6. A 6. B

GOSPODINJSTVO

Priprava jedi in pogrinjka – domače praktično delo

  • Prejšnjo uro ste reševali kviz. Rezultati so v prilogi. Najbolje sta reševala AwesomeLion in SilverFox, čestitam. Kviz boste reševali še enkrat. Vaš cilj bo izboljšati dosežek, zato se morate prej učiti. Torej je vaša prva današnja naloga učenje. Kviz boste ponovno reševali naslednji teden (torej v četrtek). To bo hkrati priprava na pravo ocenjevanje.
  • Vaša druga današnja naloga je, da v enem tednu (do prihodnjega četrtka) doma pripravite kosilo ali pa eno jed po receptu, pripravite pogrinjek kot smo se učili v šoli ter izpolnite učni list. Pošljite mi izpolnjen učni list ter slike priprave vaše jedi in pogrinjka. Če boste pripravili samo eno jed, naj bo del celega kosila. Pogrinjek pa pripravite za celoten obrok.

Vse skupaj je priprava na praktično oceno pri gospodinjstvu. Če se boste dobro izkazali že ta teden, lahko oceno pridobite takoj. Ocena bo sestavljena iz izdelka (3t), pogrinjka (3t) in uspešno rešenega učnega lista (3t).

V prilogi vam pošiljam recepte ter učni list.

bol-omaka

pica

lazanja

ČESNOVA JUHA

prakticno_delo

 ŠPORT (DEKLICE)

Upam, da ste se imele med prazniki lepo in da se je nabralo dovolj energije za nove šolske obveznosti. Glede na to, da je jutri komaj prva ura ŠPO v tem tednu, ste upam tudi same, brez mojih navodil, poskrbele za gibanje.

Ker sem vam prejšnji teden poslala kar nekaj gradiva, je NAVODILO za jutrišnjo uro naslednje:

– vse, ki še niste usvojile plesa v vrsti in tiste, ki ga že obvladate, povadite korake koreografije (izpilimo jo skupaj v šoli, osnove pa morate povaditi same)

– če pred prazniki še niste sprintale družabne igre Človek ne jezi se, to naredite zdaj in jo odigrate

– v primeru, da nimate možnosti printanja, izberete vaje iz igre in jih naredite brez igranja; če ste bolj iznajdljive sorte, pa si igro prilagodite ali narišite kakšno čisto svojo

Vse še niste poslale tabele za prejšnji teden (tabela 4), v priponki pa vas že čaka Dnevnik športnih aktivnosti 5, torej tabela za ta teden.

>>> Dnevnik športnih aktivnosti5

Ker imate v tem tednu eno šolsko uro ŠPO manj kot učenke 6.a, vam vseeno pošiljam povezavo za krajšo koreografijo plesa, ki so jo dobile tudi one. NI se je treba naučiti. Pogledate in poskusite zaplesati tiste, ki vas to veseli.

https://www.youtube.com/watch?v=4zTfsSKZZ2M

ŠPORT (DEČKI)

Pozdravljeni učenci. Pošiljam vam vaje za pravilno telesno držo, ki jih lahko naredite doma. Dobro preglejte filmček z vajami in vaje naredite vsaj 3x tedensko.

vaje za pravilno držo 6. 7.r

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED – 1. SKUPINA

  1. POKLICI V LESARSTVU

Na posnetkih je zanimiva, malo šaljiva predstavitev poklica mizar. Oglejte si posnetka.

https://www.mojaizbira.si/poklic/mizar

https://www.youtube.com/watch?v=WU4Ens_Ev88

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si  do petka, 18.4.2020 opišite, kakšen poklic je to. Se ti zdi zanimiv?

  1. PRIPRAVA NA OCENJEVANJE

Do sedaj ste na daljavo izdelali kar nekaj izdelkov iz papirja. V naslednjih tednih  pa boste izdelali izdelek po lastni izbiri, ki bo za oceno.

Vaša naloga je:

  1. poglejte, če imate doma ali v okolici kaj materiala, iz katerega bi lahko doma varno (brez strojev) naredili enostaven izdelek. Ta material je lahko papir, karton, lepenka, les, lubje, odpadna embalaža,
  1. poiščite idejo za izdelek (lahko jo imate sami ali jo poiščete na spletu)

Na moj elektronski naslov korosec@guest.arnes.si do petka, 18.4.2020 napišite, kak primeren material ste našli in idejo, kaj bi iz njega lahko doma naredili.

Če bo imel kdo težave z iskanjem ideje za izdelek, bom naslednji teden predlagala nekaj zamisli, ki jih lahko tudi uporabite.

 

 TJA

Asking questions in class

Odpri UČ str. 58

  • Poglej si fotografijo. Kje sta Rosa in Tom?
  • Dialog dopolni z besedami v okvirčku. Nato posluaj (posnetek 19) in preveri.
  • Preberi in poslušaj fraze (posnetek 20). Kaj so reakcije na zapisane fraze v prej slišanem dialogu?
    Dialog vsaj dvakrat preberi na glas!!! Vadi glasno branje.
  • CAN for requests (prošnje) and ability (sposobnost)

Poveži vprašanji 1 in 2 z odgovori A in B. Katero vprašanje izraža prošnjo in katero sposobnost (da nekaj zmoreš, znaš)?

