SLJ
TVORJENJE PRAVLJICE – preverjanje znanja
- Danes boš postal pisatelj oziroma pisateljica. Samostojno, brez pomoči staršev, boš napisal/-a pravljico. Preberi in dosledno upoštevaj spodnja navodila.
- Ponovimo! V pravljici upoštevaj značilnosti pravljice:
– kraj in čas dogajanja nista natančno določena (npr. nekoč za veliko gorami ob mahnem ribniku…);
– pojavljajo se pravljična števila (3, 7, 9, 12);
– pravljična bitja imajo čudežne lastnosti (npr. maček, ki govori);
– pojavljajo se čarobna bitja – zmaji, vile, čarovnice… in čudežni predmeti (npr. palice, ki čarajo, mize, ki same postrežejo ipd.);
– pogosta so čudežna dogajanja (npr. žaba se spremeni v lepega princa);
– dobro premaga slabo, zlo;
– v večini se pravljice srečno končajo.
- Izberi si naslov, ki ti je najbolj zanimiv, npr. Čudežna skodelica, Čarobna trobenta, Požrešni pes, Palača iz snega, Cvetlično mesto, Nenavadno oblačilo, Čudežno vozilo.
- Pusti domišljiji prosto pot in začni pisati.
- Pri pisanju pravljice bodi pozoren/-a in natančen/-a pri:
- upoštevanju pravopisnih pravil – raba velike začetnica, ločil, pravilen zapis besed;
- razčlenjevanju pravljice na uvod (o čemu bom pisl/-a 2 ali 3 povedi), glavni del (pravljica se razvija, zapleta – 10 ali več povedi) in zaključek (razplet – 2 ali 3 povedi).
- Piši pisano z nalivnikom v zvezek za SLJ.
- Na koncu še enkrat preberi in preveri svoje besedilo. Po potrebi popravi napake ali pa ga še enkrat pravilno zapiši.
- Če želiš, jo na koncu ilustriraj.
- Pošlji mi pravljico, da jo ovrednotim.
MAT
PRIŠTEVAM ENICE
- Odpri DZ 3. del na strani 29 in natančno poglej in preberi razlago na modri podlagi.
- Nato v zvezek napiši naslov PRIŠTEVAM ENICE in vse iz modre podlage prepiši v zvezek. Namesto jajc lahko za stotice rišeš kvadratek ( ), desetic črtico ( | ) in enic krogec ( o ).
- Reši še naloge 1, 2 in 3 na tej strani.
ANGLEŠČINA
Tema: Katere šolske potrebščine imam?
Cilji: ponovitev besedišča za šolske potrebščine
učenci pripovedujejo kaj imajo in česa ne
- Samostojno učenje Poišči SLIKOVNE KARTICE o ŠOLI in jih razporedi.
Poglej slikico, jo obrni in preberi zapis. Večkrat ponovi!
Poglej slikico in jo poimenuj! (Preveri znanje tako, da kartico obrneš.)
- Ponovitev v parih. (Prosi nekoga od starejših za pomoč)
Na velik list si naredi PODLOGO. Na eni stran zapiši števila, na drugi pa v vsak kvadratek nariši različno barvo. (Spomni se: takšno podlogo uporabljamo v šoli)
7
|
5 | 10 |
9
|
6 | 2 |
1
|
3 | 8 |
Podajaj navodila in v paru igraj igro: PUT__________ON__________!
Enkrat polagaj na števila, drugič na barve. Tudi to igro že poznaš.
(»Put a pencil on seven.« »Put a ruler on blue.«)
- Pesmica o šolskih potrebščinah: WHAT’ S IN YOUR BAG?
Večkrat poslušaj pesmico in poskusi s pripevanjem.
- Iz svoje šolske torbe izberi 5 potrebščin. Poimenuj jih! Pomagaj si z zvezkom.
Ne pozabi uporabiti besedno zvezo: I’ ve got… (I’ ve got a blue ruler.)
Povej tudi česa nimaš: I haven’ t got… (I haven’ t got a yellow pencil.)
- Interaktivna vaja: IZBERI PRAVO SLIKO
Klikni gumb za predvajanje, poslušaj in nato klikni ustrezno sliko
Poznaš še kakšno igro s slikovnimi karticami?
ŠPORT
Za prvo uro po počitnicah vam v priponki pošiljam nalogo za vašo jutrišnjo uro ŠPO. Na sliki/plakatu je narisan gozdni poligon. Vaša naloga pa naslednja: