6. A | 6. B |
TJA Glej navodilo za torek, 7. 4. 2020 Za tiste, ki ste že končali pa ponujam še nekaj idej (ni obvezno, če želiš):
Lahko rešujeješ kvize: (npr. wordshake). |
GUM Tema: Izdelava govornega nastopa Vsi, ki mi še niste poslali govornega nastopa je ta teden res že čas, da ga napišete in pošljete. Nekaterim sem že odgovorila, da lahko naredijo predstavitev, redki pa so že vse končali. Zato se ta teden potrudite in opravite svoje zadolžitve, da vam bo lažje. Tisti, ki ste že vse uspešno naredili, pa pojdite v naravo in prisluhnite zvokom okoli sebe. Počakajte trenutek, zaprite oči in odprite ušesa J Kaj slišite? Katere zvoke lahko oponašate s svojim glasom? Naj vam bo na sončku lepo, prijetno. Zapojte si svojo najljubšo pesem in vrnite naravi čudovito glasbo, ki nam jo daje J
|
ŠPORT (DEČKI) NAVODILA >>>šport_DEČKI ŠPORT (DEKLICE) Zaradi petkovega kulturnega dneva je jutrišnja ura ŠPO vaša zadnja v tem tednu. Tiste, ki ste mini koreografijo plesa v vrsti že osvojile, jo malo povadite, ostale se poskusite koreografijo še naučiti. V vsakem primeru jo ponovite. To uro torej utrjujete. Ker pa imate nekatere s plesom veliko veselja, vam pripenjam še eno povezavo, v kateri je koreografija zumbe. No, tam je moj star prispevek z bloga, pod njim pa dva posnetka koreografij zumbe. Prispevek si preberete ali pa ne, ostalo pa si malo poglejte, pa lahko (tiste, ki želite), poskusite tudi z vadbo še tega. Drugo verzijo se bodo učile osmo in devetošolke. Kaj se ve, mogoče pa nam pred koncem šolskega leta uspe kak skupen ples vseh deklet predmetne stopnje..? V priponkah pa:
Želim vam sončen preostanek tedna in da v krogu družine preživite lepe in mirne, pa čeprav nekoliko drugačne praznične dni. Prepričana sem, da bodo domače dobrote enako okusne, druženje pa mogoče v teh dneh še več vredno in lepše! Ostanite zdrave!! |
NARAVOSLOVJE Cvetovi Ustno reši spodnja vprašanja, da preveriš svoje znanje (zapiši si le črke pred odgovori).
1. Cvet na spodnji sliki je a) enospolen b) dvospolen c) dvodomen. 2. Rastlina na zgornji sliki je: a) Enodomna b) Dvodomna.
3. Enodomnost pomeni: a) Da so moški cvetovi na eni rastlini, ženski pa na drugi. b) Da so moški in ženski cvetovi na isti rastlini. c) Da ima rastlina samo eno vrsto cvetov (samo moške ali pa samo ženske).
4. Ali imajo iglavci cvetove? a) Da b) Ne.
5. Na sliki najdi moške in ženske cvetove.
Rešitve: 1. a (ima samo prašnike) 2. b (vrbe so dvodomne) 3. b 4. a 5. Moški cvetovi visijo, ženski pa so obrnjeni navzgor.
Še vprašanje za razmišljanje…Zakaj misliš, da moški in ženski cvetovi na enodomnih rastlinah (torej na isti rastlini) ne dozorijo hkrati?
|
MAT Danes bomo utrjevali predvsem kocko in kvader. Preglejte si naloge, ki ste jih dobili v sredo in ste jih uspeli rešiti. >>> Resitve_DN_6r_7_4 Nadaljujete z reševanjem nalog. Če ste prvi in drugi del nalog že rešili, imate v prilogi 3 del nalog. Skupni čas pregleda rešitev in reševanja je omejen na 40 min. Če danes ne boste uspeli rešiti vseh nalog, boste z reševanjem lahko nadaljevali v petek… >>> Vaje_opP_2020_3_del Če pri kateri od nalog potrebujete pomoč, mi to sporočite. |
SLJ TEMA: ZNAČILNOSTI BESEDILNE VRSTE OPIS IGRE (ŠPORTA) Delovni zvezek 2. del odpri na strani 36. Reši 8. nalogo, v kateri moraš dopolniti nepopolno besedilo o opisu igre (športa). Tako dopolnjeno besedilo prepiši v zvezek. Napiši naslov OPIS IGRE (ŠPORTA) in prepiši. Potem razmisli, katera igra oz. šport ti je najbolj všeč, da bi ga želel opisati. ČE BOŠ IMEL/A TEŽAVE PRI REŠEVANJU, ME POKLIČI. |
SLJ Tema: Opis igre (športa) V DZ dopolni nepopolno besedilo na str. 36/8. naloga. Nato razmisli, katero igro (šport) bi opisal. V knjigah, revijah ali na spletu poišči besedila o njem. Izberi le tiste podatke, ki jih potrebuješ za opis. V zvezek naredi miselni vzorec (pomagaj si s vprašanji iz 8. naloge). Miselni vzorec mi pošlji. |
MAT 6.b Danes bomo utrjevali obseg in ploščino kvadrata in pravokotnika.
7. 4.MAT 6.b Priloga Rešitve 1. in 2. stopnja
Danes vas čaka 5 nalog. Za učence s težavami pri MAT so obvezne prve tri. Za ostale prve štiri. Naloga 5. je namenjana matematičnim navdušencem 🙂 Pri vsaki nalogi izpiši podatke in naredi skico. Skica ti naj pomaga pri reševanju.
Nariši pravokotnik z dolžino 6,5 cm in širino 3 cm in ga označi. Z rdečo barvo označi, kje v pravokotniku se vidi obseg, z modro barvo pa, kje se vidi ploščina. Izračunaj obseg in ploščino pravokotnika.
Sosedovi so ogradili svoj vrt kvadratne oblike. Za ograditev so potrebovali 44 m ograje. Koliko m2 meri njihov vrt?
Babica ima 16,8 a veliko njivo. Ta njiva je dolga 48 m. Kako široka je njiva od babice? (namig: a je oznaka za ar)
Dolžina pravokotnega vrta meri 14,5 m, širina pa 8,3 m.
Ploščina vrta pravokotne oblike je 30 m2. Ploščina dela, na katerem rastejo rože, je 10 m2. Na koliko kvadratnih metrih raste solata? (GLEJ SLIKO)
Rešitve pošljem jutri skupaj z navodili za naslednji dan. |
GEO tematika: RAZDALJE V NARAVI IN NA ZEMLJEVIDU. Učenci so dobili kratek povzetek snovi iz katere so morali odgovoriti na nekaj kratkih vprašanj. Snov za učno šibke je diferencirana. |
TJA Utrjevanje: Present Simple questions Reši naloge v DZ, str. 45 in nato preglej rešitve. DZ 45/ 1 – 4 Učenci z odločbo lahko rešite manj nalog: DZ 45/1 – 3 |