6. A | 6. B |
GUM Tema: Izdelava govornega nastopa Vsi, ki mi še niste poslali govornega nastopa je ta teden res že čas, da ga napišete in pošljete. Nekaterim sem že odgovorila, da lahko naredijo predstavitev, redki pa so že vse končali. Zato se ta teden potrudite in opravite svoje zadolžitve, da vam bo lažje. Tisti, ki ste že vse uspešno naredili, pa pojdite v naravo in prisluhnite zvokom okoli sebe. Počakajte trenutek, zaprite oči in odprite ušesa ☺ Kaj slišite? Katere zvoke lahko oponašate s svojim glasom? Naj vam bo na sončku lepo, prijetno. Zapojte si svojo najljubšo pesem in vrnite naravi čudovito glasbo, ki nam jo daje ☺ |
ZGO GRADBENIŠTVO V SREDNJEM VEKU NAVODILA >>> PRILOGA |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED – 1. SKUPINA Ker se bližajo prazniki, vam k žabicam in metuljčkom dodajam še zajčke. Prvi zajček je obvezen, drugega lahko naredite, če želite. http://www.arvindguptatoys.com/toys/Bunnyrabbit.html
Predlagam, da na začetku gledate navodila po slikah, nato pa pogledate še film (predvsem, kako zajčka »napihniti«). Če je luknjica premajhna, jo čisto malo povečajte s škarjicami. Zajčka še okrasite. http://www.arvindguptatoys.com/toys/rabbit.html
Pri tem zajčku z mahajočimi ušesi predlagam, da na koncu delate premike nog z levo roko naprej in nazaj. Upam, da vam uspe! Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi do četrtka, 16.4. 2020 napišite, kako vam je uspelo ali če ste imeli kakšno težavo. |
ŠPORT (DEKLICE) Zaradi petkovega kulturnega dneva je jutrišnja ura ŠPO vaša zadnja v tem tednu. Tiste, ki ste mini koreografijo plesa v vrsti že osvojile, jo malo povadite, ostale se poskusite koreografijo še naučiti. V vsakem primeru jo ponovite. To uro torej utrjujete. Ker pa imate nekatere s plesom veliko veselja, vam pripenjam še eno povezavo, v kateri je koreografija zumbe. No, tam je moj star prispevek z bloga, pod njim pa dva posnetka koreografij zumbe. Prispevek si preberete ali pa ne, ostalo pa si malo poglejte, pa lahko (tiste, ki želite), poskusite tudi z vadbo še tega (poudarek na drugem filmčku – Bailando). Drugo verzijo se bodo učile osmo in devetošolke. Kaj se ve, mogoče pa nam pred koncem šolskega leta uspe kak skupen ples vseh deklet predmetne stopnje..? V priponkah pa:
Pravila za igro ČLOVEK NE JEZI SE Želim vam sončen preostanek tedna in da v krogu družine preživite lepe in mirne, pa čeprav nekoliko drugačne praznične dni. Prepričana sem, da bodo domače dobrote enako okusne, druženje pa mogoče v teh dneh še več vredno in lepše! Ostanite zdrave!! Učiteljica Petra http://test5ra.splet.arnes.si/2015/02/07/zumbaaa-2/
ŠPORT (DEČKI) PRILOGA >>> šport 6.r
|
ŠPORT (DEKLICE) Zaradi petkovega kulturnega dneva je jutrišnja ura ŠPO vaša zadnja v tem tednu. Tiste, ki ste mini koreografijo plesa v vrsti že osvojile, jo malo povadite, ostale se poskusite koreografijo še naučiti. V vsakem primeru jo ponovite. To uro torej utrjujete. Ker pa imate nekatere s plesom veliko veselja, vam pripenjam še eno povezavo, v kateri je koreografija zumbe. No, tam je moj star prispevek z bloga, pod njim pa dva posnetka koreografij zumbe. Prispevek si preberete ali pa ne, ostalo pa si malo poglejte, pa lahko (tiste, ki želite), poskusite tudi z vadbo še tega (poudarek na drugem filmčku – Bailando). Drugo verzijo se bodo učile osmo in devetošolke. Kaj se ve, mogoče pa nam pred koncem šolskega leta uspe kak skupen ples vseh deklet predmetne stopnje..? V priponkah pa:
Pravila za igro ČLOVEK NE JEZI SE Želim vam sončen preostanek tedna in da v krogu družine preživite lepe in mirne, pa čeprav nekoliko drugačne praznične dni. Prepričana sem, da bodo domače dobrote enako okusne, druženje pa mogoče v teh dneh še več vredno in lepše! Ostanite zdrave!! Učiteljica Petra http://test5ra.splet.arnes.si/2015/02/07/zumbaaa-2/ ŠPORT (DEČKI) PRILOGA >>> šport 6.r |
