6. A 6. B

ZGO

tematika: CERKVE IN SAMOSTANI

PRILOGA >>> KLIK

MAT

Danes bomo utrjevali ulomke in decimalna števila.

  1. S pomočjo zvezka za matematiko ali učbenika na hitro ponovite ulomke in decimalna števila (10 min).
  2. Ko ste osvežili znanje, pojdite na spletno stran https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1y4ln7ez858i, kjer vas čakajo naloge. Rešujte zbrano, za kontrolo pa imate tudi rešitve. Želim vam sproščeno reševanje! (Rešujte 30 min.)
  3. Analizo preverjanja znanja bomo naredili jutri (torek, 21.4.) preko videokonference ZOOM. Ker vas je veliko, se bomo videli v dveh delih. Razdeljeni boste v 2 skupini, kot pri GOS. Prvi termin je ob 9.15 za učence 1. skupine pri GOS, drugi pa ob 11. uri za učence 2. skupine pri GOS. Če imate kakršnokoli vprašanje glede srečanja, mi javite.

 SLJ

Tema: Franček Rudolf, Kako je lisica nehala biti zvita

V berilu poišči pravljico, “Kako je lisica nehala biti zvita” (str. 22) in jo preberi. V zvezek napiši naslov pravljice, nato prepiši razlago vseh besed, ki jo imaš ob besedilu. Izpiši še besede/besedne zveze, ki jih ne razumeš dobro in s pomočjo SSKJ (fran.si) zapiši njihov pomen.

SLJ

TEMA: POPRAVA PREVERJANJA

Napiši popravo preverjanja v zvezek.

Preverjanje ti pošljem v ponedeljek, 20. 4., ob 9.00 na tvoj mail.

Če boš imel/a kakšno vprašanje, me vprašaj.

NARAVOSLOVJE

Spolno razmnoževanje rastlin – terensko delo

  • Prejšnjo uro sem vam zastavila vprašanje, ali je pri sadnih drevesih zaželena oprašitev s cvetnim prahom z drugih dreves iste vrste. Odgovor je ne, saj si človek želi bogat, zanesljiv in lep pridelek. Večina sadnega drevja je zato samooprašnega in samooplodnega, kar pomeni, da prihaja do sočasnega dozorevanja spolnih celic na isti rastlini.
  • Spodaj je zapisanih nekaj vprašanj za razmišljanje in opazovanje. Na teren pojdi, ko bo ugodno vreme. Še vedno veljajo ista pravila (ne ogrožaj sebe in drugih, v primeru alergije na cvetni prah, samo opazuj). Odgovore s celimi stavki zabeleži v zvezek (da bo imelo smisel) in mi jih pošlji. Če ne veš pravilnega odgovora, se ne obremenjuj, pomembno je, da razmišljaš. Preden začneš…oprašitev je prenos cvetnega prahu s prašnika na brazdo pestiča.
  • Pred dvema tednoma so nas je presenetili dež, sneg in nizke temperature. Kakšne posledice je to pustilo na cvetočem sadnem drevju? Ali lahko pričakujemo bogat pridelek? Pojasni.
  • Pojdi na kratek sprehod. Poskusi najti 4 vetrocvetke (rastline, ki jih oprašuje veter) ter 5 žužkocvetk (rastlin, ki jih oprašujejo žuželke). Zabeleži v zvezek.
  • Primerjaj med seboj cvet vetrocvetke (npr. gabra, breze, smreke) ter žužkocvetke. Zapiši ugotovitve.
  • Kakšno nalogo imajo venčni listi (cvetno odevalo) pri žužkocvetkah?
  • V sončnem vremenu opazuj in naštej nekaj živalskih opraševalcev rastlin.
  • Katera žuželka velja za najpomembnejšega opraševalca rastlin na Zemlji?
  • Žuželke in cvetovi so se v razvoju prilagajali drug drugemu. Cvetovi imajo razvite nektarije, v katerih nastaja sladka medičina. Pri srkanju medičine se cvetni prah oprime telesa žuželke, ki ga ta prenese na drug cvet. Nekateri cvetovi privabljajo opraševalce tudi z vonjem. Cvetovi nekaterih orhidej (mačje uho – sliki spodaj) so oblikovani tako in imajo poseben vonj, da privabljajo samce divjih čebel, os ali pa muh, ker mislijo, da je pred njimi samica. Ko se poskušajo pariti z njimi, se na njih prime cvetni prah, ki ga nato prenesejo na drugo rastlino.
  • Odtrgaj cvet trobentice (venčne liste) ter ga daj v usta. Sladek okus je okus nektarja ali medičine. Poskusi še zapiskati.

