8. A 8. B

ŠPORT (DEKLICE)

Praznikov je konec in kot vse “luštno”, so verjetno minili prehitro 🙂 Pa saj bodo kmalu tu drugi, prvomajski.

Da vam do takrat ne bo zmanjkalo energije, imate v povezavi posnetek predavanja Sare Isakovič: Zakaj so naši možgani tako težko pozitivni. Sara je bila včasih vrhunska plavalka, dobitnica olimpijske kolajne, danes pa je psihologinja (nič ne bo narobe, če o njej malo pobrskate še po spletu), ki vam je ne bo težko poslušati, saj predava zanimivo, zabavno, sproščeno. Njene besede pa življenjske…

Drugi, praktični del pa je namenjen temu, da ponovite koreografijo zumbe. Če jo že obvladate (znati jo morate toliko, da se nam je v šoli ne bo potrebno učiti povsem na novo), lahko izberete kakšno svojo vadbo, v primeru da bo vreme dopuščalo, bo še bolje, če bo ta potekala zunaj!

Ne pozabite poslati tabele za četrti teden, v priponki pa imate tudi že tabelo za ta, peti teden. >>> Dnevnik športnih aktivnosti5

Lep začetek novega tedna vam želim!

Učiteljica Petra

ŠPORT (DEČKI)

TABATA je način intervalnega treninga, kjer sta vadbeni interval in interval premora skrbno določena in se ju moramo natančno držati. Običajno je določeno tudi število intervalov.

Kako trenirati?
30 sekund delamo visoko intenzivno vadbo, tej sledi 10 sekund premora. Če kdo ne more vaj izvajati v tem ritmu, naj si poveča pavzo na 15 sekund. Lahko tudi izpusti kakšno vajo, ki mu je pretežka oziroma je ni sposoben izvesti.

Kako si oblikujete trening?
Vaje, ki jih boste izvajali, izberete čisto po svojih željah. V trening lahko vključite sklece, počepe z dodatno težo ali brez, preskakovanje vrvi, poskoke,…

Čas je v tem primeru zelo pomemben dejavnik, kar pomeni, da se ga moramo držati do sekunde natančno.

Cilj vsake vaje je, da se naredi v tej časovni enoti čim več ponovitev, seveda pa je to, koliko, odvisno od posameznika in njegove telesne pripravljenosti.

Vadite vsaj 3x tedensko, še boljše pa vsak dan.  Naredite si načrt vadbe glede na vaje v spodnjih linkih in ga poskušajte realizirati. Do konca naslednjega tedna nam pošljite kratko analizo vadbe. Kako vam je bilo všeč, ali je bila vadba preveč naporna, kakšne težave ste morebiti imeli in kako ste se počutili po takšni vadbi.

Primeri vadb: (CTRL KLIK- sledi povezava)
1. KLIK

2. KLIK

3. KLIK

4. KLIK

GUM

Današnjo uro glasbe, boste ob poslušanju glasbe igrali na lastne inštrumente (body percussion). Na povezavi imate skladbo Lazy song, ter posnetek, kako ob pesmi udarjate po sebi. Nikakor pa ni prepovedano da zraven tudi pojete.

Lahko izberete kakšno drugo pesem in zaigrate po svoje J

https://www.youtube.com/watch?v=3WXIQfge31U

Učenje ritmičnega vzorca poteka počasi, po korakih, po gibih, eden za drugim. Gibe usvajaj sočasno z gledanjem videoposnetka. Ko se zapleteš, začni od začetka. Ponavljaj tako dolgo časa, dokler ne avtomatiziraš gibe. Ko usvojiš vzorec gibanja, ga predstavi enemu od družinskih članov in ga po korakih nauči. Pri učenju svojih bližnjih bodi potrpežljiv in dobre volje.

Uspešen boš, ko boš:

  • sam tekoče izvedel vzorec igranja na lastna glasbila tako kot na izbranem videoposnetku,
  • vzorec igranja pravilno naučil enega od tvojih družinskih članov.

