4. A | 4. B | ||||||
TJA Slušno razumevanje: Renata lives in a big old house 2.) Namig: iščeš rime. 3.) Rešitve: house – mouse, trousers – blouses, boots – suits, jar – car 4.) Pojdi na: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/renata-lives-big-old-house.
Sedaj poskusi ti najti kakšno rimo. Pošlji mi jo po mailu. |
TJA U/84 My bedroom 1.) Odpri učbenik na strani 84. Tina in Martin bosta opisala svoji sobi. Dobro si oglej sliki njunih sob. Sedaj tiho preberi besedilo, ki je nad slikama. Ob branju glej slike, tako boš lažje razumel. Oglej si slovarček:
Še enkrat preberi besedilo. 2.) V zvezek napiši naslov MY BEDROOM (učb. 84) in prepiši vprašanja, ki so v modrem kvadratku pod slikama. (piše Let’s explore!, pod tem je 6 vprašanj). Ponovimo: WHERE – kje, WHAT – kaj, WHOSE – čigavo (to si napiši v zvezek). 3.) Ponovno si oglej sliki in odgovori na vprašanja, ki si jih prepisal. Odgovore mi pošlji na mail: mateja.trebec@guest.arnes.si (slikaj zvezek). |
||||||
MATEMATIKA Učenec pisno deli z enomestnim številom v množici naravnih števil do 1000 in napravi preizkus. Pisno deljenje do 1000 s prehodom
PISNO DELJENJE S PREHODOM
V zvezek zapiši naslednje račune in jih reši. Zgleduj se po prvih dveh primerih: 23 : 4 = 5, ostane 3 (ker je 5 × 4 + 3 = 23) 57: 8 = 7, ostane 1 23 : 3 = __, ostane __ 27 : 5 = __, ostane __ 44 : 6 = __, ostane __
https://www.youtube.com/watch?v=Cls-08595Yo
175 : 5 = Preizkus: Tukaj imaš zapisan primer postopka za prvi račun: 175 : 5 = 35 25 0 Naredimo še preizkus: 35 × 5 175 Vidimo, da smo računali prav ker je zmnožek pri preizkusu enak deljencu pri računu deljenja.
256 : 4 = Preizkus: 540 : 4 = Preizkus: 754 : 2 = Preizkus:
|
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Človeške rase Učenec:
Tabelska slika: ČLOVEŠKA RASA
|
||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec ugotovi, da je na Zemlji veliko različnih okolij in da v različnih okoljih najdemo različna živa bitja. Ve, da se živa bitja z obliko in zgradbo telesa prilagodijo določenemu življenjskemu območju. V različnih okoljih so različna živa bitja
RAZLIČNA ŽIVLJENJSKA OKOLJA:
RAZLIČNA ŽIVA BITJA:
RISANJE ŽIVIH BITIJ V ŽIVLJENJSKIH OKOLJIH V zvezek za NIT napiši naslov: V RAZLIČNIH OKOLJIH SO RAZLIČNA ŽIVA BITJA Stran v zvezku razdeli na štiri enake dele. V vsak del nariši eno življensko okolje in vsaj tri različna živa bitja (rastline, živali), ki živijo v tem okolju. Če imaš kakšne stare revije, lahko tudi izrežeš živa bitja in jih nalepiš v določeno narisano življenjsko okolje. Primer: V en del narišeš goro in vsaj tri živa bitja, ki jih najdemo v gorah – npr. gamsa, orla, planiko, encijan … OPAZOVANJE V NARAVI Ko boš šel/šla v naravo, opazuj živa bitja na travniku, vrtu, gozdu … Morda imaš lupo in boš lažje opazoval-a tudi tista majhna živa bitja – rastline in živali. Spoznal-a boš, kako bogata je naša narava! |
DRUŽBA Časovni trak Učenci:
Nekatere dogodke si si zapomnil-a, veliko pa ni tako pomembnih in so šli v pozabo. (Če te kdo vpraša, kaj si jedel 13. septembra 2018, ne veš. Če pa te vpraša, kaj si jedel na prvi šolski dan, pa bi najbrž vsi znali odgovoriti.)
