6. A | 6. B |
SLJ GLAGOLSKA OSEBA Danes boš nadaljeval(a) z glagolom. Spoznal(a) si že glagolski čas: sedanjik (berem), preteklik (sem bral), prihodnjik (bom bral). V DZ reši na str. 10/ 13. nalogo. Na 11. strani dopolni definicijo (14. naloga); nato pa napiši naslov GLAGOLSKA OSEBA in definicijo prepiši v zvezek. Reši še 15. nalogo. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
LUM Likovna naloga: Ornament in simetrično ravnovesje Beseda ornament izhaja iz latinske besede ornare in pomeni okrasitev. Ornament je torej okrasek. Za ornament je značilna stilizacija. To pomeni, da neko podobo iz stvarnega sveta narišemo zelo poenostavljeno. Ne rišemo podrobnosti, ampak upodobimo samo glavne značilnosti. To boš videl/a pri risanju nageljnovega cveta. Simetrično ravnovesje pa pomeni, da je likovno delo upodobljeno tako, da sta obe polovici (leva in desna ali zgornja in spodnja) enaki ali podobni. V tej likovni nalogi najprej nariši navpično črto po sredini lista. Nato levo in desno od nje simetrično narišeš razne vijugaste črte različnih debelin, ki izhajajo iz črte, ki je narisana na sredini, in so med seboj povezane. Na te črte simetrično narišeš cvetove naglja različnih velikosti. Nariši jih deset ali več na vsako polovico. Cvetovi naj bodo podobni kot je cvet na spodnji risbi. Cvetovi naj bodo simetrično upodobljeni na levi in desni strani lista ter obrnjeni v razne smeri. Uporabi čim več domišljije pri oblikovanju te risbe ( za ozadje dodaš še kakšne oblike, črte, točke in podobno). Cvetove lahko pobarvaš s svinčnikom ali barvicami ali flomastri. Model za risanje cveta si poglej na spodnji risbi kakor tudi primer razporeditve črt na eni polovici. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si |
ZGO PRVE IZNAJDBE V PRAZGODOVINI NAVODILA >>> KLIK |
ŠPORT DEKLICE Da po dnevih počitniškega ugodja ne bo pretežko spet začeti z delom, vam za prvo uro v novem tednu dajem možnost, da si za uro ŠPO gibalno aktivnost izberete same. Izbirate lahko med igrami, ki sem vam jih pošiljala v preteklih tednih (gumitvist, ristanc, Kače in lestve, Človek ne jezi se, Laserski žarki..), lahko ponovite koreografijo plesa ali pa si izberete aktivnost v naravi. Pogoj pa je:
Tudi v prihodnje bom vaše delo spremljala preko tabel, ki mi jih pošiljate. Večkrat sem že omenila in vas opozorila, da bodo vaše aktivnosti del zaključne ocene pri predmetu ŠPO, zato prosim ne pozabljajte na pošiljanje tabel in predvsem na to, da vanje vpisujete naloge za vaš pouk. Kar naredite dodatno, je seveda samo plus, predvsem za vaše dobro počutje in zdravje. Torej, tabele preteklih tednov so pregledane (vaše aktivnosti ali ste tabele redno pošiljale, opravljale naloge za ŠPO…), vi pa poskrbite, da bo vaše delo uspešno tudi v prihodnje. Konec koncev je, bolj kot vse ostalo, najpomembnejše, da z gibanjem skrbite za to, da se počutite dobro, ostajate zdrave in posledično lažje opravljate vse zadolžitve. Korajžno novim izzivom naproti, prav? Lep začetek novega tedna! Učiteljica Petra DEČKI Ure športa za ta teden bomo namenili enemu izzivu. Poskušali se boste naučiti žongliranja . Najbolje je, da uporabite tenis žogice, ali kakšne tri druge žogice, ki so približno enako velike in težke. Lahko si jih tudi naredite iz papirja ali pa uporabite jabolka. V prilogi imate opisan celoten postopek vadbe. Upam, da vam uspe. Lahko mi tudi pošljete kakšen filmček ali sliko, da vidim kako vam gre.