 

 

 LUM

Likovna naloga: Motivi iz narave

Za to nalogo pojdi v naravo (lahko samo okoli hiše) in poišči zanimiv motiv ali več motivov (cvetovi, drevesa, žuželke, pokrajina in podobno). Lahko fotografiraš motiv in ga potem prerišeš, lahko pa narišeš po direktnem opazovanju. Rišeš s svinčnikom ali barvicami. Čas izdelave risbe sta dve šolski uri.

 KEM

Naslov: Ponavljanje učnih vsebin o ionih, kemijskih vezeh, topilih, topnosti,  kemijskih reakcijah, energiji pri kemijskih reakcijah, urejanju kemijskih enačb, kovinskih in nekovinskih lastnostih elementov, nahajališčih elementov v naravi, rudah, alkalijskih in zemeljskoalkalijskih kovinah

S pomočjo zapiskov v zvezku, vaj v delovnem zvezku in učbenika, ponavljaj učno snov.

Vsebine, ki so podčrtane, smo dobro ponovili že pri pouku v šoli ter opravili preverjanje znanja. Kot veste, smo imeli določen datum za test, ki pa ga zaradi spremenjenega načina dela niste mogli pisati. Prav zato mislim, da bo lahko večina izmed vas brez težav ponavljala.

Drugi del vsebin smo obravnavali na daljavo. Večina je dobro poiskala bistvo z odgovori na vprašanja, mi poslala v pregled ter dobila mojo potrditev ali pa nasvet, kaj še dopolniti.

Učenci, ki tega dela niste dobro opravili ali pa sploh ne, boste morali to narediti sedaj.

V petek, 17. 4. 2020 bomo v času , ko je na urniku kemija, izvedli preverjanje znanja               (8. b med 12.15 in 12.45).

Na to vas bom spomnila še z obvestilom na vaše maile, kjer boste prebrali tudi navodila za sodelovanj. Objavljeno bo tudi v urniku za petek, 17. 4. 2020 (preverjanje znanja).

Vabim vas, da se obrnete name po mailu s kakšnim vprašanjem, če potrebujete kakšno razlago, če se želite posvetovati… Na voljo sem vam od torka do četrtka med 10.00 in 12.00.

Želim vam uspešno ponavljanje.

GEO

tematika: UTRJEVANJE ZNANJA S KRIŽANKO –PREBIVALSTVO SEVERNE AMERIKE

PRILOGA

DKE:

Ogledate si dokumentarno oddajo Resnični Jezus, ki jo najdete na tej povezavihttps://4d.rtvslo.si/arhiv/tuji-dokumentarni-filmi-in-oddaje/174585607     ali jo zavrtite nazaj na TV SLO2, PON. 13. 4. 2020 OB 22.30. Naredite kratek povzetek oddaje in ga oddate v SU na povezavi, čas imate do 23. 4. 2020 https://ucilnice.arnes.si/mod/assign/view.php?id=845726 ali pošljete na moj elektronski naslov.

DKE:

Ogledate si dokumentarno oddajo Resnični Jezus, ki jo najdete na tej povezavihttps://4d.rtvslo.si/arhiv/tuji-dokumentarni-filmi-in-oddaje/174585607     ali jo zavrtite nazaj na TV SLO2, PON. 13. 4. 2020 OB 22.30. Naredite kratek povzetek oddaje in ga oddate v SU na povezavi, čas imate do 23. 4. 2020 https://ucilnice.arnes.si/mod/assign/view.php?id=845726 ali pošljete na moj elektronski naslov.

MAT 8/1

Danes (torek, 14. 4. 2020) se bomo ponovno srečali preko videokonference ZOOM ob 10. uri, tako kot smo se zadnjič dogovorili.  Vabilo boste dobili  10 min prej. Ponovili bomo računanje obsega in ploščine kroga ter utrjevali računanje neznanih stranic pravokotnega trikotnika. Če se slučajno kdo ne bi mogel priključiti, pa nekaj nalog, ki jih bomo reševali.

