5. A | 5. B | ||||||||||||||||||||
ŠPO NOGOMET: Zaustavljanje žoge Danes nadaljujemo z nogometom.
Vsako vajo ponovi desetkrat: – vodi žogo po prostoru (z notranjim delom stopala, z zunanjim delom stopala), – žogo si brcni naprej, nato steci za njo in jo ustavi, – če imaš možnost delaj zunaj, žogo brcaj v steno (stoj vsaj 2 metra od stene) – po odboju od stene jo zaustavi z nogo.
|
TJA
I like _______________________________ (npr. I like dancing.) I love ______________________________ (npr. I love reading books.) I don’t like __________________________ (npr. I don’t like playing cards.) I hate ______________________________ (npr. I hate skipping.)
DZ 36/1: 2 talking to friends, 3 taking photos, 4 playing golf, 5 doing exercises, 6 playing Frisbee, 7 skupping, 8 playing cards DZ 36/2: Boy: 2 I like talking to friends. 3 I like taking photos. Girl: 5 I like playing Frisbee. 6 I don’t like doing exercises. DZ 37/2: 2 Do you like playing Frisbee? 3 Do you like playing board games? 4 Do you like playing golf? 5 Do you like doing exercises? 6 Do you like taking photos?
|
||||||||||||||||||||
MAT Utrjevanje računanja obsega in načrtovanja kvadrata in pravokotnika Danes boste uporabili znanje računanja obsega in načrtovanje kvadrata in pravokotnika. Pri načrtovanju bodi pozoren na: izpis podatkov, skico in načrtuj lik z geometrijskim orodjem. Pri obsegu pa ne pozabi, da je simbol za obseg mala pisana črka o (o).
|
ŠPO NOGOMET: Zaustavljanje žoge Danes nadaljujemo z nogometom.
Vsako vajo ponovi desetkrat: – vodi žogo po prostoru (z notranjim delom stopala, z zunanjim delom stopala), – žogo si brcni naprej, nato steci za njo in jo ustavi, – če imaš možnost dela zunaj, žogo brcaj v steno (stoj vsaj 2 metra od stene) – po odboju od stene jo zaustaviš z nogo. |
||||||||||||||||||||
SLJ Opis izbrane rastline Opis rastline si spoznal v prejšnjih urah. Čas je, da svoje znanje uporabiš za oblikovanje opisa.
|
SLJ
Kako tvorimo opis rastline? Opis rastline si spoznal v prejšnjih urah. Čas je, da svoje znanje uporabiš za oblikovanje opisa.
Ključne besede v miselnem vzorcu pošlji na moj mail. |
||||||||||||||||||||
NIT Snovi različno shranjujemo Danes boste ponovili znanje o snoveh (lastnosti, agregatna stanja…) in spoznali, kako lahko snovi shranjujemo in zakaj jih shranjujemo v določeno embalažo.
Embalažo predstavljajo besede zapisane z modro barvo, z rdečo barvo pa so zapisane besede, ki poimenujejo snov. Ustno poveži, kaj spada skupaj.
Snovi različno shranjujemo Drobnozrnate snovi, snovi v prahu, tekočine in pline hranimo v posodah, ki jih imenujemo embalaža. Posode poimenujemo po snoveh iz katere so narejene: – steklenica- iz stekla – plastenka-iz plastike – pločevinka-iz tanke kovine, pločevine – jeklenke-iz jekla.
|
MAT
Obseg pravokotnika in kvadrata – utrjevanje V prejšnjih urah si se učil računati obseg pravokotnika in kvadrata. Danes boš oboje utrjeval. Pazi na natančen izpis podatkov, ne pozabi na skico! Ne pozabi, da je simbol za obseg mala pisana črka o (o). Pri vsaki nalogi upoštevaj pravilen postopek računanja obsega. (kvadrat: o = 4 · a; pravokotnik: o = 2 · a + 2 · b)
Želim videti rešene naloge. |
||||||||||||||||||||
TJA Izgovorjava 1.) Pojdi na: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/. 2.) Poišči zavihek Fun and games, pod zavihkom izberi Tongue Twisters*. 3.) Izberi Big black bug. Pod sliko imaš puščico, klikni, slišal boš izgovorjavo. Ponovi večkrat. 4.) Na enak način vadi še naslednje: – Greek grapes – Fuzzy Wuzzy – Fresh Fried Fish – Red lorry, yellow lorry – Quick kiss Kateri tongue twister se ti je zdel najtežji? Ob katerem si se najbolj zabaval? Če želiš, se lahko posnameš in mi pošlješ posnetek svoje izgovorjave. *Tongue twister je kombinacija besed, ki jo težko izgovorimo, saj se nam ob izgovorjavi hitro zaplete jezik, sploh če jo želimo izgovoriti hitro. Hkrati pa vadimo in ozaveščamo pravilno izgovorjavo določenih glasov. Npr. v Red lorry, yellow lorry, se pojavijo glasovi /j/, /r/ in /l/ , ki so si zelo podobni in jih hitro zamenjamo. Ko izgovarjamo počasi, težav ni, ko poskusimo hitreje, pa vidimo, kako okreten mora biti naš jeziček, da pravilno izgovorimo Hkrati pa takšna vaja zahteva od nas res veliko koncentracije. |
NIT
Snovi različno shranjujemo Danes boste ponovili znanje o snoveh (lastnosti, agregatna stanja…) in spoznali, kako lahko snovi shranjujemo in zakaj jih shranjujemo v določeno embalažo.
Embalažo predstavljajo besede zapisane z modro barvo, z rdečo barvo pa so zapisane besede, ki poimenujejo snov. Ustno poveži, kaj spada skupaj.
V zvezek zapiši: Snovi različno shranjujemo Večjo količino snovi(150 ℓ) shranjujemo v sodih (vino, pivo, kis). Manjše količine (1 ℓ, 0,5 ℓ, 0,2 ℓ) shranjujemo v plastenkah, steklenicah ali pločevinkah (mleko, voda, sokovi). Še manjše količine (parfume) pa v stekleničkah (0,1 ℓ). V posodi z večjo prostornino shranimo večjo količino snovi. Prostornino običajno merimo v litrih, decilitrih in mililitrih. Drobnozrnate snovi, snovi v prahu, tekočine in pline hranimo v posodah, ki jih imenujemo embalaža. Posode imenujemo po snoveh iz katere so narejene: – steklenica- iz stekla – plastenka-iz plastike – pločevinka-iz tanke kovine – jeklenke-iz jekla. |