4. A | 4. B | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SLOVENŠČINA (2 uri) Učenec posluša, bere in doživlja umetnostno besedilo. Zaznava perspektivo književnih oseb. Nizajo asociacije ob dani besedi. Polonca Kovač: Vezalkine sanje
In pod naslovom zapišeš nadaljevanje zgodbe. Zgodbo mi pošlji. Se že veselim branja vaših nadaljevanj. |
SLOVENŠČINA Kako pišemo prošnjo in kaj napišemo v njej? Učenci:
Tabelska slika: Pisna prošnja
4. SPODNJO NALOGO REŠI LE, ČE ŽELIŠ! Napiši domišljijsko prošnjo Koroni. Izberi katerikoli način in mi jo pošlji. Najbolj izvirne bomo objavili v šolskem glasilu.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA Učenec pisno deli z enomestnim številom z ostankom v množici naravnih števil do 1000 ter naredi preizkus. Pisno deljenje z ostankom
https://www.youtube.com/watch?v=I2uo6AFXC9c
Če se ti kje zatakne, lahko znova pogledaš posnetek. Naredi tudi preizkuse. Računi iz posnetka: 235 : 4= 167 : 2 = 964 : 7 = Razlaga za prvi račun: 235 : 4 = 58 1. korak: 2 : 4 = ne gre, ker je 2 manjše od 4 35 2.korak: 23 : 4 = 23 ni večkratnik št. 4, vzamemo 3 ost. najbližji nižji večkratnik, to je 20 3.korak: 23 : 4 = 5 (ostane 3) 4.korak: množimo nazaj 5 ×4 = 20 in koliko še do 23? 3
Pod 35, natančneje pod 5 zapišemo ostanek 3 8.korak: K temu ostanku ne moremo pripisati nobene druge številke več, zato je tu deljenje končano. 9.korak: Naredimo preizkus. Preizkus: 58 ×4 232 232 + 3 = 235
POZOR: Pri preizkusu moraš prišteti še ostanek. Zdaj vidimo, da je to število (235) enako deljencu pri računu deljenja. Zato smo računali prav.
Preizkus ti bo pokazal, ali si reševal-a prav.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec razvrsti živa bitja v skupine po skupnih značilnostih. Opredeli vrsto kot osnovno enoto za razvrščanje in da so glavne skupine živih bitij kraljestva. Seznani se, da so raziskovalci včasih živa bitja uvrščali v skupine na osnovi podobnosti. Organizme razvrščamo v skupine
ORGANIZME RAZVRŠČAMO V SKUPINE Znanstveniki so organizme na Zemlji razvrstili v skupine. Najožja skupina organizmov je vrsta. Predstavniki ene vrste se med seboj lahko razmnožujejo. Podobni so si po zgradbi in vedenju (na primer: sesalci, ribe …). Najširša skupina organizmov je kraljestvo (na primer: kraljestvo gliv, kraljestvo rastlin, kraljestvo živali). |
ŠPORT Naravne oblike gibanja (na stopnišču) Učenec:
Stopnice v hiši ali bloku lahko izkoristiš za izvajanje različnih gibalnih nalog. Na njih lahko izvajaš različne poskoke (po eni nogi, sonožne poskoke, skiping z nizkim in visokim dvigovanjem kolen, poskoke po eno ali več stopnic, plazenje po vseh štirih po stopnicah, izvajanje različnih krepilnih vaj in še marsikaj drugega) Pri uporabi stopnic bodi previden/ previdna, da ne pride do kakšne poškodbe.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
ŠPORT Učenec razvija naravne oblike gibanja. Izboljšuje svojo gibalno učinkovitost. Naravne oblike gibanja (na stopnišču)
Stopnice v hiši ali bloku lahko izkoristiš za izvajanje različnih gibalnih nalog. Na njih lahko izvajaš različne poskoke (po eni nogi, sonožne poskoke, skiping z nizkim in visokim dvigovanjem kolen, poskoke po eno ali več stopnic, plazenje po vseh štirih po stopnicah, izvajanje različnih krepilnih vaj in še marsikaj drugega) Pri uporabi stopnic bodi previden/ previdna, da ne pride do kakšne poškodbe.
|
TJA The Animal Sounds Song Poslušaj pesem, ob koncu naštej živali, ki si jih videl (po angl.), poslušaj še enkrat. Zapis v zvezek: živali ANIMALS (živali)
Prepiši živali in slovenski pomen. Pazi na pravilen zapis! Poslušaj pesem še večkrat, ponavljaj živali. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
RAČUNALNIŠTVO (NIP)
Nov teden, nova ura računalništva na daljavo. Prejšnji teden smo si ogledali prispevek v Izodromu o programiranju. Ste si ga ogledali? Če ga je kdo zamudil, je tukaj povezava za ogled na spletu.
V tem tednu pa bomo spet malo ponovili osnove programiranja. Na spletni strani Pišek ACM bi letos potekalo poskusno tekmovanje o programiranju. Preizkusite se v kategoriji 4. in 5. razred.
https://pisek.acm.si/contents/4907-319805995281415931-1246498428199543920-1425786604345493330/
Če komu ne bi uspelo opraviti vseh šestih nalog, naj mi javi, da pošljem kak namig. Ampak vi vse to že znate in sem prepričana, da vam bo uspelo.