4. A |
4. B |
TJA
Živali – vadenje
Vadi besede za poimenovanje živali in izgovorjavo preko naslednjih povezav:
1) POVEZAVA 1
2) POVEZAVA 2
3) POVEZAVA 3
Pri vseh nalogah moraš povezati besedo s sliko, če pa klikneš na zvočnik, slišiš izgovorjavo (ponovi večkrat).
|
TJA
Vadimo opis sobe
Odpri učbenik na strani 44 in si oglej sliko. V zvezek napiši naslov OPIS SOBE in:
– naštej pohištvo, ki ga vidiš
– napiši, kje so stvari (The book is on the bed.): koš, roža, radio, žoga, šal, kapa, lučka, knjige.
Pošlji mi v pregled.
|
RAZREDNA URA
Učenci in učiteljica se srečamo preko aplikacije Zoom, se pogovorimo o prednostih in slabostih dela na daljavo. Izmenjamo izkušnje. Razvijajo digitalno pismenost.
Srečanje preko aplikacije ZOOM
- Danes se bomo zopet srečali preko aplikacije ZOOM.
- Ob 9. uri boste na vrsti vse deklice,
ob 9.30 pa vsi dečki.
- Nekaj minut pred srečanjem boste na elektronsko pošto dobili povezavo, na katero boste kliknili z miško. Nato počakajte nekaj trenutkov, da steče povezava in da vas povabim.
- Pogovorili se bomo o tem, kako vam gre delo, kaj vam gre dobro, kje še imate težave. Lahko boste povedali, če ste kaj zanimivega doživeli, kako preživljate prosti čas …
Veselim se srečanja z vami!
|
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
V kraljestvu rastlin
Učenec:
- razloži pomen rastlin.
- Ve, da zelene rastline proizvajajo kisik, ki je pomemben za dihanje vseh živih bitij.
- Pozna zunanjo zgradbo rastlin.
- Ali veš, da se ljudje oblačimo v rastline, v njih spimo, po njih hodimo? Neverjetno, kajne?! Saj si že slišal-a za bombažno majico, lanene hlače, leseno posteljo, parket …
- Rastline so za življenje na Zemlji pomembne še iz enega drugega vzroka. S pomočjo sončne energije, vode in plina ogljikovega dioksida proizvajajo hrano in v zrak sproščajo kisik. Ta kisik potrebujemo vsa živa bitja (ljudje, živali, rastline) za dihanje.
- Rastline najdemo na kopnem in v vodi. Za rast in razvoj potrebujejo vodo in svetlobo, zato jih v morskih globinah in jamah ne najdemo.
- Lahko so tako majhne, da jih vidimo le z mikroskopom, lahko pa so velike več deset metrov.
- Ko boš šel/šla v naravo, opazuj rastline – njihove dele. Poskrbi za varovanje narave – ne lomi vejic, ne puli rastlin iz zemlje … Naj rastline živijo nemoteno v svojem okolju.
- Zapiši in nariši v zvezek za NIT:
Tabelska slika:
KRALJESTVO RASTLIN
Rastline s pomočjo svetlobe, vode in ogljikovega dioksida same proizvajajo hrano. V zrak spuščajo kisik, ki je potreben za dihanje vseh živih bitij.
Večina rastlin je zgrajena iz naslednjih delov (lahko narišeš kakšno drugo rastlino, ki ima vse te dele):
|
MATEMATIKA
Učenec uporabi računske operacije pri reševanju besedilni nalog.
Pisno deljenje – besedilne naloge
1.Danes boš še vedno reševal besedilne naloge. Spet se spomni, kako jih rešujemo:
- Natančno preberi nalogo (lahko tudi večkrat).
- Obkroži podatke.
- Podčrtaj vprašanje.
- Napiši račun in ga izračunaj.
- Razmisli, ali bi to bila smiselna rešitev?
- Zapiši odgovor s celo povedjo.
2.Pripravi si DZ, 3. del in ošiljen svinčnik.
3.Reši naslednje naloge:
- 86 – 7. in 8. naloga
- 87 – 9., 10. in 11. naloga (NAMIGI: 9. naloga: Spremeni 15 hl v litre tako, da 15 pomnožiš s 100)
- nalogo: Spremeni 180 m v cm tako, da
4.Fotografiraj rešene naloge in mi jih pošlji, da vidim, če računaš prav.
|
DRUŽBA
Raziskovalna naloga – bistveni podatki – preverjanje
Učenec:
- Seznanijo se z načinom dela.
- Poiščejo bistvene podatke..
- Znajo izdelati in kronološko prikazati dogodke iz preteklosti na preprostem časovnem traku.
- Uporabljajo kartiranje, kot metodo shranjevanja podatkov.
- Prejšnji teden si si izbral-a predmet, ki ga boš raziskoval-a.
- Mini raziskavo ti bom ocenila, zato se danes še posebej potrudi, da boš zbral-a bistvene podatke, s pomočjo katerih bo nastalo malo raziskovalno delo.