  1. Izračunali bomo obseg in ploščino kroga:

a) s polmerom 15 cm

b) s premerom 40 cm.

  1. V učbeniku bomo reševali naloge na str. 182 naloge 2, 3a, 4a.

Pripravite si zvezke, pisala, učbenik, kalkulator in seveda vprašanja, kaj bi radi vprašali.

V sredo, 15. 4., bomo preverjali (ne ocenjevali!) znanje o obsegu in ploščini kroga..  Preverjanje bo potekalo ob 10. uri. Naloge boste dobili po elektronski pošti, dosegljive bodo tudi v spletni učilnici, čas za reševanje bo omejen, takoj po koncu reševanja pa boste poslali slike rešenih nalog, tako kot ste to pošiljali že do sedaj.

MAT 8/2

Danes boste ponovili računanje obsega in ploščine kroga ter utrjevali računanje neznanih stranic pravokotnega trikotnika.

1. Izračunaj obseg in ploščino kroga:

a) s polmerom 15 cm

b) s premerom 40 cm

2. V učbeniku rešite na str. 182 naloge 2, 3a, 4a.

MAT 8/3

  1. Učenci se prijavite na moje srečanje preko aplikacije Zoom, ki ste si jo že namestili. Srečanje bo ob 9.00. Prijavite se tako, da:
  2. v elektronskem sporočilu, ki ste ga prejeli, kliknete na povezavo do srečanja. In pritisnete Join.

ALI

  1. odprete aplikacijo Zoom in izberete Join. Napišite Meeting ID. Nato pa še Password.
  2. Pripravite si zvezek, učbenik, pisala in kalkulator.
  3. V primeru, da bodo težave pri vzpostavitvi srečanja na daljavo, prilagam tale navodila:
  4. Naslov: Pitagorov izrek v pravokotniku. U, str.184. Narišite skico pravokotnika in jo označite. Prepišite ves zapis, ki je pod pravokotnikom (izražanje diagonale oz. stranic)
  5. Prepišite in rešite U, str.185/ rešena primera 1 in 2.
  6. U, str. 186/nal. 1č, 3č, d.

Rešitve naloge 1č, 3čd ali fotografijo ter morebitna vprašanja pošljite na  lucija.korosec@guest.arnes.si  14.4. 2020 do osmih zvečer.  V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 17dn 14.4.2020  (na primer Lucija Strmčnik 17dn 14.4.2020).

SLJ 8/1

TEMA : PODOR – RAZUMEVANJE NUB

Na www.iRokus.si poišči interaktivni delovni zvezek SLOVENŠČINA ZA VSAK DAN 8 samostojni delovni zvezek za slovenščino v 8. razredu osnovne šole  2.del (če imaš 2. del delovnega zvezka doma, potem ga poišči, da boš delal z njim; sicer delaš z interaktivnim delovnim zvezkom).

Odpri delovni zvezek 2. del na 6. strani. Preberi besedilo Podor (1. naloga)

V zvezek (pod jezikovni pouk) napiši naslov PODOR.

Nato reši 2. nalogo. Odgovor zapiši v zvezek.

  1. naloga na 6. in 7. strani preverja razumevanje prebranega besedila o podoru. Odgovori na vprašanja in odgovore zapiši v zvezek.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

SLJ 8/2

Tema: Razlaga naravnega pojava

V DZ 2. del na strani 6 si preberi besedilo Podor in nato reši 2. in 3. nalogo (se nadaljuje na strani 7).

Tvori natančne odgovore ter pazi na pravopis.

SLJ 8/3

Tema: Podor – razumevanje neumetnostnega besedila

Na www.iRokus.si poišči svoj DZ/2. del; nato preberi besedilo “Podor” na str. 6.                                                             Na str. 6 – 7 prepiši 2. in 3. nalogo in ju reši.

TVZ:
Ogled oddaje Na lepše na povezavi https://4d.rtvslo.si/arhiv/na-lepse-oddaja-o-turizmu/174684835 in opišejo primer tehnične dediščine.
(Skupno 70 obiskov, današnjih obiskov 1)