Vsekakor pa ne pozabite biti aktivni vsak dan. Hoja, tek, kolesarjenje, rolanje so super zadeve, da ostanete v formi. Lep začetek novega tedna vam želim.Dragan
|
RU Srečanje preko videokonference – napotki za nadaljnje delo
|
TJA Me and school Preparation for oral presentation Talk about:
(SB 53: v pomoč ti naj bo vprašalnik, uporabi tudi prislove pogostosti (always, sometimes, never…)
4.5. in 5.5. – priprava besedila za govorni nastop – pošlji v pregled 7.5. in 13.5. – vadimo izgovorjavo preko ZOOM 14.5. – ocenjevanje: predstavitev preko ZOOM ali video posnetek, ki ga pošlješ preko wetransfer Navodila za pošiljanje preko wetransfer: https://www.loom.com/share/e456efbc0f754b2e988ba907c6fe6153 |
GOSPODINJSTVO Utrjevanje znanja Znaki kakovosti živil
Povezava: https://kahoot.it/ Geslo: 032565 Rešujete ga lahko do srede, do 12.00.
Slike mi pošljite na mail. |
SLOVENŠČINA TEMA: GLAGOLSKA OSEBA Ponovi, katere osebne zaimke poznaš. To so: ednina dvojina množina
Delovni zvezek 2. del odpri na strani 10. Reši 13. nalogo. Ugotovil/a si, da bi ob glagolu pišem lahko stal osebni zaimek JAZ – 1. OSEBA. pišeš bi lahko stal osebni zaimek TI – 2. OSEBA piše bi lahko stal osebni zaimek ON – 3. OSEBA Zato pravimo, da je glagol PIŠEM v 1. osebi, glagol PIŠEŠ v 2. osebi in glagol PIŠE v 3. osebi. V DVOJINI bi se glagoli glasili piševa (midva) – 1. oseba pišeta (vidva) – 2. oseba pišeta (onadva) – 3. oseba V MNOŽINI bi se glagoli glasili pišemo (mi) – 1. oseba pišete (vi) – 2. oseba pišejo (oni) – 3. Oseba V zvezek napiši naslov (jezikovni pouk) GLAGOLSKA OSEBA. Reši 14. nalogo na strani 11, kjer boš dopolnil/a nepopolno definicijo. Ko boš dopolnil/a besedilo, ga prepiši v zvezek. Nato reši še 15. nalogo na strani 11. Če boš imel/a težave pri reševanju, me vprašaj. |
NARAVOSLOVJE Plodovi
Venčni, čašni listi, prašniki in vrat pestiča odmrejo (glej sliko spodaj). Seme vedno najdemo znotraj plodu, saj ga plod ščiti. Nekateri plodovi so sočni, barviti ali pa dišijo, da jih zaužijejo živali, ki na ta način razširijo seme. Druga semena so lahka, imajo krilca, da jih raznaša veter (na primer regrat, javor, gaber, lipa). Nekatere plodove pa raznaša voda (na primer kokosov oreh).
|
|
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA VRSTE LESA Kar nekaj učencev vas je že ustvarilo izdelek za oceno. Nisem odgovarjala vsakemu posebej, saj bom ocenjevala izdelke takrat, ko boste vsi zaključili. Zadnji rok za pravočasno oddajo izdelka je 11.5. Kdor je izdelek že dokončal, pa naj si pogleda naslednji spletni strani: http://www2.arnes.si/~evelik1/les/iglavci.htm http://www2.arnes.si/~evelik1/les/listavci.htm Nato pa rešite kviz. Kviz preverja, koliko poznate posamezne vrste lesa. Kviz ponavljajte tolikokrat, da boste imeli pravilne vse odgovore. https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1xesqdcwe7oi Vaša naloga je, da v zvezek za TIT narišete tisto drevo, ki vam je bilo od vseh najmanj poznano (zvezka ni potrebno fotografirati ali pošiljati odgovora na moj mail). |
|
MATEMATIKA 1. SKUPINA NAVODILA >>>KLIK 2. SKUPINA NAVODILA >>>KLIK 3. SKUPINA NAVODILA >>>KLIK 4. SKUPINA NAVODILA >>>KLIK |