6. A 6. B
ŠPORT (DEKLICE)
Tiste, ki ste ljubiteljice plesa, vam bo ta ura všeč, ostale pa se vseeno malo preizkusite v plesnih ritmih. S plesom ta teden zaključimo, ne bo pa nič narobe, če si ga kdaj privoščite v svoji sobi. Preverjeno izboljša razpoloženje 😉
V povezavi je 10-minutna vodena vadba povsem kratke koreografije. Vodi jo en simpatičen fant. Sicer je v angleščini, pa nič zato, saj vse tako temeljito in postopno pokaže, da besede sploh niso potrebne. Koreografije se vam ni treba naučiti, gre bolj zato, da se v njej preizkusite, se mogoče naučite kakšnih novih plesnih korakov, predvsem pa uživate v ritmih glasbe. Dajte si duška, prav? 🙂
ŠPORT (DEČKI)
Pozdravljeni učenci. Kako ste kaj, ali ste naredili vaje za pravilno telesno držo? Vsaj še enkrat jih naredite ta teden. Za jutri vam pošiljam vaje na koordinacijski lestvi. To je takšna, kot jo imamo v šoli in na njej izvajamo različne skipige, poskoke in ostale vaje. Če nimate lestve, si jo lahko narišete na beton , ali si jo naredite iz vej, papirja… verjamem, da se boste znašli. V filmčku imate prikazanih veliko vaj. Vi si po svoji želji izberete vaje in naredite par serij. >>> koordinacijska lestev
Lep dan vam želim.

GUM

V šoli smo se zadnje ure pogovarjali o programski glasbi. To je glasba, ki ima neko zgodbo, ki si jo lahko predstavljamo, saj skladatelj s pomočjo tonov pričara zvoke narave, dogajanja.

Primer programske glasbe je skladba Vltava, skladatelja Bedricha Smetane.

Vaša naloga je, da skladbo večkrat poslušate in narišete, kako bi vi s sliko opisali dogajanje reke Vltave.

Zgodba o Vltavi govori tako:

Kako teče Vltava iz svojih dveh malih izvirov, Hladne in Tople Vltave, do sotočja, od koder en sam tok nadaljuje svojo pot skozi gozdove in travnike, mimo pokrajine, kjer se slavi kmetova poroka … Prisluhni plesu siren v mesečini, ob skrivnostnih obrisih gradu na bližnji pečini … Vltava se zavrtinči v svojih brzicah, nato se razširi in teče proti Pragi, obide Vyšehrad in nato veličastno izgine v daljavi…

Povezava do posnetka reke Vltave:

https://www.youtube.com/watch?v=uI8iTETiSqU

GEO

tematika: ORIENTACIJA

PRILOGA >>> GEO

 SLJ

TEMA: GLAGOLSKI ČAS

V petek, 17. 4., pišete preverjanje znanja – branje in razumevanje besedila in jezikovni pouk. Natančna navodila boste še prejeli.

Prejšnjo uro si se naučil/a, da poznamo v slovenščini tri glagolske čase – sedanjik, preteklik, prihodnjik.

                      Berem pravljico.  GLAGOL JE V SEDANJIKU.

Bral je pravljico.  GLAGOL JE V PRETEKLIKU.

Bral bo pravljico.  GLAGOL JE V PRIHODNJIKU.

 

PREBERI NASLEDNJE BESEDILO

Pred šolo so stali šestošolci in nestrpno čakali na avtobus. Zaslišali so znano brnenje in zagledali enonadstropni avtobus. Voznik je zapeljal na postajo. Učenci  so dali  nahrbtnike v prtljažnik. Usedli so se in pripeli varnostni pas.

Podčrtaj glagole v povedih in zapiši, v katerem glagolskem času so glagoli zapisani.

Besedilo prepiši v zvezek tako, da bodo glagoli v sedanjiku.

 Odpri delovni zvezek 2. del na 9. strani in reši 11. nalogo. Naloga se nadaljuje na 10. strani.

Na strani 10 reši še 12. nalogo in popravljene povedi zapiši v zvezek.

ČE BOŠ IMEL/A TEŽAVE Z REŠEVANJEM, ME VPRAŠAJ.

 MAT

V sredo, 15. 4. 2020, boš ob 9.30 po elektronski pošti prejel preverjanje znanja.

Preverjanje bo dostopno v tudi v spletni učilnici ob 9.30. V spletno učilnico se prijavi že malo prej, da ne boš imel težav pri vstopu v učilnico.

Naloge rešuješ tako, da v šolski zvezek napišeš naslov PREVERJANJE ZNANJA. Preverjanja ne tiskaš in besedila nalog ne prepisuješ. Izpiši pa podatke posamezne naloge, nariši skico in zapiši vse potrebne postopke reševanja. Zapiši odgovor. Rešuj samostojno, brez uporabe zvezka, učbenika, žepnega računala…

Naloge nato fotografiraj ali skeniraj in mi pošlji do 10.30. Pazi na kvaliteto poslanih slik.

