1. A 1. B

GLASBA –  Kaj mi pripoveduje glasba?

Pogovorite se o tem, da se vse ptice izvalijo iz jajc. Mladički morajo lupino svojega jajca prekljuvati, da lahko pridejo na plano.

Skladatelj je s to skladbo želel prikazati kljuvanje piščančkov v jajčnih lupinah.

  • Poslušaj posnetek Musorgski, Ples piščančkov v jajčnih lupinah:
  • Gibanje ob skladbi Ples piščančkov v jajčni lupini

Sedi na tla, kot bi bil skrit v jajčni lupini. Tesno ti je in z dlanmi raziskuješ prostor, kot bi se od znotraj dotikali stene jajčne lupine. S prsti narediš kljunček, s katerim trkaš po lupini.  Na koncu razširiš roke, kot da si iz temne in tesne lupine pokukal na plano. Se preteguješ, opazuješ.

GLASBA – Pesem KUKAVICA

Pogovor o pomladi:

  • Kaj pomlad pomeni za živali v gozdu?
  • Kaj spomladi počnejo ptice?

Reši uganko:

Ku ku!
Pomlad oznanja ptica.
Kuku!
Poje ________.

Večkrat poslušajte posnetek pesmi: Kukavica.

Z dlanmi oblikujte kljunček, ki ga odpirate in zapirate ob izgovorjavi besedila

KU – KU, KU – KU.

MATEMATIKA – Vadim in zbiram sončke

Najprej skupaj z učenci prelistajte DZ/MAT od strani 5 do strani 17 in se o nalogah pogovorite, kako so jih reševali. Sedaj pa sledi reševanje nalog od strani 18 do 20, na koncu rešijo še str.21 (dodatno delo).  Z učenci si ogledate nalogo, preberete navodila, učenci pa jo nato samostojno rešijo.

 

SLOVENŠČINA – Deževen dan (zgodba ob nizu sličic)

Z učenci se pogovorimo, kakšno je lahko vreme (sončno, oblačno…).

Pozornost učencev usmerimo na deževen dan in se o njem pogovorimo.

Naročimo, naj zaprejo oči in se v mislih preselijo v deževen dan. Povedo, kaj vidijo/slišijo, kaj delajo, kako se počutijo, kako se počutijo drugi ljudje, katere živali opazijo …  Ste že kdaj doživeli deževen dan, ki je skupaj z vetrom ljudem povzročal težave? Pripovedujejo o svojih doživetjih.

Nato si ogledajo sličice, preberejo naslov  in pripovedujejo, kaj se na njih dogaja. (povečajte sliko)

Zastavljamo vprašanja za dogajanje na posamezni sličici, npr.

  1. sličica: Kateri letni čas je? Kdo je prišel na hišni prag? Kaj si je ogledoval dedek? Zakaj si je ogledoval nebo?
  2. sličica: Kam je odšel dedek? Kaj je vzel s seboj? Zakaj je na sprehod vzel dežnik?
  3. sličica: Kako se je spremenilo vreme? Kaj je naredil dedek? Zakaj je odprl dežnik?
  4. sličica: Kaj se je zgodilo, ko je zapihal veter? Kakšen je bil dedkov obraz?
  5. sličica: Kaj je dedku odpihnil veter z glave? Kakšen je bil dedkov obraz?
  6. sličica: Kdo je bil v dedkovi bližini? Kaj je Jan prinesel dedku? Kakšna sta bila dedek in Jan? Kaj je rekel Jan dedku? Kaj je rekel dedek Janu?

Učenci naj predvidevajo, kako se je zaključil dedkov in Janov sprehod.

Na koncu naj še samostojno pripovedujejo zgodbo ob sličicah.

 

ŠPORT – Vadba po postajah

Določi si start in cilj in poskušaj čim hitreje preteči razdaljo. Vajo ponovi trikrat.

Najdi nizko klop, hlod ali nekaj po čemer boš lahko hodil.

  1. postaja: Hoja s kartonom na glavi

Na glavo položi karton velikosti A4 in hodi po klopi/hlodu na različne načine (naprej, nazaj, v stran, po štirih…).

  1. Postaja – Različni načini hoje in seskoka iz klopi..

Izmisliš si različne hoje po klopi in seskoka s klopi/hloda.

 

 

(Skupno 503 obiskov, današnjih obiskov 1)