GUM
|
CILJI: · Ponovijo, utrdijo naučene pesmice. · Ponovijo, utrdijo ritmično gibanje lastnega telesa. AKTIVNOST ü Izbrano pesmico zapoj staršem. Če imaš možnost, mi pošlji posnetek. ü Ritmično spremljaj pesmico z lastnim telesom. (LASTNO USTVARJANJE, GIBALNA PONAZORITEV ALI KRIŽNO GIBANJE)
|
SLJ BEREMO IN PIŠEMO |
CILJI: · Glasno ali šepetajoče berejo besedilo v UČBENIKU. · Povzamejo temo in bistvene podatke ter njihovo pomensko povezanost. AKTIVNOST: ü V učbeniku na strani 64 VEČKRAT preberi besedilo OD DOMA DO RIBNIKA. ü V zvezek zapiši naslov in nariši svojo pot od doma do šole. (LASTNA USTVARJALNOST) ü Ob nastali risbi pripoveduj o svoji poti v šolo. |
MAT PONOVIMO SEŠTEVAMO DO 100 DE+D, DE+DE (brez prehoda)
|
CILJI: o Seštevajo v množici naravnih števil do 20 ATIVNOST: ü V zvezek zapiši naslov SEŠTEVAMO DO 100 ü Za vsako obliko računov zapiši 10 svojih primerov (ponovi postopek) Np: DE+D (24+10, 54+30, 67+20-UPORABI BARVE) DE+DE (razstavi drugo število na D in E) in izračunaj na dolg način Utrjujemo postopek seštevanja, ki si ga že spoznal/a Lahko poskušaš tudi na pamet po dogovorjenem postopku. Uriš spomin in razumevanje. VAJA DELA MOJSTRA.C |
SPO: |
CILJI: • Ponovijo, utrdijo in v novih situacijah uporabijo pridobljeno znanje. AKTIVNOST: ü Reši delovni list, ki je v prilogi. Lista ni potrebno tiskati. Naloge si prepiši v zvezek. (OPAZUJ, PREIZKUŠAJ, RAZISKUJ) |
VAJA DELA MOJSTRA, ČE MOJSTER NAREDI VAJO. Za morebitna vprašanja sva vam dosegljivi na elektronski pošti: lilijana.sevcnikar@guest.arnes.si, tel. 031866321
|
|
ZANIMIVO, IZZIVI: SLETNE STRAN ZA DODATNE VAJE, IGRE…. KENGURUJČEK VAJE: https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821 MOJA MATEMATIKA (Računamo do 100) DEŽELA LILIBI : https://www.lilibi.si/ CKZ Koroška: https://krepimozdravje.si/
|
|
|
SAMOVREDNOTENJE Vrednotimo svoje aktivnosti s SEMAFORČKOM ali zapisom povedi. Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela. AKTIVNOST OZNAČIMO Z DATUMOM. Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave. |
ANGLEŠČINA
Tema: Pomen raznovrstne hrane
Cilji: utrjevanje naučenega besedišča
izražanje kaj jim je všeč in kaj ne
- Gibalna pesmica: APPLES & BANANAS
Zapoj in zapleši ob živahni pesmici.
- Poslušaj že poznane pesmice o hrani:
DO YOU LIKE BROCCOLI ICE CREAM?
DO YOU LIKE LASAGNA MILKSHAKES?
- V ZVEZKU poišči že narisane vrste hrane in poimenuj z besedno frazo:
(Rad imam…, Nimam rad…:
I like… I don ‘ t like…
Pomagaj v kuhinji pri pripravi kosila.