6. A | 6. B |
TJA Slušno razumevanje: Homework problems Pojdi na: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/speaking/beginner-a1-speaking/homework-problems. 1.) Preparation (nad videom): Poveži besede s povedmi. 2.) Oglej si video. 3.) Check your understanding: true or false (pod videom): Izberi true (je res) ali false (ni res). 4.) Check your understanding: gap fill (pod videom): Dopolni s frazami iz videa. |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED – 2. SKUPINA Ker se bližajo prazniki, vam k žabicam in metuljčkom dodajam še zajčke. Prvi zajček je obvezen, drugega lahko naredite, če želite. http://www.arvindguptatoys.com/toys/Bunnyrabbit.html Predlagam, da na začetku gledate navodila po slikah, nato pa pogledate še film (predvsem, kako zajčka »napihniti«). Če je luknjica premajhna, jo čisto malo povečajte s škarjicami. Zajčka še okrasite. http://www.arvindguptatoys.com/toys/rabbit.html Pri tem zajčku z mahajočimi ušesi predlagam, da na koncu delate premike nog z levo roko naprej in nazaj. Upam, da vam uspe! Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi do četrtka, 16.4. 2020 napišite, kako vam je uspelo ali če ste imeli kakšno težavo. |
MATEMATIKA Danes si najprej preglejte in popravite naloge, ki ste jih rešili v sredo. >>> Resitev_DN_6r_8_4 Če še niste rešili vseh nalog, rešujte preostale naloge. Če pa ste že rešili vse naloge, si jih pregledali in popravili, pa si sami izmislite eno nalogo, ki je povezana s pripravo na praznike, delom na vrtu ali v stanovanju in vključuje tudi mejenje ali tehtanje ali računanje. Nalogo tudi rešite. Skupni čas pa pregleda rešenih nalog, poprave in reševanja pa naj ne bo daljši od 30 min. Prihodnjo sredo, 15. 4., bomo preverjali (ne ocenjevali) znanje o enotah za mejenje dolžine in ploščine, obsegu in ploščini kvadrata ter pravokotnika, mreži in površini kocke ter kvadra. Preverjanje bo predvidoma ob 9.30, potekalo pa bo podobno, kot ste do sedaj pošiljali rešene naloge. Naloge boste dobili po elektronski pošti, dosegljive bodo tudi v spletni učilnici, čas za reševanje in pošiljanje rešitev pa bo omejen (1 ura). Bolj podrobna navodila pa boste dobili v naslednjem tednu. |
GOSPODINJSTVO Utrjevanje snovi, Znaki kakovosti živil
|
NARAVOSLOVJE Cvetovi Ustno reši spodnja vprašanja, da preveriš svoje znanje (zapiši si le črke pred odgovori). 1) Cvet na spodnji sliki je a) enospolen b) dvospolen c) dvodomen. 2) Rastlina na zgornji sliki je:
3) Enodomnost pomeni:
4) Ali imajo iglavci cvetove?
5) Na sliki najdi moške in ženske cvetove. Rešitve: 1) a (ima samo prašnike) 2) b (vrbe so dvodomne) 3) b 4) a 5) Moški cvetovi visijo, ženski pa so obrnjeni navzgor. Še vprašanje za razmišljanje…Zakaj misliš, da moški in ženski cvetovi na enodomnih rastlinah (torej na isti rastlini) ne dozorijo hkrati? V priponki je še nekaj fotografij cvetov (odcvetelo moško socvetje pri leski, socvetje pri mrtvi koprivi). Poskusi jih najti na terenu, ko greš na sprehod.
|
GEO RAZDALJE V NARAVI IN NA ZEMLJEVIDU Vsi dobro veste, da zemljevidi in globusi niso narisani v naravni velikosti. Bilo bi nemogoče, nepraktično in tudi smešno. Vsak zemljevid mora prikazati določeno površje, tako, da ga razumemo. Zato MORA BITI na vsakem zemljevidu: LEGENDA, MERILO, NASLOV ZEMLJEVIDA. Npr. ZEMLJEVID SLOVENIJE ( ime), MERILO ( 1: 100.000), LEGENDA ( kartogafski znaki).
1:100.000 POMENI 1 cm na zemljevidu je 100.000 cm v naravi
Zemljevidi z velikim merilom prikazujejo MANJŠA območja npr. 1:100.000,zato so veliko bolj natančni. Zemljevidi z majhnim merilom prikazujejo VEČJA območja npr. 1: 20.000, zato niso tako natančni.