  • V ZVEZEK: Napiši naslov CAN for requests and ability.
    Dopolni vprašanja (manjka CAN in oseba). Lahko za katero koli osebo (he, she, you, we, they, your mum, your friend…), npr. Can your dad speak Japanese? No, he can’t.
    Označi pri vsakem vprašanju ali gre za prošnjo (R) ali sposobnost (A). Na vprašanja tudi odgovori! npr. (A) Can your dad speak Japanese? No, he can’t.

TJA

Poprava pisnega sestavka

Po mailu sem vam poslala popravke. Preglejte, upoštevajte opombe in mi do petka pošljite dokončno verzijo sestavka. Lahko pišete kar na obstoječi sestavek. Najboljši izdelki bodo objavljeni v šolskem spletnem angleškem časopisu.

ZGO

tematika: CERKVE IN SAMOSTANI ( 1.del)

PRILOGA >>> KLIK

GUM

V šoli smo se zadnje ure pogovarjali o programski glasbi. To je glasba, ki ima neko zgodbo, ki si jo lahko predstavljamo, saj skladatelj s pomočjo tonov pričara zvoke narave, dogajanja.

Primer programske glasbe je skladba Vltava, skladatelja Bedricha Smetane.

Vaša naloga je, da skladbo večkrat poslušate in narišete, kako bi vi s sliko opisali dogajanje reke Vltave.

Zgodba o Vltavi govori tako:

Kako teče Vltava iz svojih dveh malih izvirov, Hladne in Tople Vltave, do sotočja, od koder en sam tok nadaljuje svojo pot skozi gozdove in travnike, mimo pokrajine, kjer se slavi kmetova poroka … Prisluhni plesu siren v mesečini, ob skrivnostnih obrisih gradu na bližnji pečini … Vltava se zavrtinči v svojih brzicah, nato se razširi in teče proti Pragi, obide Vyšehrad in nato veličastno izgine v daljavi…

Povezava do posnetka reke Vltave:https://www.youtube.com/watch?v=uI8iTETiSqU

Če vam ne bo delala povezava, v youtube vpišite Bedrich Smetana: Vltava in izberite posnetek dolg 11 minut.

SLOVENŠČINA

TEMA: UTRJEVANJE

V današnji uri boš utrjeval/a znanje, ker v petek pišeš preverjanje znanja.Delovni zvezek 2. del odpri na 43. strani.

Najprej reši 25. nalogo, kjer boš ponovil osebne zaimke.

V 26. nalogi  boš ponovil glagole. V razpredelnici, kamor boš vpisal glagole, ni treba določiti osebe, ampak le čas in število.Nadaljuj z reševanjem na 44. strani, in sicer reši 27. in 28. nalogo.

ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE. ČE BOŠ IMEL TEŽAVE, ME VPRAŠAJ.

 SLJ

Tema: Utrjevanje

V DZ reši na str. 43/25. nalogo. Pri 26. nalogi izpiši glagole in jim določi samo časovno obliko (sedanjik, preteklik ali prihodnjik).

Nato reši še 27. in 28. nalogo na str. 44. Stopnjevani pridevnik pri 28. nalogi najdeš v prvi vrsti besedila “Letalo brez pilota”.

Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči.

MAT

Danes bomo naredili popravo preverjanja znanja in utrjevali izraze z naravnimi in decimalnimi števili. Podrobnejša analiza nalog sledi naslednji teden.

  1. Preglejte si preverjanja znanja s pomočjo rešitev, ki ste jih dobili poleg navodil in popravite napake, ki ste jih naredili na preverjanju. >>> MAT 6.r Priloga REŠITVE Preverjanje znanja
  2. V zvezek zapišite PONOVITEV SNOVI in rešite naloge Špela na cilju, U str. 215, nal. 2 – sam izberi ali primer a ali b ter celo nalogo 8.

Rešitev nalog danes ni potrebno pošiljati.

NEMŠČINA (NIP)

NAVODILA >>> Nemščina, 6. r – 16. 4. 2020

ŠPORT (NIP)

Upam, da redno skrbite za svoje zdravje in dobro počutje. Zato je športna aktivnost najboljše zdravilo. Pomembno je, da smo vsak dan športno aktivni vsaj 1. uro. Zdaj ko je lepo vreme izkoristite to za gibanje na svežem zraku. Za jutri si izberite hitro hojo, lahkoten tek, premagovanje ovir v gozdu, izlet na bližnji hrib ali kolesarjenje. Izbira je vaša.Med in po aktivnosti, pa popijte dovolj tekočine. Želim vam lep dan.

(Skupno 104 obiskov, današnjih obiskov 1)