7. A 7. B

GUM

Danes bomo ponavljali snov. Pripravila sem vam kviz, kjer se prijavite in ga rešite. Na moj elektronski naslov mi prosim napišite, pod katerim imenom ste se prijavili. Želim vam veliko zabave pri reševanju ☺

https://kahoot.it/challenge/0100443?challenge-id=6f4080be-be63-471b-ac3d-1fb18755222a_1586327739267

PIN: 0100443

GUM

Danes bomo ponavljali snov. Pripravila sem vam kviz, kjer se prijavite in ga rešite. Na moj elektronski naslov mi prosim napišite, pod katerim imenom ste se prijavili. Želim vam veliko zabave pri reševanju ☺

https://kahoot.it/challenge/0100443?challenge-id=6f4080be-be63-471b-ac3d-1fb18755222a_1586327739267

PIN: 0100443

GEO 

PREBIVALSTVO AZIJE

Navodila >>> PRILOGA

GEO 

PREBIVALSTVO AZIJE

Navodila >>> PRILOGA

MAT

Danes boste spoznali, formulo za obseg in ploščino paralelograma.

1. Preglejte si rešitve nalog. Rešitve so v prilogi. >>>Resitve_DN_7r_8_4

2. V zvezku poiščite naslov paralelogram in ponovite njegove lastnosti.

3. Nato v zvezek zapišete naslov OBSEG IN PLOŠČINA PARALELOGRAMA

Potrebujete list papirja, lahko je tudi popisan. List papirja prepogneš na polovico in nanj narišeš poljuben paralelogram (ne sme biti kvadrat, pravokotnik ali romb). Paralelogram previdno izrežete tako, da boš dobil dva skladna paralelograma (iz vsake polovice papirja po enega).

Razmislite, čemu je enak obseg paralelograma. Že znate izračunati obseg kakšnega podobnega lika?

Enemu od paralelogramov vrišete eno od višin in ga prerežete po narisani višini. Oba dela poskusite sestaviti tako, da bo nastal lik, ki mu znate izračunati ploščino. Čemu sta enaki stranici novega lika?

Ali bi tvoja ugotovitev veljala tudi, če bi paralelogram prerezali po drugi višini?

V zvezek prilepi tisti paralelogram, ki je ostal cel in preoblikovan paralelogram. Oba paralelograma označi.

V priponki imaš še zapiske, ki jih prepiši v zvezek, če formul za izračun obsega in ploščine nisi uspel sam ugotoviti in zapisati. >>> o_p_paralelogram

Ploščine in obsege bomo računali v prihodnjem tednu.

 

 TJA

Utrjevanje števnih in neštevnih samostalnikov

1) Reši naloge v delovnem zvezku, str. 43 in 83 in preglej svoje odgovore. Rešitve so spodaj.

DZ 43/1, 2, 3, 5

DZ  83/3, 4, 5, 6

Diferenciacija:

– Učenci z odločbo: ni potrebno rešiti 43/1 in 83/6

– Učenci, ki vam angleščina dobro gre, rešite še 43/4

NARAVOSLOVJE

Videosrečanje v Zoomu

Utrjevanje snovi

  • Jutri se srečamo v Zoomu (ob 11.00). Pripravite si kakšno vprašanje o snovi in podobno. Če še nimate nameščenega, kliknite na sledečo povezavo https://zoom.us/download.

Povabila vas bom jutri kakšno uro prej preko maila. Če ob navedeni uri ne boste mogli, sledi ponovitev ob 17.00 uri. Če nimate možnosti ali imate kakšne druge zadržke, mi prosim nujno sporočite.

  • Učite se Snovi in Svetlobo po zvezku, vprašanjih in učbeniku. Ponovno rešite kviz na https://kahoot.it/    Geslo je: 08565677   Prijavite se s svojim pravim imenom. Najboljši dosežki se bodo upoštevali pri ocenjevanju, zato se potrudite. Rešujte samo enkrat.

