5. A 5. B
NAVODILA OD UČITELJICE SONJE >>> KLIK NAVODILA OD UČITELJICE MARIJE >>> KLIK

ZOOM srečanje

Na Zoom-u  se dobimo  ob 9. uri. 

Za vključitev veljajo ista navodila, kot na prejšnjih  srečanjih.

Se vidimo.

Petek je dan za ZOOM. Ne pozabi, da se dobimo ob 9.00 uri! Ob 8.55 dobiš prijavo. Veselim se ponovnega „videnja“ z vami.

SLJ

Število samostalnika

Danes bomo utrjevali znanje o številu samostalnika.

Ne pozabi, pri določanju števila samostalnika si pomagamo z besedami: TO JE… za ednino; TO STA…  za dvojino in TO SO… za množino.

  1. Reši naloge v delovnem zvezku na strani 59, 60 in 61.
  2. Reši še nalogo o številu samostalnika na spletni povezavi

https://uciteljska.net/Projekti/SteviloSamostalnika/SamoSteviloWeb/ugotovi.html

 

SLJ

Število samostalnika

Danes bomo utrjevali znanje o številu samostalnika.

Ne pozabi, pri določanju števila samostalnika si pomagamo z besedami: TO JE… za ednino; TO STA…  za dvojino in TO SO… za množino.

  • Za ponovitev poslušaj posnetek na spletni povezavi.

https://www.youtube.com/watch?v=NLWGyu5n4ns

  • Reši naloge v delovnem zvezku na strani 59, 60 in 61.
  • Reši še nalogo o številu samostalnika na spletni povezavi

https://uciteljska.net/Projekti/SteviloSamostalnika/SamoSteviloWeb/ugotovi.html

Zanima me, kako si bil uspešen, zato mi pošlji rešitve.

DRU

Rimski vsakdan

O Rimljanih smo že veliko spoznali, danes pa bomo ugotovili, kako je potekal njihov vsakdan.

  1. Preberi zapis Rimski vsakdan v učbeniku na strani 86.
  2. Kaj pa otroci, ali so hodili v šolo? Oglej si posnetek na spletni povezavi https://www.youtube.com/watch?v=8hgLUUfDu1k&feature=youtu.be
  3. Zapis v zvezek.

Rimski vsakdan

Opiši šolanje otrok v času Rimljanov. (Namig, odgovor si slišal in videl v posnetku na spletni povezavi.)

Pošlji mi tvoj zapis.

DRU

Rimski vsakdan

O Rimljanih smo se že veliko pogovarjali. Danes pa boš spoznal, kako je potekal njihov vsakdan.

  • Preberi zapis Rimski vsakdan v učbeniku na strani 86.

Kaj pa otroci, ali so hodili v šolo?

Oglej si posnetek na spletni povezavi https://www.youtube.com/watch?v=8hgLUUfDu1k&feature=youtu.be

Opiši šolanje otrok v času Rimljanov. (Namig: odgovor si slišal in videl v posnetku na spletni povezavi.)

  • Zapis v zvezek.

Rimski vsakdan

Hrana Rimljanov je bila pretežno iz žit, stročnic zelenjave in mlečnih izdelkov. Za pripravo jedi so že uporabljali različne začimbe. Pribora niso uporabljali.

Oblačili so se v tunike (srajca brez rokavov, ki sega do kolen ali do meč). Prek tunike so si ovili dolgo togo.

Pošlji mi tvoj zapis.

NIT

Kako ukrepamo, če pridemo v stik z nevarno snovjo?

  1. Dobro si preberi zapise pod sličicami na strani 93.
  2. Zapis v zvezek.

Kako ukrepamo, če pridemo v stik z nevarno snovjo?

Preriši znake za vnetljive snovi in zapis pod njimi v učbeniku na strani 93.

______

Dodatna naloga– če želiš lahko izdelaš igro Spomin in preveriš svoje znanje o oznakah za nevarne snovi..

Na spodnji povezavi si poglej potek dela. Sporoči mi, če ti je uspelo.

https://www.youtube.com/watch?v=y6dVLLAowi4

NIT

Kako ukrepamo, če pridemo v stik z nevarno snovjo?

  • Dobro si preberi zapise pod sličicami na strani 93.

Zapis v zvezek.

Kako ukrepamo, če pridemo v stik z nevarno snovjo?

  • Preriši (ali prilepi) znake za nevarne snovi.
  • Zapiši kako ukrepamo, če pridemo v stik s strupenimi in jedkimi snovmi.

Dodatna naloga– če želiš lahko izdelaš igro Spomin in preveriš svoje znanje o oznakah za nevarne snovi..

Na spodnji povezavi si poglej potek dela. Sporoči mi, če ti je uspelo.

https://www.youtube.com/watch?v=y6dVLLAowi4

LUM

Slikanje – SIMETRIJA

V tem tednu smo obeležili DAN ZEMLJE (22. april), zato bo današnje delo povezano s tem dnem.