- Pomagaj si s ključnimi besedami: (Lahko katerega izpustiš, če ne ustreza tvoji izbiri; lahko pa katerega dodaš.)
- Kdaj se je predmet prvič pojavil
- kdo ga je izumil, odkril,
- kako je zgledal,
- komu in čemu je bil namenjen.
- Kako se je spreminjal skozi čas
- kaj se je na njem spreminjalo,
- je še kakšen ohranjen.
-
- Kakšen je predmet danes
- v čem se razlikuje od svojih začetkov,
- kdo ga uporablja,
- kje se uporablja,
- je dostopen vsem.
- Prihodnost predmeta (tvoja predvidevanja)
- Bistvene podatke izpiši in mi jih pošlji (do 24.4.), da jih pregledam. Šele ko dobiš povratno informacijo in boš prejel-a navodilo za pisanje mini raziskave, boš začel-a pisati celotno besedilo.
|
SLOVENŠČINA
Učenec piše neuradno zasebno opravičilo. Upošteva okoliščine in načela pisanja opravičila. Izpolni pisemsko ovojnico.
Kako pišemo opravičilo in kaj vse napišemo v njem?
- Zapiši v zvezek za SLJ:
PISNO OPRAVIČILO
Ima pet delov:
- kraj in datum pisanja (desno zgoraj)
- nagovor (komu je opravičilo namenjeno)
– npr.: Spoštovana razredničarka,
Na koncu nagovora je lahko VEJICA. Pri vsebini zato nadaljuješ z malo začetnico.
Draga učiteljica!
Lahko pa je na koncu nagovora tudi KLICAJ. Takrat pri vsebini začnemo pisati z veliko začetnico.
- vsebino (razložimo, zakaj se opravičujemo)
- pozdrav
- podpis
2.S pomočjo zapisa v zvezek izpolni rumena okvirčka v DZ za SLJ, stran 95.
3.Sedaj veš, kako pisati opravičilo. Reši 4. in 5. nalogo v DZ za SLJ, str. 94.
|
MATEMATIKA
Merimo čas – digitalna ura, koledar
Učenci:
- Pretvarjajo večimenske količine v enoimenske in obratno.
- Primerjajo in urejajo količine ter računajo z njimi.
- Uporabijo računske operacije pri reševanju besedilnih nalog.
- Rešijo (strukturirani) matematični problem in problem iz vsakdanjega življenja.
Preglej rešitve:
- Napiši v zvezek
Tabelska slika:
Koledar
V koledarjih si najpogosteje beležimo:
- rojstne dneve,
- obiske zdravnikov,
- napovedano ocenjevanje,…
- Reši naloge:
- Izračunaj koliko dni po novem letu je tvoj rojstni dan?
- Koliko tednov manjka od tvojega rojstnega dne do Silvestrovega?
- Koliko ponedeljkov ima leto 2020?
- Izračunaj koliko dni si starejši/starejša; mlajši/mlajša od svojega brata ali sestre! (Če nimaš ne brata ne sestre, izberi bratranca ali sestrično.)
|
DRUŽBA
Učenec se seznani se z načinom dela mini raziskave, poišče bistvene podatke. Zna kronološko prikazati dogodke iz preteklosti na preprostem časovnem traku.
Mini raziskava – star predmet (bistveni podatki)
- Prejšnji teden si si izbral-a predmet, ki ga boš raziskoval-a.
- Danes še posebej potrudi pri zbiranju bistvenih podatkov. S pomočjo teh podatkov bo nastalo malo raziskovalno delo, ki bo ocenjeno, ko bo končano (v mesecu maju).
- Pomagaj si s spodnjimi ključnimi besedami (lahko kaj izpustiš, če ne ustreza tvoji izbiri, lahko pa kaj dodaš).
- Kdaj se je predmet prvič pojavil?
- Kdo ga je izumil, odkril?
- Kako je izgledal?
- Komu in čemu je bil namenjen?
- Kako se je spreminjal skozi čas?
- Kaj se je na njem spreminjalo?
- Je še kakšen ohranjen?
- Kakšen je predmet danes?
- V čem se razlikuje od svojih začetkov?
- Kdo ga uporablja?
- Kje se uporablja? Za kakšen namen?
- Je dostopen vsem?
- Prihodnost predmeta (tvoja predvidevanja)
Bistvene podatke izpiši in mi jih pošlji do petka, 24.4.2020, da jih pregledam. Ko dobiš povratno informacijo, boš prejel navodilo za pisanje mini raziskave in začel-a pisati celotno besedilo.
|
RAZREDNA URA
ZOOM srečanje
Učenci:
- izmenjajo mnenja in izkušnje.
Ta teden se bomo razdelili v dve skupini, da bomo lažje komunicirali.
Ob enajstih deklice, ob dvanajstih pa fantje.
Povabilo že imaš na mailu.
|