7. A 7. B

GEO

tematika: DELITEV AZIJE

PRILOGA >>> KLIK

 TJA

Izražanje količine

Kako še lahko izražamo količino, razen z many, much, some, a lot of, little…? Tako da pred samostalnik dodamo besedo, t.i. »quantifier« kot je rezina, zaboj, paket, pločevinka, štruca, tablica… in besedo OF. Ta način je možen pri števnih in predvem pri neštevnih samostalnikih. Poglej primere in prepiši v zvezek (lahko tudi natisneš) >>> TJA_7B_Navodila_ura109-110_16.-17.4.

GUM

Pri glasbeni umetnosti smo v obdobju baroka. Njegov največji predstavnik = skladatelj je zagotovo Johann Sebastian Bach.

Zapis v zvezke:

JOHANN SEBASTIAN BACH

(1685 – 1750)

Nemški skladatelj, eden največjih skladateljev v obdobju baroka. Živel je skromno, preživljal se je kot organist (igral na orgle v cerkvah) in dirigent.

Njegov opus (vsa njegova dela) obsega: preko 200 kantat, oratorije, maše, sonate, suite, fuge in druge skladbe, med katerimi ni nobene opere.

Zelo so znani tudi Brandenburški koncerti.

Vaša ritmična naloga:

Poišči 4 barvne listke (lahko so samolepilni) in si jih postavi takole:

Na skladbo Brandenburški koncert št.2 skladatelja Bacha bomo izvajali ritmično spremljavo. Kako? Poglej priložen posnetek:

  • najprej bo ritem izveden na posnetku,
  • ko ima roke pri miru, ti ponoviš izvajan ritmični vzorec.

Želim vam veliko zabave ob poslušanju in ritmičnem ponavljanju J K sodelovanju povabi svoje bratce, sestre, starše…

GEO

tematika: GOSPODARSTVO AZIJE

PRILOGA >>> KLIK

 MATEMATIKA

Danes boste spoznali, formule za obseg in ploščino romba.

  1. Preglejte si rešitve nalog. Rešitve so v prilogi. >>> Resitve_7r_15_4
  2. V zvezku poiščite naslov romb in ponovite njegove lastnosti.
  3. Nato v zvezek zapišete naslov OBSEG IN PLOŠČINA ROMBA

Potrebujete list papirja, lahko je tudi popisan. List papirja prepogneš na tri dele in nanj narišeš poljuben romb (ne sme biti kvadrat). Romb previdno izrežete tako, da boste dobili tri skladne rombe (iz vsakega dela papirja po enega).

Razmislite, čemu je enak obseg romba. Že znate izračunati obseg kakšnega podobnega lika?

Za računanje ploščine romba imamo dve različni možnosti. Prvo že poznamo, saj je romb samo poseben primer paralelograma:

  1. Prvemu rombu vrišite višino in ga prerežite po narisani višini. Oba dela sestavite tako, da bo nastal lik, ki mu znate izračunati ploščino. Čemu sta enaki stranici novega lika? Ali je dobljeni lik kvadrat?
  2. Drugemu rombu vrišite in označite diagonali. Romb prerežite po obeh diagonalah, da dobite štiri dele. Kakšni so ti deli med seboj? Te dele sestavite tako, da bo nastal lik, ki mu znate izračunati ploščino? Čemu sta enaki stranici novega lika?

V zvezek prilepite vse tri rombe in jih označite. Zapišite si še formule (obrazce) za obseg in ploščino.

V priponki imaš še zapiske, ki jih prepiši v zvezek, če katere od formul za izračun obsega in ploščine nisi uspel sam ugotoviti in zapisati. >>> o_p_romb

Ploščine in obsege bomo računali v petek.

MATEMATIKA

Danes boste spoznali, formule za obseg in ploščino romba.

  1. Preglejte si rešitve nalog. Rešitve so v prilogi. >>> Resitve_7r_15_4
  2. V zvezku poiščite naslov romb in ponovite njegove lastnosti.
  3. Nato v zvezek zapišete naslov OBSEG IN PLOŠČINA ROMBA

Potrebujete list papirja, lahko je tudi popisan. List papirja prepogneš na tri dele in nanj narišeš poljuben romb (ne sme biti kvadrat). Romb previdno izrežete tako, da boste dobili tri skladne rombe (iz vsakega dela papirja po enega).

Razmislite, čemu je enak obseg romba. Že znate izračunati obseg kakšnega podobnega lika?

Za računanje ploščine romba imamo dve različni možnosti. Prvo že poznamo, saj je romb samo poseben primer paralelograma:

  1. Prvemu rombu vrišite višino in ga prerežite po narisani višini. Oba dela sestavite tako, da bo nastal lik, ki mu znate izračunati ploščino. Čemu sta enaki stranici novega lika? Ali je dobljeni lik kvadrat?
  2. Drugemu rombu vrišite in označite diagonali. Romb prerežite po obeh diagonalah, da dobite štiri dele. Kakšni so ti deli med seboj? Te dele sestavite tako, da bo nastal lik, ki mu znate izračunati ploščino? Čemu sta enaki stranici novega lika?

