4. A | 4. B |
SLOVENŠČINA Učenec bere, posluša in doživlja književno besedilo. Poustvarja po poslušanem / prebranem umetnostnem besedilu. Primož Suhodolčan: Ti kanta požrešna!
Poišči jo v berilu ali pa jo poslušaj na interaktivnem gradivu za slovenščino pod poglavjem PROZA.
Zapisano nalogo mi pošlji, da jo pregledam. Se že veselim vaših zanimivih idej! |
TJA Živali – vadenje Vadi besede za poimenovanje živali in izgovorjavo preko naslednjih povezav: 1) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/farm-animals 2) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/pets 3) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/wild-animals-1 Pri vseh nalogah moraš povezati besedo s sliko, če pa klikneš na zvočnik, slišiš izgovorjavo (ponovi večkrat). |
MATEMATIKA Uporabi računske operacije pri reševanju besedilni nalog. Pisno deljenje – besedilne naloge
|
SLOVENŠČINA Kako pišemo zahvalo in kaj napišemo v njej? Učenci:
Tabelska slika: Zahvalimo se lahko tudi pisno. Pisna zahvala ima pet delov (kraj in datum, nagovor, vsebina, pozdrav in podpis), od prošnje se razlikuje le po vsebini.
Ker si vedno bolj vešč-a v uporabi računalnika, pričakujem, da boš zahvalo napisal-a v wordov dokument ter poleg ustrezne vsebine upošteval-a tudi pravilno obliko. Pošlji mi jo še danes.
|
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec razlikuje med rastlinami s cvetovi in brez cvetov. Prepozna najpogostejše rastline v svojem okolju. Ve, da so alge, mahovi in praprotnice najpreprostejše zgrajene rastline in so brez cvetov. Ve, da rastline brez cvetov najdemo v vodi ali na vlažnih rastiščih. Rastline brez cvetov
2. Alge in mahovi še nimajo korenin, stebel, listov in cvetov. Praproti pa že imajo prave korenine. Mahovi in praproti se razmnožujejo s trosi. Na spodnji strani listov so trosovniki (rjave pikice). 3. Poglej si film na interaktivnem gradivu za NIT. Najdeš ga pod tem naslovom: Zapiši v zvezek: Ko boš v gozdu, si pobližje oglej mah in praprot. Če boš dobro pogledal-a spodnjo stran praproti, boš videl-a trosovnike. |
MATEMATIKA Merimo čas – dopoldan/popoldan Učenci:
REŠITVE >>> KLIK
Dan ima 24 ur. Od polnoči do poldneva mine 12 ur. Od poldneva do polnoči pa spet 12 ur. Dopoldanske ure pišemo s številkami od 1 do 12. Popoldanske pa pogosto od 13 do 24. |
ŠPORT Učenec razvija moč, vztrajnost in izboljšuje svojo gibalno učinkovitost. Vaje za moč in vztrajnost (igra Kamen, škarje, papir) Danes boš pri športu potreboval/a »sotrpina« (to je tisti, ki »trpi« s tabo). Povabi družinskega člana, ki se bo igral s teboj igro ŠKARJE, KAMEN, PAPIR. Gotovo jo že poznaš. |
ŠPORT Škarje, kamen, papir Učenec:
Povabi družinskega člana, ki se bo igral igral s teboj. Pravila igre:
Uživajta! J |
RAČUNALNIŠTVO (NIP)
Danes bo tvoja naloga, da pomagaš robotu Blinkyju, da pride do zelenega polja. Usmerjaš ga s koraki hodi/skoči desno/levo/gor/dol in določiš število enakih ukazov.
Igrica ima več stopenj. Javi mi, do katere stopnje ti bo uspelo priti.
Uspešno usmerjanje!