Resitve_6r_14_4_Z2

Resitve_6r_14_4_Problemska

NARAVOSLOVJE

Spolno razmnoževanje rastlin – terensko delo

  • Prejšnjo uro sem vam zastavila vprašanje, ali je pri sadnih drevesih zaželena oprašitev s cvetnim prahom z drugih dreves iste vrste. Odgovor je ne, saj si človek želi bogat, zanesljiv in lep pridelek. Večina sadnega drevja je zato samooprašnega in samooplodnega, kar pomeni, da prihaja do sočasnega dozorevanja spolnih celic na isti rastlini.
  • Spodaj je zapisanih nekaj vprašanj za razmišljanje in opazovanje. Na teren pojdi, ko bo ugodno vreme. Še vedno veljajo ista pravila (ne ogrožaj sebe in drugih, v primeru alergije na cvetni prah, samo opazuj). Odgovore s celimi stavki zabeleži v zvezek (da bo imelo smisel) in mi jih pošlji. Če ne veš pravilnega odgovora, se ne obremenjuj, pomembno je, da razmišljaš. Preden začneš…oprašitev je prenos cvetnega prahu s prašnika na brazdo pestiča.
  • V torek so nas je presenetili dež, sneg in nizke temperature. Kakšne posledice bo to pustilo na cvetočem sadnem drevju? Ali lahko pričakujemo bogat pridelek? Pojasni.
  • Pojdi na kratek sprehod. Poskusi najti 4 vetrocvetke (rastline, ki jih oprašuje veter) ter 5 žužkocvetk (rastlin, ki jih oprašujejo žuželke). Zabeleži v zvezek.
  • Primerjaj med seboj cvet vetrocvetke (npr. gabra, breze, smreke) ter žužkocvetke. Zapiši ugotovitve.
  • Kakšno nalogo imajo venčni listi (cvetno odevalo) pri žužkocvetkah?
  • V sončnem vremenu opazuj in naštej nekaj živalskih opraševalcev rastlin.
  • Katera žuželka velja za najpomembnejšega opraševalca rastlin na Zemlji?
  • Žuželke in cvetovi so se v razvoju prilagajali drug drugemu. Cvetovi imajo razvite nektarije, v katerih nastaja sladka medičina. Pri srkanju medičine se cvetni prah oprime telesa žuželke, ki ga ta prenese na drug cvet. Nekateri cvetovi privabljajo opraševalce tudi z vonjem. Cvetovi nekaterih orhidej (mačje uho – sliki spodaj) so oblikovani tako in imajo poseben vonj, da privabljajo samce divjih čebel, os ali pa muh, ker mislijo, da je pred njimi samica. Ko se poskušajo pariti z njimi, se na njih prime cvetni prah, ki ga nato prenesejo na drugo rastlino.
  • Odtrgaj cvet trobentice (venčne liste) ter ga daj v usta. Sladek okus je okus nektarja ali medičine. Poskusi še zapiskati.
  • Ali so trave vetrocvetke ali žužkocvetke?
  • Odgovore dobite prihodnjič.

 SLJ

Tema: Glagolski čas

V DZ nadaljuješ z glagolom: dopolni tabelo na strani 9/8. naloga; nato reši na str. 9- 10/11. in 12. nalogo.

Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči.

 MAT

V sredo, 15. 4. 2020, boš ob 9.30 po elektronski pošti prejel preverjanje znanja.

Preverjanje bo dostopno v tudi v spletni učilnici ob 9.30. V spletno učilnico se prijavi že malo prej, da ne boš imel težav pri vstopu v učilnico.

Naloge rešuješ tako, da v šolski zvezek napišeš naslov PREVERJANJE ZNANJA. Preverjanja ne tiskaš in besedila nalog ne prepisuješ. Izpiši pa podatke posamezne naloge, nariši skico in zapiši vse potrebne postopke reševanja. Zapiši odgovor. Rešuj samostojno, brez uporabe zvezka, učbenika, žepnega računala…

Naloge nato fotografiraj ali skeniraj in mi pošlji do 10.30. Pazi na kvaliteto poslanih slik.

 TJA

Pisni sestavek: My school

Po zgledu v U/ 82 in s pomočjo miselnega vzorca napiši opis svoje šole. Besedilo razdeli na 4 odstavke (vsak odstavek ena ideja – kot je v besedilu v U/82).

Predstavljaj si, da je besedilo spletna stran ali članek o šoli v reviji. Besedilo naj bo zanimivo, lahko dodaš slikovno gradivo.

Sestavek mi pošljite še danes. Ko boste dobili popravke (po mailu), boste popravili sestavek in mi do petka poslali dokončno verzijo. Če imate kakršnakoli vprašanja, se mi oglasite po mailu.

 TJA

Slušno razumevanje: Daily Routine

  1. ) Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=ecF1y2bI2T4. Oglej si video, lahko vključiš podnapise. Na videu se pojavljajo tudi razni napisi, to ni potrebno brat, samo poslušaj. Bob the Canadian bo opisal svojo dnevno rutino.

2.) Sedaj si oglej še drugi del: https://www.youtube.com/watch?v=t78zZyF3Pq4.

Naloga: Napiši si nove fraze za opis dneva. Sporoči mi, kaj si se novega naučil.

 

3.) Pojdi na https://www.znamzavec.si/ in se prijavi. Registriral/a si se že pred časom, ko ste že reševali te vaje. Pod »Moja zbirka« poišči Angleščina 6 in 7 besedišče. V kazalu poišči temo »School«. Preberi besedilo in reši pripadajoče naloge. Če imaš to zbirko oz. vadnico doma v tiskani obliki, lahko rešiš v svoji vadnici.

(Skupno 86 obiskov, današnjih obiskov 1)