ANGLEŠČINA
Tema: Svetlo in temno
(ponovitev besedišča za barve)
Cilji: utrjevanje naučenega besedišča o vremenskih pojavih
utrjevanje besedišča za barve
Poslušaj pesmico, ki jo je izbrala sošolka.
Poslušaj pesmico in si poskusi zapomniti vrstni red barv v mavrici.
Ko naslednjič na nebu opaziš mavrico, poimenuj barve, ki jih vidiš.
- Interaktivna vaja za ponovitev barv: COLOURS
Označi kvadratek in poslušaj izgovorjavo, nato klikni na kvadratek pod ustrezno bravo.
Pomisli na zgodbico.
Prenesi živali na ustrezno barvo in jih poskusi poimenovati. (It’ s a blue dog.)
|
ANGLEŠČINA
Tema: Vreme in vremenski pojavi
Cilji: utrjevanje naučenega besedišča o vremenskih pojavih
vprašalnica: How’ s the weather?
besedišče: sunny, rainy, cloudy, snowy,…
Zapoj pesmico s katero se v šoli pozdravimo:
1,2,3, 4…10..Hello, Hello, it’ s so nice to say…hello, hello and have a nice day!
Pesmico poslušaj.
- TABELSKA SLIKA V zvezek si nariši vremenske znake.
Tu je ena izmed idej.
Lahko pa narediš čisto po svoje.
|
MATEMATIKA
PREVERIM SVOJE ZNANJE
Cilji:
- Sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda.
- Primerja maso izraženo v kilogramih.
- Sešteva in odšteva količine enakih enot.
- Bere podatke zbrane v tabeli.
Naloga:
- Odpri delovni zvezek za matematiko na strani 24, 25.
- Danes boš z nalogami v SDZ-ju preveril svoje znanje.
- Sam natančno preberi navodila in samostojno reši naloge na obeh straneh. Ko rešiš prvo stran, naredi nekaj FIT hitrih stimulacij: teči okoli stola, skači, naredi 5 počepov,…Nato pa z veseljem na drugo stran.
Preden dokončno starši fotografirajo naloge, še enkrat preveri svoje rešitve.
- Po končanem delu sam ovrednoti svoje znanje. Iz priloge izberi ustreznega čebelčka in ga nalepi.
- Starši naj ti ne popravljajo nalog, ampak naj jih samo fotografirajo in mi jih pošljejo.
- Jutri ti bom poslala rešitve nalog in jih boš sam popravil.
SLOVENSKI JEZIK
MALA IN VELIKA PISANA ČRKA D
Cilji:
- Glas d zapisuje z malo in veliko pisano črko po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti.
- Pri pisanju upošteva in utrjuje smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke, ki piše in roke, ki ne piše, pravilno držo pisala.
- Prepiše besede s pisanimi črkami.
- Bere povedi napisane s pisanimi črkami.
Naloga:
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html si oglej, kako se piše mala in velika pisana črka d. Mala pisana črka b zavzame dve vrstici.
- Odpri zvezek za opismenjevanje (DZO 2), str. 108, 109 ter vadi male in velike pisane črke d.
- V zvezek napiši eno vrstico malega pisanega b in eno vrstico velikega pisanega d.
- Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek.
- V DZO2 na strani 108 in 109 glasno preberi besede in povedi v zelenem kvadratu (Lilina in Binetova naloga) ter jih s pisanimi črkami prepiši (najmanj 6 besed in 2 povedi).
Zapis iz zvezka fotografiraj in posreduj učiteljici.
SPOZNAVANJE OKOLJA
PONOVIM
Cilji:
- Ponovi, utrdi in v novih situacijah uporabi pridobljeno znanje.
- Pozna nekatere onesnaževalce in posledice onesnaženosti vode, zraka in tal.
- Ve, da jim zdrav način prehranjevanja, telesne vaje in počitek omogočajo rast in razvoj ter da jim pomagajo ohranjati zdravje.
- Pozna pomen redne nege telesa in razume vzroke dobrega počutja ob redni telesni vadbi.
- Pozna svoje telo in znajo poimenovati zunanje in notranje dele telesa.
Naloga:
- Pripravi zeleno in rdečo barvico ali flomaster.
- Danes boš ponovil snov pri SPO s pomočjo igre Semafor.
Preberi trditev o obravnavani vsebini. V primeru, da je trditev pravilna, dvigni zeleno barvico; v primeru, da je trditev nepravilna, pa rdečo.
V primeru, da je trditev nepravilna, jo preoblikuj tako, da postane pravilna
(Če ti branje še dela težave, ti lahko trditve berejo starši ali kdo drug.)
- Odpadke odlagamo v različne zabojnike.
- Biološke odpadke odložimo v zabojnik ali na kompost.
- Na izletu odvržem odpadke v naravo.
- Papir dam v zabojnik za plastiko.
- Baterije odložim v zabojnik za kovino.
- Zdravila spadajo med nevarne odpadke.
- Medtem, ko si ščetkam zobe, zaprem vodo.
- Redno si čistim zobe.
- Pridno ugašam luči.
- Onesnaženost vode ne škodi ribam.
- Največji onesnaževalci planeta Zemlje so odpadki, prevozna sredstva, tovarne.
- Okostje daje oporo našemu telesu.
- Srce, jetra, pljuča so notranji organi človeškega telesa.
- Zobozdravnika ne obiskujem redno.
- Jem raznoliko hrano.
- Pijem malo tekočine.
- Torta, jabolčni zavitek, sadna kupa so sladice.
- Uživati moramo veliko zelenjave in sadja.
- Več časa moram preživeti pred računalnikom, kot se gibati in biti na svežem zraku.
- Dnevno zaužijem pet obrokov hrane.
- Jesti moram zelo sladko, zelo slano in zelo mastno hrano.
- Odpri učbenik za SPO na strani 70, si oglej fotografijo in preberi poved.
GLASBENA UMETNOST
GLASBENI SPOMIN
Cilji:
- Smiselno izbira sliko glasbila in zvok glasbila.
Naloga:
- Ob pomoči staršev poišči na spletu glasbene puzzle.
https://www.digipuzzle.net/digipuzzle/music/puzzles/memory_instruments_sounds.htm?language=slovenian&linkback=../../../education/music/index.htmž
Iščeš par: zvok glasbila (puzzla s trikotnikom) in fotografija glasbila. Veliko veselja ti želim pri iskanju parov. Ti je uspelo najti vse pare?
|