  • Ali so trave vetrocvetke ali žužkocvetke?
  • Odgovore dobite prihodnjič. Ne pozabite poslati naloge, da vidim, če delate.

ŠPORT (DEKLICE)

Še en teden in bodo pred nami počitniški dnevi, ki se jih gotovo vsi veselimo. Malo odklopa od šole in računalnika in več časa za zabavo, pa čeprav bo ta še vedno morala potekati v bližini doma. Pa saj je doma itak najlepše, kajne? 🙂

Če bi bili v šoli, bi verjetno že zaključili z meritvami za Športno vzgojni karton. Saj se spomnite kakšni testi so to? “Uno, ko se gr držiš”, je navadno vaš prvi stavek 😉 Imate prav, le da imajo ti testi svoja imena in da jih boste letos, tako malo za trening, opravile kar doma. Mogoče nam tiste čisto prave uspe narediti, ko se vrnemo v šolo, pa bodo vaši domači dobra primerjava.

Zdaj pa NAVODILO:

Ta teden boste same opravile prilagojene teste za Športno vzgojni karton. Opise nalog najdete v priponki ŠVK, OŠ Mislinja. Testov je 11, časa da jih opravite pa imate do konca tedna, torej do začetka praznikov. >>> ŠVK, OŠ Mislinja

V isti prilogi je tudi tabela, v katero vpisujete svoje rezultate. Nekateri testi se opravljajo 1x, nekateri 2x – vpišete toliko rezultatov, kot jih zahteva test, torej samo enega ali oba, odvisno od testa (beri navodila ob testu). Skupaj z vašim Dnevnikom aktivnosti 6 (tudi ta je že v priponki) mi tabelo za ŠVK pošljete do začetka prvomajskih praznikov, torej najkasneje do 27.4.2020! Skupaj z vašimi Dnevniki športnih aktivnosti (od 1 do 6) jo bom shranila v vašo osebno mapo, ki kaže pregled vašega dela za čas šolanja na daljavo do sedaj. >>> Dnevnik športnih aktivnosti6

V priponki Motorične ali gibalne sposobnosti pa si preberite čemu služijo testi in nekaj zanimivosti v zvezi s ŠVK. >>> Motorične ali gibalne spretnosti

ŠPORT (DEČKI)

Z učiteljico Petro sva se odločila, da v tem tednu pred prazniki opravimo prilagojeno testiranje za ŠPORTNO VZGOJNI KARTON. Ker bo testiranje potekalo na daljavo in ker se boste sami testirali, rezultati ne bodo isti. Boste pa dobili eno povratno informacijo o stanju vaše trenutne pripravljenosti. Malo se boste pri posameznih testih morali znajti.Če vam pa kakšnega testa ne uspe izvest   zaradi prostorskih ali drugih težav pa bomo ko pridete v šolo. Pričakujem, pa da vas bo velika večina teste izvedla in mi izpolnjeno tabelo obvezno poslala so naslednje nedelje. Pa lep začetek tedna. Te naloge veljajo za cel teden.

ŠVK, OŠ Mislinja

 

 

MAT

Danes boste utrjevali ulomke in decimalna števila.

  1. S pomočjo zvezka za matematiko ali učbenika ponovite ulomke in decimalna števila (10 min).
  2. Ko ste osvežili znanje, pojdite na spletno stran https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1y4ln7ez858i, kjer vas čakajo naloge. Bodite natančni, svoje rešitve pa boste lahko na koncu tudi preverili. (Rešujte 30 min.)

 TJA

Tokrat pošiljam navodila za delo v obliki video posnetka. Tukaj je povezava: https://www.loom.com/share/e2a80db721a149b0bcfe048a0553641e

Video navodila lahko poslušaš večkrat. Za delo potrebuješ tudi UČ, str. 59. Pisni sestavek lahko napišeš v Word-u (bom lažje popravila) ali v zvezek in mi pošlješ v pregled.

