7. A | 7. B | |||||||||||||||||||||
TJA Delo z besediščem: How to make pancakes V priponki sem vam poslala učne liste. Vse rešujete na računalnik, ni potrebno tiskat. Najprej se na učni list podpiši, napiši datum. Nato si oglej posnetka na povezavi. Reši naloge. Neznane besede poišči v slovarju. Pošlji mi na mail. Shrani kot how-to-make-pancakes-ime-priimek. |
SLJ TEMA: UTRJEVANJE Danes boš utrjeval/a znanje iz jezikovnega pouka. Delovni zvezek 1. del odpri na strani 57. Reši 12. in 13. nalogo. Nadaljuj z nalogami 14., 15., 16 in 17 na strani 58. Z reševanjem teh nalog si utrdil/a jezikovne pojme. Temu bo sledilo preverjanje znanja. Če si imel/a težave pri reševanju nalog, me vprašaj. Če želiš pravilnost rešitev preveriti, mi jih pošlji. |
|||||||||||||||||||||
SLJ Tema: Utrjevanje V DZ reši na str. 57 – 58/ 12., 13., 14., 15., 16. in 17. nalogo. Če imaš težave, mi sporoči. |
TJA Countable and uncountable nouns
Countable and uncoutable nouns
There’s a good restaurant near here.
I often go to the restaurant nere here. The table in my kitchen is big. (Samo ena miza je v kuhinji)
UČ 53/1: Preberi pravila za rabo določnega (the) in nedoločnega člena (a/an) še v angleščini. V besedilu pod tabelo oštevilči (1 do 4) modre besede. Z 1 označiš modro besedo, ki je omenjena prvič, z 2 označiš modro besedo, ki je števna in je zato pred njo nedoločni člen a oz. an, itd. *Slovarček: fizzy drink – gazirana pijača; vending machine – avtomat s hrano UČ 53/2: Besedilo dopolni z nedoločnim členom a ali an ali z določnim členom the. Upoštevaj pravilo (glej tabelo in razlago na prejšnji strani). UČ 53/3: Oglej si sliki in dopolni tabeli s samostaliki iz okvirčka. UČ 53/5: Izberi ustrezno besedo in nato reši kviz. UČ 53/6: Kaj ponavadi ješ in piješ? Dopolni povedi. Kdor želi, še naj reši 4. nalogo (pravila, ki sem vam jih predstavila v slovenščini, boš obnovil/a v angleščini).
53/2 1 a (ker je števno in prvič omenjeno), 2 the (ker je drugič omenjeno), 3 a (prvič omenjeno), 4 a (prvič omenjeno), 5 a (prvič omenjeno), 6 a (prvič omenjeno, chocolate bar je števno, tablice čokolade štejemo), 7 the (ponovno omenjeno), 8 the (v šoli je najverjetneje le ena menza) 53/3 1 rice, 2 cheese, 3 water, 4 vegetables, 5 pears, 6 crisps 53/4 1 singular, 2 much, 3 many, 4 negative 53/5 1 much (b), 2 a lot of (a), 3 any (b), 4 many (a), 5 some (a) 53/6 Lastni odgovori
|
|||||||||||||||||||||
GEO tematika: RASTLINSTVO AZIJE. Učenci so dobili navodila po e-pošti. Utrjujejo snov s pomočjo slikovnega materiala in učbenika.Učno šibki so dobili prilagojeno razlago. |
||||||||||||||||||||||
ZGO Srečanje v živo preko Zooma ob 10.00. |
ZGO Srečanje v živo preko Zooma ob 10.00. |
|||||||||||||||||||||
ŠPORT (DEČKI)
NAVODILA >>>šport_DEČKI
ŠPORT (DEKLICE)
Od jutri pa do naslednje ure ŠPO bo minil en teden, vmes pa potica, čokolade, bomboni in pirhi 🙂 Da bo čas za vse, gibanje in dobro hrano, vas za današnjo uro čaka le utrjevanje koreografije iz prejšnje ure. Najbrž jo že povsem obvladate, če ne, ji pač jutri namenite kako minuto več časa. Za malo dodatka, za tiste, ki želite, pa tale povezava:
http://test5ra.splet.arnes.si/2015/02/07/zumbaaa-2/
Star prispevek z mojega bloga je. Preberite besedilo ali pa ne, pod njim sta dva filmčka koreografij zumbe. Dekleta 8. in 9. razreda se bodo učila drugo verzijo, vi pa se lahko preizkusite, za svojo dušo v eni ali drugi (ali pa obeh :-)). Ni obvezno, če se jo boste uspele naučiti, pa mogoče vse skupaj pred koncem leta uspemo narediti “žur” v telovadnici 🙂
V priponkah pa:
- tabela za četrti teden (6.-12.4.); ker je ponedeljek praznik, jo lahko oddate do torka, 14.4., na gibanje pa vseeno ne pozabiti tudi med prazniki!!! >>> Dnevnik športnih aktivnosti4
- priredba družabne igre ČLOVEK NE JEZI SE; to NI domača naloga, bom pa vesela, če se je lotite kak dan med poticami, čokoladami in pirhi 😉
- Pravila za igro ČLOVEK NE JEZI SE
Neki drugačni časi, prazniki so to leto. Pa si jih v krogu svoje družine vseeno naredite lepe, da ne bodo dobri samo potica in pirhi, temveč predvsem odnosi z vsemi, ki jih imate rade!
Ostanite zdrave!!