MAT 6.b Danes bomo delali matematiko v vsakdanjem življenju. Bližajo se prazniki, zato se verjetno nekateri že pripravljate. Čistijo se stanovanja, pekla se bo potica, barvali pirhi… Tvoja naloga je naslednja: Pomagaj staršem pri vsaj enem opravilu. Dam ti tri primere: Recimo, če bo mama pekla potico, ji ti pripravi in natehtaj sestavine. Če bo potrebno posesati sobo, jo daj ti, pa še izračunaj, koliko m2 si posesal. Ali pa, ko boste zbrani vsi člani družine, vsakega člane izmeri, seštej podatke in boš videl, kako visoki bi bili, če bi teoretično stali en drugemu na glavi 🙂 Primerov je nekaj za vzorec. Vem, da imate šestošolci bogato domišljijo. Ti prepustim, da sam najdeš nekaj, kjer se skriva tudi majceno matematike. Če želiš, pa se poslikaj pri opravljanju naloge in mi pošlji. Bom vesela. Želim vam prijetne praznike. In ostanite zdravi. |
GOSPODINJSTVO Utrjevanje snovi Prejšnjo uro ste pregledovali in izpisovali informacije z deklaracij na živilih. Pri nakupu živil je zelo pomembno, da smo pozorni na hranilno sestavo živila, še posebej pa na vsebnost sladkorja, soli, maščob in drugih dodatkov. Danes boste utrjevali učno snov, zato sem vam pripravila kviz. Preden začnete z reševanjem vam predlagam, da si enkrat ali dvakrat preberete učno snov v zvezku. Prijavite se s svojim pravim imenom, da dobim povratno informacijo. Pojdite na Play Kahoot! https://kahoot.it/ Koda za vstop je: 01368176. Kviz lahko rešujete do sobote 11. 4. 2020, do 12.00. Prvi trije na lestvici, dobite odlično oceno (če boste dosegli vsaj 75 %). Prijavite se s svojim imenom. Kviz rešujte samo enkrat. |
TJA Reading: A school on a boat Preberi besedilo (na tiho in na glas) in reši naloge v DZ, str. 46 in nato preglej rešitve. Morebitne neznane besede podčrtaj, poišči v spletnem slovarju PONS in jih izpiši. DZ 46/ 1 – 5 *Učenci z odločbo rešite manj nalog: DZ 45/1, 2, 3, 5 ** Opcijska naloga: Če imaš možnost se posnami, kako bereš besedilo na glas in se poslušaj. Zvočni posnetek lahko pošlješ tudi meni. Rešitve: |
TJA Slušno razumevanje: Daily Routine 1. ) Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=ecF1y2bI2T4. Oglej si video, lahko vključiš podnapise. Na videu se pojavljajo tudi razni napisi, to ni potrebno brat, samo poslušaj. Bob the Canadian bo opisal svojo dnevno rutino. 2.) Sedaj si oglej še drugi del: https://www.youtube.com/watch?v=t78zZyF3Pq4. Naloga: Napiši si nove fraze za opis dneva. Sporoči mi, kaj si se novega naučil. |
SLJ TEMA: OPIS IGRE – UTRJEVANJE Odpri delovni zvezek na strani 37. Preberi besedilo Letalo brez pilota (13. naloga). Na strani 38 reši 14.in 15. nalogo, ki se nanašata na razumevanje prebranega besedila. ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE. |
SLJ Tema: Utrjevanje V DZ si preberi besedilo na str. 37/13. naloga, nato pa reši na str. 38/ 14. in 15. nalogo. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
NEMŠČINA (NIP)
Navodila za delo:
Še vedno smo pri prazniku OSTERN.
V prilogi imaš list, na katerem so zapisane povedi. Povedi prepišeš v zvezek in narišeš tako, kot zahteva poved. >>> Ostern 6- Sätze und Bilder
V 2. prilogi imaš napisano voščilo in narisano sliko. Če imaš možnost, natisni, prilepi v zvezek in pobarvaj. >>> Ostern – voščilo
Če te možnosti nimaš, prepiši in nariši.
Vse, kar si naredil/a pod naslovom OSTERN, mi poslikaj in pošlji do petka, 10. 4. 2020.
ICH WÜNSCHE DIR UND DEINER FAMILIE FROHE OSTERN!
ŠPORT (NIP)
Glede na to, da bo jutri lep dan, vam predlagam, da se v okvirju NIP ŠPORT odpravite na izlet v bližnji gozd. Svoj sprehod po gozdu si lahko popestrite na različne načine . Ideja je vaša. Če vam pa zmanjkuje idej, si oglejte spodnji filmček o tem, kako si je sprehod popestril eden od učiteljev športa z druge šole. Primerno se obujte, in na sprehod se odpravite sami ali z člani družine. Pa veliko užitkov na svežem zraku.
Vaš učitelj Dragan
https://www.youtube.com/watch?v=TOs2iyOTH0M