Pomen novih in morebitnih neznanih besed si napiši v zvezek. Prevodi so v videoposnetku, lahko pa si pomagaš še s spletnim slovarjem PONS.

GOSPODINJSTVO

Priprava jedi in pogrinjka – domače praktično delo

V ponedeljek ob 10.00 se dobimo na videokonferenci preko aplikacije Zoom.

  • Prejšnjo uro ste reševali kviz. Rezultate bomo komentirali preko videokonference. Kviz boste reševali še enkrat. Vaš cilj bo izboljšati dosežek, zato se morate prej učiti. Torej je vaša prva današnja naloga učenje.
  • Vaša druga današnja naloga je, da v enem tednu (do ponedeljka) doma pripravite kosilo ali pa eno jed po receptu, pripravite pogrinjek kot smo se učili v šoli ter izpolnite učni list. Pošljite mi izpolnjen učni list ter slike priprave vaše jedi in pogrinjka. Če boste pripravili samo eno jed, naj bo del celega kosila. Pogrinjek pa pripravite za celoten obrok.

Vse skupaj je priprava na praktično oceno pri gospodinjstvu. Če se boste dobro izkazali že ta teden, lahko oceno pridobite takoj. Ocena bo sestavljena iz izdelka (3t), pogrinjka (3t) in uspešno rešenega učnega lista (3t).

V prilogi vam pošiljam recepte ter učni list.

bol-omaka

pica lazanja

ČESNOVA JUHA

pita

prakticno_delo

 LUM

Likovna naloga: Domača obrt in ornament (okrasek)

V tej likovni nalogi boš spoznal/a domačo obrt – lectarstvo. Ta obrt je še vedno ohranjena v Slovenj Gradcu v družini Perger. Na spletu si poglej kaj vse nastaja v njihovi delavnici in kakšni so značilni lectarski izdelki (srce je eden bolj prepoznavnih izdelkov, so pa še drugi). Za risanje si izberi en tak lectarski izdelek, lahko si ga pa izmisliš in ga nariši. Za okrasitev si izberi razne ornamente (okraske) – geometrijske (črte, liki), rastlinske (rože, listi). Okraski se ponavljajo in ustvarijo razne ritme. Lahko dodaš tudi besedilo. Riši s svinčnikom, barvicami ali flomastri. Za izdelek imaš na voljo dve šolski uri. Risbo fotografiraj in mi jo pošlji.

TIT – 2. skupina

PRIPRAVA NA SAMOSTOJNO IZDELOVANJE IZDELKA

V preteklem tednu ste mi napisali veliko odličnih idej za izdelek. Upoštevali ste, kateri material in pripomočke imate doma. Če še kdo nima ideje, mu je lahko v pomoč tale seznam:

Zahtevnejši origami iz papirja, stolp iz zobotrebcev in sladolednih palčk, čolniček iz debelejšega lubja, bivak v gozdu, ptičja hišica iz lesa, gajbica iz lesa, stojalo za pisarniške pripomočke iz kartona, pliši iz vrečke iz blaga in stiropornih kroglic, tehtnica iz lesa, pokrov za leseno škatlico s školjkami, lonček za svinčnike iz kartona in blaga, model sobe iz kartona in blaga, avtomobil iz kartona in lesa, letalo iz papirja, lesena škatlica za svinčnike, obesek za ključ, škatlica iz papirja,..

Vse ideje so primerne za vaš izdelek, saj moram upoštevati, kaj imate sedaj doma na voljo. Pri izdelavi pazite na urejen delovni prostor, varnost pri delu, varčno uporaba materiala, natančnost, zunanji videz izdelka, uporabnost izdelka. To so kriteriji za ocenjevanje, ki jih poznate tudi iz šole.

Predvsem pazite na varnost pri delu. Ne delajte postopkov, ki jih še ne znate izvajati varno. Pazite na varno uporabo orodij. Strojev ne uporabljajte, samo orodja! Zaradi varnosti!

Vaša naloga je, da do naslednje ure tehnike ustvarite vaš izdelek približno do polovice.

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si    pa mi pišite, če imate kakšno vprašanje in potrebujete pomoč pri izdelavi.

 

(Skupno 190 obiskov, današnjih obiskov 1)