7. A | 7. B |
GUM Danes bomo ponavljali snov. Pripravila sem vam kviz, kjer se prijavite in ga rešite. Na moj elektronski naslov mi prosim napišite, pod katerim imenom ste se prijavili. Želim vam veliko zabave pri reševanju ☺ https://kahoot.it/challenge/0100443?challenge-id=6f4080be-be63-471b-ac3d-1fb18755222a_1586327739267 PIN: 0100443 |
GUM Danes bomo ponavljali snov. Pripravila sem vam kviz, kjer se prijavite in ga rešite. Na moj elektronski naslov mi prosim napišite, pod katerim imenom ste se prijavili. Želim vam veliko zabave pri reševanju ☺ https://kahoot.it/challenge/0100443?challenge-id=6f4080be-be63-471b-ac3d-1fb18755222a_1586327739267 PIN: 0100443 |
GEO PREBIVALSTVO AZIJE Navodila >>> PRILOGA |
GEO PREBIVALSTVO AZIJE Navodila >>> PRILOGA |
MAT Danes boste spoznali, formulo za obseg in ploščino paralelograma. 1. Preglejte si rešitve nalog. Rešitve so v prilogi. >>>Resitve_DN_7r_8_4 2. V zvezku poiščite naslov paralelogram in ponovite njegove lastnosti. 3. Nato v zvezek zapišete naslov OBSEG IN PLOŠČINA PARALELOGRAMA Potrebujete list papirja, lahko je tudi popisan. List papirja prepogneš na polovico in nanj narišeš poljuben paralelogram (ne sme biti kvadrat, pravokotnik ali romb). Paralelogram previdno izrežete tako, da boš dobil dva skladna paralelograma (iz vsake polovice papirja po enega). Razmislite, čemu je enak obseg paralelograma. Že znate izračunati obseg kakšnega podobnega lika? Enemu od paralelogramov vrišete eno od višin in ga prerežete po narisani višini. Oba dela poskusite sestaviti tako, da bo nastal lik, ki mu znate izračunati ploščino. Čemu sta enaki stranici novega lika? Ali bi tvoja ugotovitev veljala tudi, če bi paralelogram prerezali po drugi višini? V zvezek prilepi tisti paralelogram, ki je ostal cel in preoblikovan paralelogram. Oba paralelograma označi. V priponki imaš še zapiske, ki jih prepiši v zvezek, če formul za izračun obsega in ploščine nisi uspel sam ugotoviti in zapisati. >>> o_p_paralelogram Ploščine in obsege bomo računali v prihodnjem tednu.
|
TJA Utrjevanje števnih in neštevnih samostalnikov 1) Reši naloge v delovnem zvezku, str. 43 in 83 in preglej svoje odgovore. Rešitve so spodaj. DZ 43/1, 2, 3, 5 DZ 83/3, 4, 5, 6 Diferenciacija: – Učenci z odločbo: ni potrebno rešiti 43/1 in 83/6 – Učenci, ki vam angleščina dobro gre, rešite še 43/4 |
NARAVOSLOVJE Videosrečanje v Zoomu Utrjevanje snovi
Povabila vas bom jutri kakšno uro prej preko maila. Če ob navedeni uri ne boste mogli, sledi ponovitev ob 17.00 uri. Če nimate možnosti ali imate kakšne druge zadržke, mi prosim nujno sporočite.
|
MAT Danes boste spoznali, formulo za obseg in ploščino paralelograma. 1. Preglejte si rešitve nalog. Rešitve so v prilogi. >>>Resitve_DN_7r_8_4 2. V zvezku poiščite naslov paralelogram in ponovite njegove lastnosti. 3. Nato v zvezek zapišete naslov OBSEG IN PLOŠČINA PARALELOGRAMA Potrebujete list papirja, lahko je tudi popisan. List papirja prepogneš na polovico in nanj narišeš poljuben paralelogram (ne sme biti kvadrat, pravokotnik ali romb). Paralelogram previdno izrežete tako, da boš dobil dva skladna paralelograma (iz vsake polovice papirja po enega). Razmislite, čemu je enak obseg paralelograma. Že znate izračunati obseg kakšnega podobnega lika? Enemu od paralelogramov vrišete eno od višin in ga prerežete po narisani višini. Oba dela poskusite sestaviti tako, da bo nastal lik, ki mu znate izračunati ploščino. Čemu sta enaki stranici novega lika? Ali bi tvoja ugotovitev veljala tudi, če bi paralelogram prerezali po drugi višini? V zvezek prilepi tisti paralelogram, ki je ostal cel in preoblikovan paralelogram. Oba paralelograma označi. V priponki imaš še zapiske, ki jih prepiši v zvezek, če formul za izračun obsega in ploščine nisi uspel sam ugotoviti in zapisati. >>> o_p_paralelogram Ploščine in obsege bomo računali v prihodnjem tednu. |
SLJ TEMA: DOMAČE BRANJE Do danes si moral/a prebrati knjigo SOLZICE. Tistim, ki ste imeli težave glede knjige, sem prejšnji teden svetovala e knjigo. Upam, da ste prišli do nje in jo prebrali. Nihče mi ni sporočil, da bi imel težave z dostopom do knjige. Več nalog o prebrani knjigi vam sporočim v torek. Danes pa iz knjige prepiši vse naslove črtic. Med njimi izberi tisto, ki ti je bila najbolj všeč. Ker si Potočnega kramoha bral v berilu, izbiraj med ostalimi črticami. Opiši, kaj iz te izbrane črtice izveš o Vorančevi družini. Če si izbral črtico Nagrada, pa opiši družino, ki je v črtici predstavljena. Če si izbral Ajdovo strnišče, opiši babico. Če si izbral črtico Višja matematika, opiši odnos med Korejevim očetom in gospodarjem. Zapiši, zakaj ti je bila ta črtica najbolj všeč. ŽELIM TI USPEŠNO DELO. |
NI1
Alicias Schultasche
Odpri i-učbenik in poišči Modul 2, Lekcija 2.2, Situacija 1
- UČ 58/1: v interaktivnem učbeniku si oglej video in obkroži pravo rešitev (Ali Alicia najde svoje vodene barvice ali ne?). Vključi podnapise.
- UČ 58/2: dopolni besede in bodi pozoren/a na barve. Rešuj in preveri rešitve v i-učbeniku.
Zakaj so besede v modrih, zelenih ali rdečih okvirčkih?
Z baravmi si bomo pomagali pri določanju slovničnega spola: der (moški spol), die (ženski spol), das (srednji spol).
- UČ 59/3: eno minuto glej sliko iz 2. naloge, nato UČ zapri in poskusi poimenovati čim več potrebščin.
- DZ 48/1a in 1b: Kaj potrebuješ za šolo? Besede oštevilči, še prej pa v spletnem slovarju poišči pomen in preveri spol. Glede na spol pobarvaj kvadratke z besedami.
der (moški spol), die (ženski spol), das (srednji spol)
DZ 48/1c: Besede iz 1a naloge razvrsti v ustrezen stolpec (nahrbtnik).
- Preveri rešitve.