KO BOŠ TOLE NALEPIL-A V ZVEZEK, ŠE NARIŠI S SVINČNIKOM TLORIS TVOJE SOBE IN ZRAVEN NAPIŠI V KAKŠNEM MERILU SI TO NARISAL. NAJPREJ IZMERI NPR. MIZO IN JO V RAZMERJU POMANJŠAJ V ZVEZEK. ČE NE GRE, NAJ TI POMAGA KDO OD DOMAČIH. |
ŠPORT Šestošolke, včasih tudi učitelji kaj pomešamo 😉 Sem kar spregledala, da za vas jutri ni kulturnega dneva. In ker sem vam itak dovolj dela naložila v prejšnji uri, je navodilo za jutrišnjo uro samo to, da potrenirate oba plesa – ples v vrsti (Footloose) in zumbo (Bailando). Potem pa res malo odklopa za praznične dni, prav? Imejte se lepo! |
|
GEO RAZDALJE V NARAVI IN NA ZEMLJEVIDU Vsi dobro veste, da zemljevidi in globusi niso narisani v naravni velikosti. Bilo bi nemogoče, nepraktično in tudi smešno. Vsak zemljevid mora prikazati določeno površje, tako, da ga razumemo. Zato MORA BITI na vsakem zemljevidu: LEGENDA, MERILO, NASLOV ZEMLJEVIDA. Npr. ZEMLJEVID SLOVENIJE ( ime), MERILO ( 1: 100.000), LEGENDA ( kartogafski znaki).
1:100.000 POMENI 1 cm na zemljevidu je 100.000 cm v naravi
Zemljevidi z velikim merilom prikazujejo MANJŠA območja npr. 1:100.000,zato so veliko bolj natančni. Zemljevidi z majhnim merilom prikazujejo VEČJA območja npr. 1: 20.000, zato niso tako natančni.
KO BOŠ TOLE NALEPIL-A V ZVEZEK, ŠE NARIŠI S SVINČNIKOM TLORIS TVOJE SOBE IN ZRAVEN NAPIŠI V KAKŠNEM MERILU SI TO NARISAL. NAJPREJ IZMERI NPR. MIZO IN JO V RAZMERJU POMANJŠAJ V |
SLOVENŠČINA – MANJŠE UČNE SKUPINE
1. SKUPINA
TEMA: UTRJEVANJE PRAVOPISA
Delovni zvezek 2. del odpri na strani 40. Reši 19. nalogo – zapis začetnice – imena iger.
V zvezek (pod jezikovni pouk) prepiši spodnji zapis:
IMENA IGER – ZAPIS ZAČETNICE
Peter je premagal očeta pri igranju dame.
Ali znaš igrati igro letalo brez pilota?
Imena iger pišemo z malo začetnico.
Nadaljuj z reševanjem 20. in 21. naloge.
ŽELIM TI USPEŠNO DELO. ČE IMAŠ TEŽAVE Z REŠEVANJEM, ME VPRAŠAJ.
2. SKUPINA
TEMA: UTRJEVANJE PRAVOPISA
Delovni zvezek 2. del odpri na strani 40. Reši 19. nalogo – zapis začetnice – imena iger.
V zvezek (pod jezikovni pouk) napiši naslov IMENA IGER – ZAPIS ZAČETNICE. V zvezek prepiši obe povedi iz 19. naloge, potem pa dopolnjeno pravilo prepiši v zvezek.
Nadaljuj z reševanjem 20. in 21. naloge.
ŽELIM TI USPEŠNO DELO. ČE IMAŠ TEŽAVE Z REŠEVANJEM, ME VPRAŠAJ.
3. SKUPINA
TEMA: UTRJEVANJE PRAVOPISA
Delovni zvezek 2. del odpri na strani 40. Reši 19. nalogo – zapis začetnice – imena iger.
V zvezek (pod jezikovni pouk) napiši naslov IMENA IGER – ZAPIS ZAČETNICE. V zvezek prepiši obe povedi iz 19. naloge, potem pa dopolnjeno pravilo prepiši v zvezek.
Nadaljuj z reševanjem 20. in 21. naloge.
ŽELIM TI USPEŠNO DELO. ČE IMAŠ TEŽAVE Z REŠEVANJEM, ME VPRAŠAJ.
4. SKUPINA
Tema: Utrjevanje pravopisa
V DZ reši na str. 40/ 19., 20. in 21. nalogo.
Dopolnjeno definicijo (19. naloga) prepiši v zvezek in pripiši igre, ki jih poznaš; npr. človek ne jezi se …
Še ena praznična:kateri zapis je pravilen – velika noč ali Velika noč? Odgovor s pojasnilom mi pošlji