2. A | 2. B |
ANGLEŠČINA Tema: Easter (medpredmetno povezovanje) Cilji: učenci spoznavajo in utrjujejo besedišče povezano s praznikom
Ponovi pesmico o velikonočnih zajčkih (EASTER BUNNY) kako:
Bodi tudi ti zajček in zapleši z njimi.
Svojim staršem pomagaj pri opravilih, v času priprav na praznični konec tedna.
Zapleši (hop, spin, walk, run) tudi na to gibalno pesmico. |
|
SLOVENSKI JEZIK
MARTIN JE ZBOLEL
Cilji:
• Glasno ali šepetajoče prebere kratko preprosto besedilo.
• Ustno povzame bistvene podatke.
• Vrednoti svojo bralno zmožnost in načrtuje, kako bi jo lahko izboljšal.
Naloga:
• Ustno dopolni povedi s smiselno besedo:
♣ Tisti, ki zdravi bolne je ___________.
♣ Zdravnik nam predpiše ______________.
♣ Kadar pademo, se nam na kolenu naredi ________.
♣ Zdravnika čakamo v _______________.
♣ Rano povijemo s _____________.
♣ Kadar nas boli grlo, imamo _____________.
♣ Kdor je bolan, je _____________.
• V kazalu poiščejo besedilo z naslovom Martin je zbolel. Preberi besedilo. Pogovor:
• Povej naslov besedila. Kako bi ti dal naslov prebranemu besedilu? Zakaj?
• Kam ni mogel Martin? Zakaj ni mogel v šolo?
• Kdo mu je izmeril temperaturo? Zakaj je poklicala zdravnika?
• Kaj je naredil družinski zdravnik? Katero bolezen je imel Martin? Kaj je zdravnik naročil Martinu?
• Kaj je Martin vprašal mamo? Kaj mu je mama odgovorila?
• Kaj pomenita besedi družinski zdravnik? Kako bi pojasnil besedo temperatura? Pojasni, kaj pomeni: Zdravnik je Martinu predpisal zdravila. Pojasnit besedo zdravila.
• Ustno nadaljuj pripoved o bolnem Martinu.
GLASBENA UMETNOST
Poslušanje: PODEŽELSKI VRTOVI
Cilji:
• Usmerjeno poslušajo skladbo.
• Plešejo hitro in počasi.
• Razvijajo občutek za tridobni metrum.
Naloga:
• Poslušaj posnetek skladbe Podeželski vrtovi na spodnji povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=ckt1mAiq5Uo Najdi motiv v skladbi, ki se večkrat ponavlja.
• Na kaj te skladba spominja?
Skladba je vesela, poskočna, lahkotna. Zamisli si pravljična bitja, palčke, ki v teh prekrasnih vrtovih živijo. Vsak skrbi za svojo rožo. Rahlja zemljo, okopava, zaliva, obtrguje. Zanj njegova roža najlepše diši.
• Skladbo poslušaj še enkrat. Zdaj z gibanjem ponazarjaj palčka, ki skrbi za svojo rožico. Poduhaš pa jo lahko samo takrat, ko zaslišiš motiv, ki se ponavlja.
• Zapoj znane pomladne pesmi. Pomagaj si z zvezkom za glasbeno umetnost.
MATEMATIKA
UTRJEVANJE ODŠTEVANJA NA MOJI MATEMATIKI
Cilji:
• Sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda.
Naloga:
• Utrjuj odštevanje do 100 brez prehoda čez desetico na Moji matematiki. Naloge te že čakajo.
• Tudi tu je nekaj nalog: https://www.lilibi.si/solska-ulica/matematika/racunam-do-100/odstevam/dvomestna-stevila (Morska dirka, parkirna hiša)
SPOZNAVANJE OKOLJA
SKRBIM ZA ZDRAVJE
Cilji:
• Ve, da zdrav način prehranjevanja, telesne vaje in počitek omogoča rast in razvoj ter da pomaga ohranjati zdravje.
• Pozna pomen redne nege telesa in razume vzroke dobrega počutja ob redni telesni vadbi.
Naloga:
• Skrb za zdravje
Malo razmisli in se s starši pogovori s pomočjo spodnjih vprašanj.
⎫ Kolikokrat in kdaj si je potrebno umivati zobe?
⎫ Zakaj je umivanje zob pomembno? Kako si umivate zobe in s čim?
⎫ Kako še poskrbimo za svoje zobe?
⎫ Ali opravljate redne kontrole pri zobozdravniku oz. zdravniku?
⎫ Ali se redno umivate? Kaj si je potrebno umivati? Kolikokrat? Čemu je pomembna čistoča našega telesa?
⎫ Na kakšne načine še skrbite za svoje zdravje?
⎫ Ali vsak dan poskrbite, da se gibate oz. telovadite?
⎫ Ali pravočasno odhajate spat in dovolj počivate?
⎫ Ali uživate vsaj 5 obrokov na dan? Kako se imenujejo posamezni obroki, ki jih zaužijete?
⎫ Ali počivate, če ste bolni? Ali obiščete zdravnika?
⎫ Na zdravniških pregledih ste tudi cepljeni. Kaj mislite, čemu?
⎫ Ali je pomembno, da živimo v čistem okolju? Zakaj?
• Odpri učbenik za SPO na strani 68 in si oglej fotografije. Pripoveduj, na kakšne načine otroci na sliki skrbijo za svoje zdravje. Preberi besedilo pod ilustracijo.
• Prepiši v zvezek.
SKRBIM ZA ZDRAVJE:
– Veliko se gibam na svežem zraku.
– Jem raznoliko hrano.
– Skrbim za osebno higieno.
– Vzamem si čas za igro in počitek.
– Pravočasno grem spat.
.
• Oblikuj tabelo, v katero boš vpisoval/a, kaj so danes že naredil koristnega za svoje zdravje. Tabelo boš izpolnjeval teden dni. Predlog tabele najdeš spodaj.
.