2. A |
2. B |
SLOVENSKI JEZIK in SPOZNAVANJE OKOLJA
SMETI V PRAVO VREČO
Cilji:
- Pozorno posluša in gleda posneto neumetnostno besedilo.
- Razume in pomni besedilo.
- Zna pojasniti, kako sami dejavno prispevajo k varovanju in ohranjanju naravnega okolja ter k urejanju okolja, v katerem živijo.
Naloga:
- Odpri zvezek za spoznavanje okolja in ponovi:.
- Kaj veš o ločevanju odpadkov?
- Kdo ločuje odpadke? Kje? Kdaj?
- Katere predmete so ljudje odvrgli na divje smetišče v parku?
- Zakaj ljudje odlagajo kosovne odpadke na divja smetišča?
- S kom se je pogovarjal Tomaž po prenosnem telefonu?
- Zakaj ni imel časa za pogovor? Zakaj so imeli učenci sestanek?
- Kam bodo zapisali tiste, ki bodo kršili dogovor?
- Kako bodo otroci ločevali odpadke?
- Katere barve je bila vreča za papir?
- Katero barvo vreče so določili za nevarne snovi?
- Katere barve je bila vreča za steklo?
- Kaj je Tomaž pisal na vreče v sobi?
- Kaj je pregledovala babica v kuhinji?
- Kaj je prinesel dedek v koš za odpadke?
- Ali je babica dovolila, da bi odvrgel stare baterije? Zakaj ne?
- Kaj je prinesel v kuhinjo Tomaž? Kaj je povedal dedku in babici?
- Kje postavljajo ljudje čistilne naprave?
- Kje je potrebno začeti reševati problem onesnaževanja?
- Kaj se bo zgodilo, če ne bomo reševali tega problema?
- Komu je Tomaž po prenosnem telefonu sporočil, da so dobili za projekt oceno zelo uspešno?
- V zvezek za SPO napiši naslov SMETI V PRAVO VREČKO in nariši pikograme, ki bi jih postavil na divja odlagališča.
- Pripravi si zvezek za slovenščino. Napiši naslov SMETI V PRAVO VREČKO. Oglej si fotografiji in napiši s tiskanimi črkami nekaj povedi.
- Zapisane povedi in pikograme fotografiraj ter jih posreduj učiteljici.
|
SLOVENSKI JEZIK in SPOZNAVANJE OKOLJA
SMETI V PRAVO VREČO
Cilji:
- Pozorno posluša in gleda posneto neumetnostno besedilo.
- Razume in pomni besedilo.
- Zna pojasniti, kako sami dejavno prispevajo k varovanju in ohranjanju naravnega okolja ter k urejanju okolja, v katerem živijo.
Naloga:
- Odpri zvezek za spoznavanje okolja in ponovi:.
- Kaj veš o ločevanju odpadkov?
- Kdo ločuje odpadke? Kje? Kdaj?
- Katere predmete so ljudje odvrgli na divje smetišče v parku?
- Zakaj ljudje odlagajo kosovne odpadke na divja smetišča?
- S kom se je pogovarjal Tomaž po prenosnem telefonu?
- Zakaj ni imel časa za pogovor? Zakaj so imeli učenci sestanek?
- Kam bodo zapisali tiste, ki bodo kršili dogovor?
- Kako bodo otroci ločevali odpadke?
- Katere barve je bila vreča za papir?
- Katero barvo vreče so določili za nevarne snovi?
- Katere barve je bila vreča za steklo?
- Kaj je Tomaž pisal na vreče v sobi?
- Kaj je pregledovala babica v kuhinji?
- Kaj je prinesel dedek v koš za odpadke?
- Ali je babica dovolila, da bi odvrgel stare baterije? Zakaj ne?
- Kaj je prinesel v kuhinjo Tomaž? Kaj je povedal dedku in babici?
- Kje postavljajo ljudje čistilne naprave?
- Kje je potrebno začeti reševati problem onesnaževanja?
- Kaj se bo zgodilo, če ne bomo reševali tega problema?
- Komu je Tomaž po prenosnem telefonu sporočil, da so dobili za projekt oceno zelo uspešno?
- V zvezek za SPO napiši naslov SMETI V PRAVO VREČKO in nariši pikograme, ki bi jih postavil na divja odlagališča.
- Pripravi si zvezek za slovenščino. Napiši naslov SMETI V PRAVO VREČKO. Oglej si fotografiji in napiši s tiskanimi črkami nekaj povedi.
- Zapisane povedi in pikograme fotografiraj ter jih posreduj učiteljici.
|
MATEMATIKA
TEHTAM – kilogram
Cilji:
- Pozna in uporablja tehtnico.
- Primerja in meri maso s kilogrami.
- Zapiše meritev z merskim številom in mersko enoto (14kg).