V zvezek prilepite vse tri rombe in jih označite. Zapišite si še formule (obrazce) za obseg in ploščino.

V priponki imaš še zapiske, ki jih prepiši v zvezek, če katere od formul za izračun obsega in ploščine nisi uspel sam ugotoviti in zapisati. >>> o_p_romb

Ploščine in obsege bomo računali v petek.

NARAVOSLOVJE

Zvok

Nastanek zvoka

  • V četrtek ste reševali kviz. V prilogi so vaši rezultati. Napredujete J. DiplomatTurtle čestitam (javi kdo si), prav tako ostalim štiricam. Ostali se nujno učite. >>> kviz_rezult
  • Danes boste spoznali, kako nastane zvok in od česa je odvisna njegova višina. Učili se boste s pomočjo e- učbenika za naravoslovje.

Kliknite na sledečo povezavo https://eucbeniki.sio.si/nar7/1221/index.html. Zvok (stran 91, 92). Preberite besedilo, poslušajte zvočne zapise ter rešite naloge.

  • V zvezek si zapišite naslov Zvok ter prepišite spodnji tekst.
  • Zvok nastane, kadar se nek predmet zatrese oziroma zaniha.
  • Predmeti, ki oddajajo zvok so oddajniki zvoka ali zvočila (glasilke, strune, membrana zvočnika, veter, motor…).
  • Bolj se zvočilo trese, višji je zvok. Pravimo, da ima večjo
  • Število tresljajev (nihajev), ki jih naredi zvočilo v eni sekundi, imenujemo frekvenca zvoka. Zvok s točno določeno frekvenco imenujemo ton.
  • Če naredimo poskus z ravnilom, ugotovimo, da se krajše ravnilo trese hitreje in proizvaja višji zvok, daljše ravnilo pa niha počasneje in ustvarja nižji zvok. (Naredi po zgledu v e-učbeniku!)
  • Glasilki sta kožni gubi, ki se treseta. Bolj sta napeti, višji je zvok. Podobno je z napetostjo strun. (Zapoj glasbeno lestvico ter pri tem drži roko na glasilkah. Kaj opaziš?)

Na membrano zvočnika lahko daš manjše kroglice ali pa semena. Prižgi zvočnik in opazuj kaj se dogaja s kroglicami. Povečaj in zmanjšaj glasnost. Kaj opaziš?

  • Pripravljaj se na pisno preverjanje znanja (Snovi, svetloba), ki bo v četrtek, 23. 4. 2020. Tokrat bo v pisni obliki. Polo vam bom poslala ob določeni uri, nato boste imeli 45 minut časa za reševanje, s klikom mi boste vrnili nazaj. Če česa ne razumete, mi sporočite, z veseljem vam bom pomagala.

GUM

Pri glasbeni umetnosti smo v obdobju baroka. Njegov največji predstavnik = skladatelj je zagotovo Johann Sebastian Bach.

Zapis v zvezke:

JOHANN SEBASTIAN BACH

(1685 – 1750)

Nemški skladatelj, eden največjih skladateljev v obdobju baroka. Živel je skromno, preživljal se je kot organist (igral na orgle v cerkvah) in dirigent.

Njegov opus (vsa njegova dela) obsega: preko 200 kantat, oratorije, maše, sonate, suite, fuge in druge skladbe, med katerimi ni nobene opere.

Zelo so znani tudi Brandenburški koncerti.

Vaša ritmična naloga:

Poišči 4 barvne listke (lahko so samolepilni) in si jih postavi takole:

Na skladbo Brandenburški koncert št.2 skladatelja Bacha bomo izvajali ritmično spremljavo. Kako? Poglej priložen posnetek:

  • najprej bo ritem izveden na posnetku,
  • ko ima roke pri miru, ti ponoviš izvajan ritmični vzorec.

Želim vam veliko zabave ob poslušanju in ritmičnem ponavljanju J K sodelovanju povabi svoje bratce, sestre, starše…

 

SLOVENŠČINA

TEMA:  KRISTINA BRENKOVA, MODRA VRTNICA ZA PRINCESKO (razumevanje besedila)

Še  enkrat preberi besedilo Modra vrtnica za princesko in odgovori na vprašanja.

  1. Kaj je zaupala princeska fantu s piščalko?
  2. Kako jo je fant osrečil?
  3. Kaj pomeni princeski poklonjeni cvet? (Pod „Male učenosti“ si preberi 2. odstavek o pomenu rož v vsakdanjem življenju).
  4. Kaj je princeski in fantu pomembnejše za srečo v življenju: kraljevska krona ali ljubezen?
  5. Zakaj je prav norček najprimernejši kralj? S katero lastnostjo se odlikuje?
  6. Se vse izteče tako kot ponavadi v pravljicah? Poznaš kakšen podoben primer iz resničnega življenja?

Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. Če imaš pri katerem odgovoru težave, mi sporoči.

 

NI1

NAVODILA >>> Nemščina_NI1_Navodila_ura52_16.4.

(Skupno 160 obiskov, današnjih obiskov 1)