7. A | 7. B |
LUM Likovna naloga: Izdelava arhitekturnega objekta iz stebrov in ploskev |
NARAVOSLOVJE Svetlobni spekter Utrjevanje snovi – svetloba
Gama žarki in x žarki (rentgenski) ne dosežejo zemeljskega površja, saj se absorbirajo v ozonski plasti. Ti žarki in ultravijolično sevanje imajo zelo veliko energijo (povzroča poškodbe dednine). Mikrovalovno sevanje in radijski valovi imajo manjšo energijo. Nekatere živali so sposobne zaznavati UV – sevanje (npr. žuželke), druge pa infrardečo svetlobo (npr. kače). Sevanja človek ustvarja umetno (mikrovalovi, radijski valovi, rentgenski žarki).
|
SLJ Tema: Kristina Brenkova: Modra vrtnica za princesko (odlomek) V berilu preberi besedilo “Modra vrtnica za princesko” (str. 105). V zvezek napiši naslov in razlago besed, ki jo imaš ob besedilu. Izpiši si še besede/besedne zveze, ki jih ne razumeš dobro in s pomočjo SSKJ (fran.si) zapiši njihov pomen. |
MATEMATIKA Danes boste računali obsege in ploščine paralelogramov. V prilogi imate tri naloge in njihove rešitve. Naloge poskusite rešiti samostojno, če ne boste uspeli, pa preglejte rešitve in jih prepišite v zvezek. Pazite na zapise postopkov reševanja. Paralelogram_resene_naloge_1del Paralelogram_naloge_1del V učbeniku rešite na strani 162 nalogi 1b in 2c. |
MATEMATIKA Danes boste računali obsege in ploščine paralelogramov. V prilogi imate tri naloge in njihove rešitve. Naloge poskusite rešiti samostojno, če ne boste uspeli, pa preglejte rešitve in jih prepišite v zvezek. Pazite na zapise postopkov reševanja. Paralelogram_resene_naloge_1del Paralelogram_naloge_1del V učbeniku rešite na strani 162 nalogi 1b in 2c. |
SLJ TEMA: OBRAVNAVA DOMAČEGA BRANJA SOLZICE V četrtek so se naloge nanašale na prebrano knjigo za domače branje Solzice. Tudi danes boš razmišljal/a o prebrani knjigi. Pod književnost zapiši naslov OBRAVNAVA DOMAČEGA BRANJA SOLZICE. Naslove vseh črtic si moral/a že napisati. Če tega nisi naredil/a, napiši naslove v zvezek. Kakšen je Vorančev oče in kakšna njegova mati? Opiši in pojasni njuno obnašanje v družini. Katero črtico je Voranc posvetil babici? Kakšna je bila? Katera Vorančeva PASTIRSKA dogodivščina ti je bila najbolj všeč. Opiši jo. V katerih črticah pisatelj spregovori o svojih ŠOLSKIH dogodivščinah? Kaj iz teh črtic izveš o pisateljevem odnosu do šole? Pisatelj v črticah prikaže prenekatero KRIVICO, ki so jo doživeli revni otroci. Katera črtica na to temo se ti je poleg zgodbe o Potolčenem kramohu najbolj vtisnila v spomin in zakaj? Odgovore zapiši v zvezek. Zapiske mi pošlji, ker jih pregledam. |
ZGO TEMA. Kdo je bil Gaj Julij CEZAR Ob pomoči učbenika str. 66 spoznajo vlogo in pomen Gaja Julija Cezarja. Več lahko o njem lahko izvedo tudi na teh povezavah https://folio.rokus-klett.si/?credit=ZGO7UC&pages=88-89 ter tukaj https://www.irokusplus.si/vsebine/MultiZgodovina7/index.html Rimska država. Miselni vzorec o Gaju Juliju Cezarju najdejo v SU https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=4431#section-2, v 2 poglavju. |
ZGO TEMA. Kdo je bil Gaj Julij CEZAR Ob pomoči učbenika str. 66 spoznajo vlogo in pomen Gaja Julija Cezarja. Več lahko o njem lahko izvedo tudi na teh povezavah https://folio.rokus-klett.si/?credit=ZGO7UC&pages=88-89 ter tukaj https://www.irokusplus.si/vsebine/MultiZgodovina7/index.html Rimska država. Miselni vzorec o Gaju Juliju Cezarju najdejo v SU https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=4431#section-2, v 2 poglavju. |
TJA Preverjanje znanja: U5 Reši naslednje naloge in mi pošlji rešitve, da jih pregledam. U/56, nal. 1( glede na opis izberi ustrezno besedo iz kvadratka), 2 (dopolni seznam z ustrezno besedo), 3 (napiši zase, kaj znaš, česa ne) DZ/ 46, nal. 1, 2, 3, 4 |
LS1
Likovna naloga: Učitelj/ica čez 100 let
Nariši podobo učitelja oz. učiteljice, kakršno si predstavljaš v prihodnosti čez 100 let. Ali bo imel/a na sebi kakšne dele digitalne tehnologije ali bo sploh še človek? Ali bodo samo še roboti? Uporabi čim več domišljije. Za nalogo imaš dve šolski uri.