- Zbere podatke in jih čim pregledneje predstavi s prikazom s stolpci.
Naloga:
- Oglej si različne vrečke z živili in poišči podatek o količini snovi. Ali si našel kakšno vrečko, v kateri je 1 kilogram snovi? Poišči predmete, ki so lažji/težji/enako težki kot 1 kilogram.
- Vzemi delovni zvezek za matematiko in ga odpri na strani 21.
- Oglej si ilustracijo. Kratica za besedo kilogram je kg.
- Oglej si ilustracije različnih tehtnic. Kdo in za kaj jih uporablja?
- Za tehtanje uporabljamo različne uteži.
Postopek tehtanja s prevesno tehtnico – na eno stran damo predmet, ki ga želimo stehtati, na drugo stran pa postavljamo uteži, dokler ni tehtnica v ravnovesju. To pomeni, da so uteži na eni strani in predmet na drugi strani enako težki.
- V zvezek zapiši enoto za merjenje mase: 1 kilogram = 1 kg. Zraven nariši stvari, ki tehtajo 1 kg.
- Reši naloge v SDZ 3/ stran 22, 23. Pri 6. nalogi se stehtajte družinski člani. Zbrane podatke v zvezku prikaži s prikazom s stolpci. Ne pozabi zapisati merske enote pri številu. Naloge 7, 8, in 9 boš rešil jutri.
|
MATEMATIKA
TEHTAM – kilogram
Cilji:
- Pozna in uporablja tehtnico.
- Primerja in meri maso s kilogrami.
- Zapiše meritev z merskim številom in mersko enoto (14kg).
- Zbere podatke in jih čim pregledneje predstavi s prikazom s stolpci.
Naloga:
- Oglej si različne vrečke z živili in poišči podatek o količini snovi. Ali si našel kakšno vrečko, v kateri je 1 kilogram snovi? Poišči predmete, ki so lažji/lažji/enako težki kot 1 kilogram.
- Vzemi delovni zvezek za matematiko in ga odpri na strani 21.
- Oglej si ilustracijo. Kratica za besedo kilogram je kg.
- Oglej si ilustracije različnih tehtnic. Kdo in za kaj jih uporablja?
- Za tehtanje uporabljamo različne uteži.
Postopek tehtanja s prevesno tehtnico – na eno stran damo predmet, ki ga želimo stehtati, na drugo stran pa postavljamo uteži, dokler ni tehtnica v ravnovesju. To pomeni, da so uteži na eni strani in predmet na drugi strani enako težki.
- V zvezek zapiši enoto za merjenje mase: 1 kilogram = 1 kg. Zraven nariši stvari, ki tehtajo 1 kg.
- Reši naloge v SDZ 3/ stran 22, 23. Pri 6. nalogi se stehtajte družinski člani. Zbrane podatke v zvezku prikaži s prikazom s stolpci. Ne pozabi zapisati merske enote pri številu. Naloge 7, 8, in 9 boš rešil jutri.
|
|
|
ŠPORT
PRESKAKOVANJE KOLEBNICE: PREVERJANJE ZNANJA
Cilji:
- Se uči ustreznega ravnanja s kolebnico (debelejšo vrvjo).
- Utrjuje in izboljšuje tehniko preskakovanja kolebnice.
Naloga:
Na koncu vadbe bo dovolj, če spiješ vodo.
- Preskakuj kolebnico na mestu. Če nimaš kolebnice, vzemi malo debelejšo vrv.
- Učiteljici javi, kolikokrat ti je uspelo zaporedno, brez ustavljanja, na mestu preskočiti kolebnico. Lahko te tudi posnamejo in mi to pošljejo.
|
ŠPORT
PRESKAKOVANJE KOLEBNICE: PREVERJANJE ZNANJA
Cilji:
- Se uči ustreznega ravnanja s kolebnico (debelejšo vrvjo).
- Utrjuje in izboljšuje tehniko preskakovanja kolebnice.
Naloga:
Na koncu vadbe bo dovolj, če spiješ vodo.
- Preskakuj kolebnico na mestu. Če nimaš kolebnice, vzemi malo debelejšo vrv.
- Učiteljici javi, kolikokrat ti je uspelo zaporedno, brez ustavljanja, na mestu preskočiti kolebnico. Lahko te tudi posnamejo in mi to pošljejo.
|
TJA
Tema: Vreme in vremenski pojavi
Cilji: utrjevanje naučenega besedišča o vremenskih pojavih
vprašalnica: How’ s the weather?
besedišče: sunny, rainy, cloudy, snowy,…
Zapoj pesmico s katero se v šoli pozdravimo:
1,2,3, 4…10..Hello, Hello, it’ s so nice to say…hello, hello and have a nice day!
Pesmico poslušaj.
|
|