4. A | 4. B | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SLOVENŠČINA Učenec razvija percepcijsko zmožnost s poslušanjem in gledanjem uprizoritve umetnostnega besedila. Razume dramsko dogajanje. Prepozna nekatere gledališke pojme. Gledališka predstava Kekec Zgodbo o Kekcu najbrž poznaš. Morda si si že ogledal film o Kekcu, prebral knjigo ali vsaj prepeval pesem iz filma.
https://www.youtube.com/watch?v=NDuR1EPkEFY
KEKEC (gledališka predstava) Na gledaliških odrih vidimo le igralce, a pri nastajanju predstave sodeluje še mnogo drugih ljudi različnih poklicev iz zaodrja. Gledališkim pojmom na levi poišči ustrezno razlago na desni: (poveži) režiser pisec besedila scenarist šepeta igralcem med predstavo scenograf prva javna izvedba odrskega dela scenski delavci postavljajo sceno in skrbijo za rekvizite šepetalka skrbi za osvetljavo lučkar odgovoren za celotno uprizoritev kostumograf oblikuje in izdela sceno tonski mojster naliči igralce lektor skrbi za glasbo in druge šume, poke,… maskerka skrbi za pravilno izgovorjavo besedila premiera poskrbi za primerna oblačila |
SLOVENŠČINA (dve uri) Gledališka vzgoja – predstava KEKEC Učenec:
Zgodbo o Kekcu najbrž poznaš. Marsikdo je že gledal film, prebral knjigo ali vsaj prepeva kdaj o Kekcu.
https://www.youtube.com/watch?v=NDuR1EPkEFY
Tabelska slika: KEKEC (gledališka predstava) Na gledaliških odrih vidimo le igralce, a pri nastajanju predstave sodeluje še mnogo drugih ljudi različnih poklicev, pravimo, da je to zaodrje. Gledališkim pojmom na levi poišči razlago na desni: (poveži) režiser pisec besedila scenarist prišepetuje igralcem med predstavo scenograf prva javna izvedba odrskega dela scenski delavci postavljajo sceno in skrbijo za rekvizite šepetalka skrbi za osvetljavo lučkar odgovoren za celotno uprizoritev kostumograf oblikuje in izdela sceno tonski mojster naliči igralce lektor skrbi za glasbo in druge šume, poke,… maskerka skrbi za pravilno izgovorjavo besedila premiera poskrbi za primerna oblačila |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA Merjenje mase – gram, dekagram Učenec spozna standardni merski enoti za maso g in dag. Pretvarja količine med tema dvema enotama. Primerja in ureja količine ter računa z njimi. Reši matematični problem iz vsakdanjega življenja.
Ugotoviš lahko, da je pomembno, kakšno količino sestavin uporabimo za neko jed. Da pa lahko to maso natančno izmerimo, potrebujemo tehtnico.
Poglej si v DZ za MAT, 4.del na str. 14, kaj vse lahko tehta 1 g.
Poglej si v DZ na str. 14, kaj vse lahko tehta 1 dag.
Dekagrame pretvorimo v grame tako, da množimo z 10. Grame pretvorimo v dekagrame tako, da delimo z 10.
Primeri: 1 dag = 10 g 6 dag 5 g = 65 g 32 g = 3 dag 2 g 5 dag = 50 g 43 dag 2 g = 432 g 612 g = 61 dag 2 g 15 dag = 150 g 231 dag 4 g = 2314 g 701 g = 70 dag 1 g
|
MATEMATIKA Sklepanje iz enote na množino Učenci:
Miha je šel s tremi prijatelji v kino. Ena vstopnica je stala 8 evrov. Koliko so plačali za vse vstopnice? SKLEPANJE:
ODGOVOR: Štiri vstopnice so stale 32 €. Število obiskovalcev kina in skupna cena vstopnic sta med seboj povezani količini. Če kupimo več vstopnic, se bo skupni znesek povečal.
Na podoben način samostojno reši naslednje naloge. Tabelska slika: Sklepanje iz enote na množino
Jakob si je kupil čokolado za 3 €. Koliko bi plačal, če bi kupil čokolado zase, za svoja dva brata in za sestro? SKLEPANJE: ODGOVOR:_____________________________________________
Za menjavo ene gume vulkanizer porabi 5 minut. Koliko časa porabi za menjavo gum na enem avtomobilu? SKLEPANJE: ODGOVOR:____________________________________________ 3. naloga Do šole in nazaj Domen hodi 10 minut. (5 min v eno smer) Koliko časa porabi za hojo v šolo in nazaj v enem tednu? SKLEPANJE: ODGOVOR:_____________________________________________ V razpredelnici prikaži koliko časa porabi Domen za hojo v šolo in nazaj.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec prepozna najpogostejše drevesne in grmovne vrste, ki rastejo v okolju. Ve, kako določiti starost podrtemu drevesu. Ve, po čem se razlikujejo grmi in drevesa. Lesnate rastline
|
ANGLEŠČINA Vadenje: kviz
Jutri bomo na enak način ocenjevali, torej preko kviza Kahoot, poudarek bo predvsem na pohištvu in sobah. Jutri bo kviz omejen na 1 uro (posamezna vprašanja ne bodo časovno omejena), reševali boste med 9. 00 in 10. 00 (približno tako kot imate TJA na urniku). Če kdo takrat ne more do računalnika oz. telefona, naj mi to prosim sporoči do torka popoldne. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ŠPORT Športno vzgojni karton (druga od treh ur) Naredi 3 ali 4 vaje za športno vzgojni karton (navodila si dobil v posebni prilogi že v ponedeljek). >>> ŠPO_ŠVZ karton_ 4.r |
ŠPORT Športno vzgojni karton (druga od treh ur) Navodila so priložena v ponedeljkovi prilogi ŠPORTNO VZGOJNI KARTON >>> ŠPO_ŠVZ karton_ 4.r |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NIP (RAČUNALNIŠTVO)
Pred počitnicami ste nekateri zelo uspešno usmerjali robota Blinkyja. Danes vam pošiljam malo zahtevnejšo stopnjo. Navodila so ista:
– Priti mora do zelenega polja.
– Usmerjaš ga s koraki hodi/skoči desno/levo/gor/dol in določiš število enakih ukazov. Po poti moraš pobrati še razne pripomočke, da se lahko prebiješ skozi labirint.
– Igrica ima več stopenj. Javi mi, do katere stopnje ti bo uspelo priti.
Uspešno usmerjanje!