7. A | 7. B |
DKE NASTANEK REPUBLIKE SLOVENIJE Poglej posnetke, ki govorijo o začetkih naše države. https://www.youtube.com/watch?v=_34JMnyFrss https://www.youtube.com/watch?v=8tiQg-yHVv8&t=11s Odpri iRokus https://www.irokus.si/ in pojdi na učbenik DKE, Jaz, midva, mi. Odpri učbenik na strani 26-27. Preberi obe strani o nastanku nove države in dopolni miselni vzorec. Odgovore s pomočjo mojih vprašanj zapiši v miselni vzorec, pazi na kronološko pisanje dogodkov od 1 do 7.
Domače delo: Naredi intervju s starši ali starimi starši in jih poprašaj o tem, kako so oni doživljali vojno za Slovenijo? Odgovore mi boš podal naslednji petek, 24. 4. preko Zoom srečanja. ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE! |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 7.b
https://ucilnice.arnes.si/mod/page/view.php?id=185303
|
TJA Distance learning – pros and cons Danes boste razmišljali o prednostih in slabostih učenja na daljavo. 1) Najprej naštejte vse prednosti, nato slabosti (brainstorming). 2) Ideje zberite, izločite, skombinirajte ideje… 3) Napišite dva odstavka, v 1. naj bodo slabosti, v 2. prednosti. Besedilo naj bo dolgo okoli 100 besed. 4) Pošljite mi, da pregledam. STUDY TIP – Brainstorming (Samo da se spomnimo, kaj je pomembno pri nevihti možganov.) 1 Poudarek je na količini (čim več idej, tem bolje). 2 Vse ideje so v redu (nobena ni neumna, nesmiselna…prav nasprotno, najbolj nenavadne domislice spodbujajo kreativnost). 3 Različni ljudje imajo različne ideje. (Vaš brainstorming ne bo enak kot v razredu, ker niste v skupini, lahko pa prosite za sodelovanje starše, brate, sestre, naredite b. skupaj s sošolci po telefonu…) 4 Izberite obliko, ki vam ustreza (miselni vzorec, post-it listki; postavite se v različne situacije – razmislite, če bi izbrali enake prednosti/slabosti pred 3 meseci, ko še niste izkusili učenja na daljavo…) |
NARAVOSLOVJE Preverjanje znanja (snovi, svetloba)
V kviz se prijavite s svojim pravim imenom, da dobim povratno informacijo. Koda za dostop: Kviz rešujte samo enkrat. Kviz lahko rešujete do nedelje, do 12.00. Veliko uspeha vam želim. |
SLJ 7. a Tema: Značilnosti dramskega besedila Po večkratnem branju besedila Modra vrtnica za princesko si gotovo že sam ugotovil, da je to dramsko besedilo. Pod naslovom “Male učenosti” si preberi “Kako je besedilo zgrajeno?” (str. 111), nato besedilo prepiši v zvezek. Izpiši tudi primer DIDASKALIJE in DVOGOVORA. Še sam poišči in izpiši vsaj en primer didaskalije in dvogovora. |
MATEMATIKA Danes boste računali obseg in ploščino romba. V prilogi imate pet nalog in rešitve prvih treh nalog. Tretja naloga je malo težja, ker gre za izračun diagonale iz ploščine romba. Naloge poskusite rešiti samostojno, če ne boste uspeli, pa preglejte rešitve in jih prepišite v zvezek. Pazite na zapise postopkov reševanja. Preostali dve nalogi rešite samostojno. |
MATEMATIKA Danes boste računali obseg in ploščino romba. V prilogi imate pet nalog in rešitve prvih treh nalog. Tretja naloga je malo težja, ker gre za izračun diagonale iz ploščine romba. Naloge poskusite rešiti samostojno, če ne boste uspeli, pa preglejte rešitve in jih prepišite v zvezek. Pazite na zapise postopkov reševanja. Preostali dve nalogi rešite samostojno. |
|