7. A 7. B

 DKE

NASTANEK REPUBLIKE SLOVENIJE

Poglej posnetke, ki govorijo o začetkih naše države.

https://www.youtube.com/watch?v=_34JMnyFrss

https://www.youtube.com/watch?v=8tiQg-yHVv8&t=11s

Odpri iRokus https://www.irokus.si/  in pojdi na učbenik DKE, Jaz, midva, mi. Odpri učbenik na strani 26-27. Preberi obe strani o nastanku nove države in dopolni miselni vzorec.

Odgovore s pomočjo mojih vprašanj zapiši v miselni vzorec, pazi na kronološko pisanje dogodkov od 1 do 7.

  1. Slovenci smo živeli v preteklosti pod oblastjo različnih držav (Habsburžani, Avstro-Ogrska, Kraljevina Srbov, Hrvatov in Slovencev). Pod katero državo smo živeli po letu 1988?
  2. Zakaj smo se odločili za samostojnost Slovenije?
  3. Kaj je plebiscit? Kdaj smo ga izpeljali? Kdo ga je izpeljal? Kakšni so bili rezultati plebiscita?
  4. Kaj nam Slovencem pomeni datum 25. junij 1991?
  5. Ali smo se odcepili brez težav? Zakaj ne? Kako dolgo je trajala vojna?
  6. Kaj se je zgodilo po vojni? Kako se naša država imenuje? Kdo nas je priznal kot samostojno državo?
  7. Kaj pomeni, da je Slovenija samostojna država? Kaj pomeni beseda država? Kaj pomeni samostojnost?

Domače delo: Naredi intervju s starši ali starimi starši in jih poprašaj o tem, kako so oni doživljali vojno za Slovenijo? Odgovore mi boš podal naslednji petek, 24. 4. preko Zoom srečanja.

ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE!

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 7.b

  1. Natančno si poglejte naslednji posnetek, ogled ponovite 3 krat.

https://ucilnice.arnes.si/mod/page/view.php?id=185303

  1. Iz lego kock ali podobnih sestavljivih kock zgradite kvader, podobno kot smo pri tehniki pri risanju pravokotne projekcije. Kdor nima kock, naj vzame manjšo škatlico (npr. od zdravil). Kvader naj bo največ 9cm dolg (širok, visok) da ga lahko v naravni velikosti narišete v pravokotni projekciji.
  2. List A4 razdelite s tankima črtama na 4 dele. Narišite še 4 črte, oddaljene 10 mm levo, desno, navzgor in navzdol od teh prvih črt (kot smo delali v šoli). Lahko uporabite prilogo. >>> Pravokotna_projekcija
  3. Predmet narišite v pravokotni projekciji (naris, tloris, stranski ris). Pazite na vrste črt.
  4. Sliko kvadra in pravokotne projekcije mi pošljite do 24.4.2020 na moj elektronski naslov korosec@guest.arnes.si.

 TJA

Distance learning – pros and cons

Danes boste razmišljali o prednostih in slabostih učenja na daljavo.

1) Najprej naštejte vse prednosti, nato slabosti (brainstorming).

2) Ideje zberite, izločite, skombinirajte ideje…

3) Napišite dva odstavka, v 1. naj bodo slabosti, v 2. prednosti. Besedilo naj bo dolgo okoli 100 besed.

4) Pošljite mi, da pregledam.

STUDY TIP – Brainstorming

(Samo da se spomnimo, kaj je pomembno pri nevihti možganov.)

1 Poudarek je na količini (čim več idej, tem bolje).

2 Vse ideje so v redu (nobena ni neumna, nesmiselna…prav nasprotno, najbolj nenavadne domislice spodbujajo kreativnost).

3 Različni ljudje imajo različne ideje. (Vaš brainstorming ne bo enak kot v razredu, ker niste v skupini, lahko pa prosite za sodelovanje starše, brate, sestre, naredite b. skupaj s sošolci po telefonu…)

4 Izberite obliko, ki vam ustreza (miselni vzorec, post-it listki; postavite se v različne situacije – razmislite, če bi izbrali enake prednosti/slabosti pred 3 meseci, ko še niste izkusili učenja na daljavo…)

NARAVOSLOVJE

Preverjanje znanja (snovi, svetloba)

  • Danes boste preverili svoje znanje z reševanjem kviza. Pred reševanjem se obvezno učite vsebine od snovi do konca svetlobe.

V kviz se prijavite s svojim pravim imenom, da dobim povratno informacijo.

Koda za dostop:

Kviz rešujte samo enkrat. Kviz lahko rešujete do

nedelje, do 12.00.

Veliko uspeha vam želim.

 SLJ

7. a Tema: Značilnosti dramskega besedila

Po večkratnem branju besedila Modra vrtnica za princesko si gotovo že sam ugotovil, da je to dramsko besedilo. Pod naslovom “Male učenosti” si preberi “Kako je besedilo zgrajeno?” (str. 111), nato besedilo prepiši v zvezek.  Izpiši tudi primer DIDASKALIJE in DVOGOVORA.

Še sam poišči in izpiši vsaj en primer didaskalije in dvogovora.

 MATEMATIKA

Danes boste računali obseg in ploščino romba.

V prilogi imate pet nalog in rešitve prvih treh nalog. Tretja naloga je malo težja, ker gre za izračun diagonale iz ploščine romba. Naloge poskusite rešiti samostojno, če ne boste uspeli, pa preglejte rešitve in jih prepišite v zvezek. Pazite na zapise postopkov reševanja. Preostali dve nalogi rešite samostojno.

Romb_naloge

Resene_naloge_o_p_romb

 MATEMATIKA

Danes boste računali obseg in ploščino romba.

V prilogi imate pet nalog in rešitve prvih treh nalog. Tretja naloga je malo težja, ker gre za izračun diagonale iz ploščine romba. Naloge poskusite rešiti samostojno, če ne boste uspeli, pa preglejte rešitve in jih prepišite v zvezek. Pazite na zapise postopkov reševanja. Preostali dve nalogi rešite samostojno.

Romb_naloge

Resene_naloge_o_p_romb

 

(Skupno 369 obiskov, današnjih obiskov 1)