SLOVENSKI JEZIK
Pravljica: ŠIVILJA IN ŠKARJICE
Cilji:
- Poslušaj pravljico.
- Prepoznava prvine pravljice: formalni začetek in konec, preteklik, za pravljico značilni pripovedni ton, značilne književne osebe, čudeže in pravljično dogajanje.
- Prepoznava dobre in slabe književne osebe in pove, zakaj se jim zdijo take.
- Razvija sposobnost razumevanja motivov za ravnanje književnih oseb.
- Zaznava vlogo čudežnih predmetov in čudežnih besed v pravljičnem dogajanju.
- Obnavlja besedilo tako, kot ga sliši.
Naloga:
- Poslušaj pravljico Šivilja in škarjice.
POVEZAVA
Pogovor:
- Katere književne osebe si srečal v pravljici?
- Kateri sta glavni književni osebi?
- Kakšna je Bogdanka?
- Kakšna je grajska gospa?
- Kako se v pravljičnem dogajanju kaže, da je Bogdanka dobra književna oseba?
- Kako se v pravljičnem dogajanju kaže, da je grajska gospa slaba književna oseba?
- Ob posnetku ponovi značilnosti pravljice:
https://www.youtube.com/watch?v=CnwtgpJS0hQ
- Katere značilnosti pravljice si zasledil v pravljici Šivilja in škarjice?
- V zvezek napiši naslov pravljice in napiši 5 povedi o vsebini pravljice. Piši z malimi tiskanimi črkami. Pazi na veliko začetnico in estetski zapis.
Zapisane povedi posreduj učiteljici.
|
SLOVENSKI JEZIK
Pravljica: ŠIVILJA IN ŠKARJICE
Cilji:
- Poslušaj pravljico.
- Prepoznava prvine pravljice: formalni začetek in konec, preteklik, za pravljico značilni pripovedni ton, značilne književne osebe, čudeže in pravljično dogajanje.
- Prepoznava dobre in slabe književne osebe in pove, zakaj se jim zdijo take.
- Razvija sposobnost razumevanja motivov za ravnanje književnih oseb.
- Zaznava vlogo čudežnih predmetov in čudežnih besed v pravljičnem dogajanju.
- Obnavlja besedilo tako, kot ga sliši.
Naloga:
- Poslušaj pravljico Šivilja in škarjice.
POVEZAVA
- Katere književne osebe si srečal v pravljici?
- Kateri sta glavni književni osebi?
- Kakšna je Bogdanka?
- Kakšna je grajska gospa?
- Kako se v pravljičnem dogajanju kaže, da je Bogdanka dobra književna oseba?
- Kako se v pravljičnem dogajanju kaže, da je grajska gospa slaba književna oseba?
- Katere značilnosti pravljice si zasledil v pravljici Šivilja in škarjice?
- V zvezek napiši naslov pravljice in napiši 5 povedi o vsebini pravljice. Piši z malimi tiskanimi črkami. Pazi na veliko začetnico in estetski zapis.
Zapisane povedi posreduj učiteljici.
|
MATEMATIKA
RAČUNAM DO 100
Cilji:
- Sešteva in odšteva v obsegu do 100, vključno s številom 0, brez prehoda.
- Uporablja računske operacije pri reševanju problemov.
Naloga:
- Reši naloge v SDZ3, stran 28 in 29.
|
MATEMATIKA
RAČUNAM DO 100
Cilji:
- Sešteva in odšteva v obsegu do 100, vključno s številom 0, brez prehoda.
- Uporablja računske operacije pri reševanju problemov.
Naloga:
- Reši naloge v SDZ3, stran 28 in 29.
|
ŠPORT
PODAJA ŽOGE Z NOGO
Cilji:
- Razvija osnovno motoriko.
- Razvija koordinacijo oko-noga.
- Razvija spretnost pri vodenju in ustavljanju žoge z nogo.
- Vadi tehniko brcanja žoge z notranjim delom stopala.
- Razvija dobre medsebojne odnose.
Naloga:
Vodi žogo z nogo na različne načine – z zunanjim in notranjim delom stopala, po različnih poteh, npr. v krogu, cikcak, uči se zaustavljati žogo.
– Cikcak
Vodi žogo okrog različnih ovir.
– Brcanje žoge v zid
Brcni žogo v steno in jo potem skušaj z nogo zaustaviti. Brcaj z notranjim delom stopala. Postopoma povečuj razdaljo.
– Podaja žoge v paru
Žogo si podajata z notranjim delom stopala. Postopoma povečujeta medsebojno razdaljo.
|
ŠPORT
PODAJA ŽOGE Z NOGO
Cilji:
- Razvija osnovno motoriko.
- Razvija koordinacijo oko-noga.
- Razvija spretnost pri vodenju in ustavljanju žoge z nogo.
- Vadi tehniko brcanja žoge z notranjim delom stopala.
- Razvija dobre medsebojne odnose.
Naloga:
Vodi žogo z nogo na različne načine – z zunanjim in notranjim delom stopala, po različnih poteh, npr. v krogu, cikcak, uči se zaustavljati žogo.
– Cikcak
Vodi žogo okrog različnih ovir.
– Brcanje žoge v zid
Brcni žogo v steno in jo potem skušaj z nogo zaustaviti. Brcaj z notranjim delom stopala. Postopoma povečuj razdaljo.
– Podaja žoge v paru
Žogo si podajata z notranjim delom stopala. Postopoma povečujeta medsebojno razdaljo.
|