalog potrebujete pomoč, mi to sporočite. |