Dogodke iz preteklosti nazorno prikažemo s časovnim trakom, iz katerega je razvidno, kaj se je zgodilo prej in kaj pozneje.
Tabelska slika: ČASOVNI TRAK MOJEGA OTROŠTVA
(Nekaj namigov: dobil sem sestrico, preselili smo se v novo hišo, umrla je prababica, poškodoval sem se, dobila sem hrčka,…)
Iz kvadratka, ki pomeni leto tvojega življenja, potegni puščico in zapiši dogodek. Lahko ga tudi opišeš ali prilepiš fotografijo. Vesela bi bila, če svoj časovni trak fotografiraš in mi ga pošlješ v vpogled. |
||||||
DRUŽBA Časovni trak Učenec se orientira v času s pomočjo časovnega traka. Zna izdelati in kronološko prikazati dogodke iz preteklosti na preprostem časovnem traku.
Nekatere dogodke si si zapomnil-a, veliko pa ni tako pomembnih in so šli v pozabo. (Če te kdo vpraša, kaj si jedel 13. septembra 2018, ne veš. Če pa te vpraša, kaj si jedel na prvi šolski dan, pa bi najbrž vsi znali odgovoriti.)
Dogodke iz preteklosti nazorno prikažemo s časovnim trakom, iz katerega je razvidno, kaj se je zgodilo prej in kaj pozneje.
Tabelska slika: ČASOVNI TRAK MOJEGA OTROŠTVA
(Nekaj namigov: dobil sem sestrico, preselili smo se v novo hišo, umrla je prababica, poškodoval sem se, dobila sem hrčka,…)
Iz kvadratka, ki pomeni leto tvojega življenja, potegni puščico in zapiši dogodek. Lahko ga tudi opišeš ali prilepiš fotografijo. Svoj časovni trak fotografiraj in mi ga pošlji v vpogled. |
MATEMATIKA Merjenje mase – razmerja med merskimi enotami Učenci:
Če GRAMU dodamo DEKA, to pomeni 1 g · 10 = 10 g ali 1 dag Beseda kilo pomeni 1000. Če GRAMU dodamo KILO, to pomeni 1 g · 1000 = 1000 g ali 1 kg
https://www.radovednih-pet.si/seznam-vsebin/4/matematika-4 ali pa si pomagaš s spodnjo shemo, ki si jo prerišeš v zvezek. Tabelska slika: (naslov velja še včerajšnji)
V zvezek prepiši pretvorbe in jih reši. 1 dag = ____ g 7 dag = ____ g 25 dag = ____ g 360 dag = ____ g 1 kg = ______ g 1000 g = ____ kg 7 kg = ______ g 5000 g = ____ kg |
||||||
GLASBENA UMETNOST Učenec izdela ljudsko glasbilo lončeni bas in nanj zaigra. Oblikuje si pozitiven odnos do nacionalne in svetovne glasbene dediščine. Slovensko ljudsko izročilo – izdelava lončenega basa
Potrebuješ:
2. Prste namočiš v vodo in nato v ritmu katerekoli pesmi drgneš po palici gor in dol. |
GLASBENA UMETNOST Slovensko ljudsko izročilo – izdelava lončenega basa Učenci:
Kaj potrebuješ:
|
NEMŠČINA (NIP)
Navodila za delo: V tem tednu se boš naučil/a nekaj o veliki noči.
Napiši naslov: OSTERN(velika noč)
Poslušaj pesmice na spodnjih povezavah: https://www.youtube.com/watch?v=TFfdjkUrrDEhttps://www.youtube.com/watch?v=IAS_Jtri1CY
https://www.youtube.com/watch?v=jTDcsHKcNbo
V prilogi imaš list, na katerem so napisane besede o veliki noči in tudi narisane. Lista NE TISKAJ. >>> Ostern – neue Wörter
Prepiši besede v zvezek in zraven nariši. Besede večkrat preberi.
Danes mi ničesar NEpošiljaš.