MAT

Danes boste spoznali, formulo za obseg in ploščino paralelograma.

1. Preglejte si rešitve nalog. Rešitve so v prilogi. >>>Resitve_DN_7r_8_4

2. V zvezku poiščite naslov paralelogram in ponovite njegove lastnosti.

3. Nato v zvezek zapišete naslov OBSEG IN PLOŠČINA PARALELOGRAMA

Potrebujete list papirja, lahko je tudi popisan. List papirja prepogneš na polovico in nanj narišeš poljuben paralelogram (ne sme biti kvadrat, pravokotnik ali romb). Paralelogram previdno izrežete tako, da boš dobil dva skladna paralelograma (iz vsake polovice papirja po enega).

Razmislite, čemu je enak obseg paralelograma. Že znate izračunati obseg kakšnega podobnega lika?

Enemu od paralelogramov vrišete eno od višin in ga prerežete po narisani višini. Oba dela poskusite sestaviti tako, da bo nastal lik, ki mu znate izračunati ploščino. Čemu sta enaki stranici novega lika?

Ali bi tvoja ugotovitev veljala tudi, če bi paralelogram prerezali po drugi višini?

V zvezek prilepi tisti paralelogram, ki je ostal cel in preoblikovan paralelogram. Oba paralelograma označi.

V priponki imaš še zapiske, ki jih prepiši v zvezek, če formul za izračun obsega in ploščine nisi uspel sam ugotoviti in zapisati. >>> o_p_paralelogram

Ploščine in obsege bomo računali v prihodnjem tednu.

 SLJ

TEMA: DOMAČE BRANJE

Do danes si moral/a prebrati knjigo SOLZICE. Tistim, ki ste imeli težave glede knjige, sem prejšnji teden svetovala e knjigo. Upam, da ste prišli do nje in jo prebrali. Nihče mi ni sporočil, da bi imel težave z dostopom do knjige.

Več nalog o prebrani knjigi vam sporočim v torek.

Danes pa iz knjige prepiši vse naslove črtic. Med njimi izberi tisto, ki ti je bila najbolj všeč. Ker si Potočnega kramoha bral v berilu, izbiraj med ostalimi črticami.

Opiši, kaj iz te izbrane črtice izveš o Vorančevi družini.

Če si izbral črtico Nagrada, pa opiši družino, ki je v črtici predstavljena.

Če si izbral Ajdovo strnišče, opiši babico.

Če si izbral črtico Višja matematika, opiši odnos med Korejevim očetom in gospodarjem.

Zapiši, zakaj ti je bila ta črtica najbolj všeč.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

NI1

Alicias Schultasche

Odpri i-učbenik in poišči Modul 2, Lekcija 2.2, Situacija 1

  1. UČ 58/1: v interaktivnem učbeniku si oglej video in obkroži pravo rešitev (Ali Alicia najde svoje vodene barvice ali ne?). Vključi podnapise.
  1. UČ 58/2: dopolni besede in bodi pozoren/a na barve. Rešuj in preveri rešitve v i-učbeniku.

Zakaj so besede v modrih, zelenih ali rdečih okvirčkih?

Z baravmi si bomo pomagali pri določanju slovničnega spola: der (moški spol), die (ženski spol), das (srednji spol).

  1. UČ 59/3: eno minuto glej sliko iz 2. naloge, nato UČ zapri in poskusi poimenovati čim več potrebščin.
  1. DZ 48/1a in 1b: Kaj potrebuješ za šolo? Besede oštevilči, še prej pa v spletnem slovarju poišči pomen in preveri spol. Glede na spol pobarvaj kvadratke z besedami.

der (moški spol), die (ženski spol), das (srednji spol)

DZ 48/1c: Besede iz 1a naloge razvrsti v ustrezen stolpec (nahrbtnik).

  1. Preveri rešitve.

 

 

 

(Skupno 166 obiskov, današnjih obiskov 1)