ANGLEŠČINA
Tema: Šola in šolske potrebščine
Cilji: učenci prepoznajo in uporabljajo poimenovanja za šolske potrebščine
- Besedišče: SCHOOL OBJECTS
Poslušaj in ponovi.
Poslušaj in ob ploskanju zlogov ponovi. (1x book, 2x pen-cil, 3x shar-pe-ner)
Poslušaj in ob poskokih zlogov ponovi besedišče.
- Pesmica: WHAT IS IN YOUR BAG?
Poslušaj in zapoj.
- Interaktivni učni list: WHAT’ S IN YOUR BAG?
Poslušaj in prenesi ustrezno sličico.
Ob koncu klikni »Finish!« in preveri svoj rezultat (»Check my answers«).
- Iz šolske torbe vzemi 5 šolskih potrebščin. Poimenuj jih!
- Interaktivna vaja: ŠOLSKE POTREBŠČINE
Poslušaj, nato pa slike prenesi v ustrezna polja.
- Interaktivna vaja: POSLUŠAJ IN POBARVAJ
Najprej poslušaj, nato pobarvaj.
Uredi si šolsko peresnico!
GUM UTRJEVANJE |
CILJI: · Poslušajo in utrjujejo pesmici: HUDA MRAVLJICA, ČRNI KOS · Ponovijo, utrdijo ritmično gibanje lastnega telesa s spreminjanjem gibanja (ploski, koraki, tleski, križno gibanje) AKTIVNOST: ü Pesmici zapoj staršem. ü Ritmično spremljaj pesmico z lastnim telesom, lahko pa poiščeš pripomočke za ritmično spremljavo. (LASTNO USTVARJANJE, GIBALNA PONAZORITEV ALI KRIŽNO GIBANJE, KREATIVNOST)
|
SLJ OPIS OSEBE BRALNA VAJA-BRALNO RAZUMEVANJE |
CILJI: · Glasno ali šepetajoče BEREJO KRATKA preprosta besedila. (BRALNA TEHNIKA) · Ustno povzamejo bistvene podatke. · Izražajo svoja občutja med branjem. · Vrednotijo svojo bralno zmožnost in načrtujejo, kako bi jo lahko izboljšali.
AKTIVNOST: ü V učbeniku za SLJ poišči naslov TILEN. Večkrat preberi Tilnov opis. ü Spremljaj svoj napredek po prvem, drugem, tretjem branju. ü V zvezek natančno, po opisu, nariši Tilna. |
MAT RAČUNAMO DO 20 NEZNANI ČLEN
|
CILJI: · Učenci poiščejo manjkajoče število (prvi ali drugi seštevanec; odštevanec ali zmanjševanec) v računih seštevanja in odštevanja, v množici naravnih števil do 20, vključno s številom )
AKTIVNOST: ü Račune IZ PRILOGE PREPIŠI v zvezek in zraven zapiši ustrezni račun, ki ti pomaga do rešitve. ü Pomagaj si s kartončkom, ki ga imaš na voljo in si ga včeraj izdelal. ( POTREBUJEŠ GA-vsaj za preverjanje postopka. VAJA DELA MOJSTRA.C) |
SPO: SKRBIM ZA ZDRAVJE |
CILJI: · Vedo, da jim zdrav način prehranjevanja omogoča rast in razvoj, da jim pomaga ohranjati zdravje. · Poznajo pomen raznovrstne prehrane.
AKTIVNOST: ü V zvezek za SPO sestavi zdrav jedilnik. ü Lahko izbiraš med ponujenimi predlogi ali poiščeš svoje (kava, kruh z maslom, juha, meso, krompir, žemlja s klobaso in jabolko, meso in zelenjava, zrezek in solata, kruh z maslom in medom) ü Zajtrk:_________________________________________________ ü Malica:_________________________________________________ ü Kosilo:_________________________________________________ ü Malica:________________________________________________ ü Večerja:________________________________________________ Lahko izrežeš sličice hrane iz revij in jih prilepiš v zvezek.
|
ZANIMIVO, IZZIVI: KENGURUJČEK VAJE: https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821 MOJA MATEMATIKA (Računamo do 100) DEŽELA LILIBI : https://www.lilibi.si/ CKZ Koroška: KAHOOT KVIZI-MAT
|
|
|
SAMOVREDNOTENJE Vrednotimo svoje aktivnosti s SEMAFORČKOM ali zapisom povedi. Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela. AKTIVNOST OZNAČIMO Z DATUMOM. Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave. |