LIKOVNA NALOGA:

Danes boš likovno umetnost izvedel zunaj. Naberi različen material: vejice, odmrlo travo, lubje, kamenčke… Iz nabranega materiala na ravni podlagi sestavi simetričen motiv. Kdaj je že nekaj simetrično? Izdelek v likovni umetnosti je simetričen, ko sta leva in desna stran izdelka (skoraj) enaki (nismo pri matematiki, zato popolnoma enako ne more biti 😊).

Da si boš lažje predstavljal, si oglej spodnja primera iz narave:

Uspešen boš, če:

– bo izdelek simetričen,

– bo sestavljen SAMO iz naravnih materialov.

Izdelek fotografiraj in mi ga do  ponedeljka, 4. 5. 2020,  pošlji na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si

Obilo užitka ob ustvarjanju!

GUM

 

Tema: Priprava na ocenjevanje na daljavo preko Zoom meetinga

Po počitnicah, natančneje 15. 5. 2020 ob 12.30 bomo imeli ocenjevanje na daljavo. Ocenjevali bomo pesem in gibanje rok Ladja plove.

Vaša naloga je, da boste ponovili pesem Ladja plove ter gibanje rok ob njej (najdete jo na Radovednih 5/glasbena umetnost).

Ocenjevanje bo potekalo tako, da bo vsak posameznik zapel pesem in zraven kazal gibanje rok. Naj vas ne zmoti, da delajo na posnetkih v paru, tukaj pa bo vsak posamezno.

Ocenjevala bom tekoče znanje besedila ter gibanje z rokami. Kot sem vam povedala že v šoli, ne ocenjujem vašega posluha, glasu, zato ni nič narobe, če zapojete kakšen ton narobe J

 

ŠPORT (NIP)

Ob koncu naše jutrišnje ure (lahko seveda že med njo 😉 ) boste z mislimi že vsaj malo pri počitnicah. Jupijej, kajne? Te bodo res pošteno zaslužene. In da delo pred njimi ne bo preveč naporno, temveč predvsem zabavno, je vaša naloga za jutri, da si postavite čisto pravo Lasersko mrežo in opravite trening za tatove čokolad 😉 Malo se hecam, ampak bo pa zabavno, obljubim.

NAVODILO za postavitev vaše “laserske mreže”:

Za aktivnost potrebujete le daljšo vrvico ali volno, lahko tudi elastiko, ki jo zavežete okrog stolov, miz, omar ali zunaj okoli dreves, grmov… Če mama ne bo gledala preveč grdo 😉 , lahko vrvico pritrdite na steno tudi s pomočjo kakšnega lepilnega traka. Skratka, sistem je “znajdi se” 🙂 Gostoto mreže prilagajate po želji oziroma zahtevnosti, ki jo želite za svojo lasersko mrežo. 

Ko bo mreža postavljena, je vaša naloga, da jo poskušate preplezati najbolj spretno kar se da, brez da bi se dotaknili vrvice. Če naredite napako, pri igri pa vas je več, odstopite mesto tistemu za vami, vi pa začnete od začetka, ko ste spet na vrsti. Ker je možnih poti vedno več, si za nov poskus ob napaki pač poskusite izbrati boljšo pot. Vrvico lahko preplezate, preskočite, zlezete pod njo… Tudi tu smo pri “znajdi se” 🙂 Za večjo motivacijo predlagam, da si na drugi strani mreže pripravite kakšen strogo varovani “sef”, v katerem vas bo čakalo sadje ali pa mmm, kakšna dobra čokoladica 🙂 Pojeste jo lahko seveda le, če ste bili tat, ki mu je uspelo lasersko mrežo premagati brez dotika 🙂 

V priponki je slikica primera, da boste dobili kakšno idejo ali navdih, jaz pa vam želim uspešno postavljanje mreže in obilo zabave ob premagovanju “žarkov”. Ker je vreme spet povsem primerno za aktivnosti zunaj, bo še bolje, če svojo mrežo postavite na prostem. In tokrat (ker so potem itak počitnice, pa boste imeli mir pred menoj) prvič (ojej) NALOGA:

  • ko bo vaša laserska mreža postavljena, poprosite koga, da vas fotografira pri opravljanju naloge
  • fotografijo mi do konca tedna pošljete na moj mail

Ni prehudo, kajne?

P.s.

Tisti, ki ste nalogo mogoče že opravljali s sestro, jo lahko zdaj izzovete, da poskusi premagati žarke v vaši laserski mreži. Saj veste, da je potem treba narediti takšno eeekstra težko, kajne? 😉 Pa naj vas potem še fotografira in ste rešili vse 🙂 

Imejte lep preostanek tedna in 3x “hura” za počitnice!

Učiteljica Petra

(Skupno 112 obiskov, današnjih obiskov 1)