6. A | 6. B | ||||||||||||||||
ŠPORT DEKLICE |
SLOVENŠČINA TEMA: GLAGOLSKA OSEBA V prejšnji uri si ugotovil/a, da lahko glagole spregamo – pri tem se mu spreminja oblika v osebi in številu. Preveri, če si pravilno rešil 14. nalogo. Rešitev: Glagoli pišem, pišeš in piše so v ednini, in sicer je pišem v obliki za 1. osebo, pišeš v obliki za 2. osebo, piše pa v obliki za 3. osebo. Glagola piševa in pišeta sta v dvojini, glagoli pišemo, pišete in pišejo pa v množini. Glagolu lahko spreminjamo obliko, in sicer v osebi (npr. pišem, pišeš) in v številu (npr. pišem, piševa). To spreminjanje oblike imenujemo spreganje. Kako spregam glagol pisati v sedanjiku. OSEBA ŠTEVILO
Tabelo prepiši v zvezek. V zvezek še spregaj glagola brati in gledati. Če boš imel težave pri reševanju, me vprašaj. |
||||||||||||||||
TJA Utrjevanje Nalogo si lahko prepišeš v zvezek, jo rešiš, poslikaš in pošlješ v pregled. Lahko jo pa rešuješ v Wordovem dokumentu, ki si ga prejel po mailu in mi ga pošlješ v pregled. Pri vsaki iztočnici zapiši 3 stvari po angleško. Prvi primer je že dan.
NAME 3 THINGS… 1 … that make you happy: a good book, a snowy day, a game of cards 2 … you can’t buy with money: 3 … you are afraid of: 4 … you like about you: 5 … you like about English: 6 … to annoy a teacher: 7 … your parents would never allow you to do: 8 … you hate about others: 9 … you can do in winter: 10 … you would like to get for your birthday: 11 … you would never do: 12 … that are yellow: 13 … that end in y: 14 … that need electricity: 15 … you can wear in summer: 16 … that often happen on 31 December: 17 … you need for studying: 18 … to do before you go to bed: 19… that are healthy: 20 … that make you sad: |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA VRSTE LESA Kar nekaj učencev vas je že ustvarilo izdelek za oceno. Nisem odgovarjala vsakemu posebej, saj bom ocenjevala izdelke takrat, ko boste vsi zaključili. Zadnji rok za pravočasno oddajo izdelka je 12.5. Kdor je izdelek že dokončal, pa naj si pogleda naslednji spletni strani: http://www2.arnes.si/~evelik1/les/iglavci.htm http://www2.arnes.si/~evelik1/les/listavci.htm Nato pa rešite kviz. Kviz preverja, koliko poznate posamezne vrste lesa. Kviz ponavljajte tolikokrat, da boste imeli pravilne vse odgovore. https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1xesqdcwe7oi Vaša naloga je, da v zvezek za TIT narišete tisto drevo, ki vam je bilo od vseh najmanj poznano (zvezka ni potrebno fotografirati ali pošiljati odgovora na moj mail). |
||||||||||||||||
SLJ SPREGANJE GLAGOLA Včeraj si v zvezek napisal dopolnjeno definicijo, danes pa preveri, če si jo zapisal pravilno: Glagoli pišem, pišeš in piše so v ednini, in sicer je pišem v obliki za 1. osebo, pišeš v obliki za 2. osebo, piše pa v obliki za 3. osebo. Glagola piševa in pišeta sta v dvojini, glagoli pišemo, pišete in pišejo pa v množini. Glagolu lahko spreminjamo obliko, in sicer v osebi (npr. pišem, pišeš) in v številu (npr. pišem, piševa). To spreminjanje oblike imenujemo SPREGANJE. V zvezek napiši naslov SPREGANJE GLAGOLA. V naslednjih nalogah boš glagolom spreminjal obliko glede na osebo in število – glagole boš spregal. ZGLED:
Zgornjo tabelo v celoti prepiši v zvezek.
Kako imenujemo ta del glagola?
|
NARAVOSLOVJE Plodovi – utrjevanje
Seme in osemenje skupaj tvorita plod. Venčni, čašni listi, prašniki in vrat pestiča odmrejo (glej sliko spodaj). Seme vedno najdemo znotraj plodu, saj ga plod ščiti. Nekateri plodovi so sočni, barviti ali pa dišijo, da jih zaužijejo živali, ki na ta način razširijo seme. Druga semena so lahka, imajo krilca, dlačice, da jih raznaša veter (na primer regrat, javor, gaber, lipa). Nekatere plodove pa raznaša voda (na primer kokosov oreh).
|
||||||||||||||||
LUM Likovna naloga: Ornament in simetrično ravnovesje Beseda ornament izhaja iz latinske besede ornare in pomeni okrasitev. Ornament je torej okrasek. Za ornament je značilna stilizacija. To pomeni, da neko podobo iz stvarnega sveta narišemo zelo poenostavljeno. Ne rišemo podrobnosti, ampak upodobimo samo glavne značilnosti. To boš videl/a pri risanju nageljnovega cveta. Simetrično ravnovesje pa pomeni, da je likovno delo upodobljeno tako, da sta obe polovici (leva in desna ali zgornja in spodnja) enaki ali podobni. V tej likovni nalogi najprej nariši navpično črto po sredini lista. Nato levo in desno od nje simetrično narišeš razne vijugaste črte različnih debelin, ki izhajajo iz črte, ki je narisana na sredini, in so med seboj povezane. Na te črte simetrično narišeš cvetove naglja različnih velikosti. Nariši jih deset ali več na vsako polovico. Cvetovi naj bodo podobni kot je cvet na spodnji risbi. Cvetovi naj bodo simetrično upodobljeni na levi in desni strani lista ter obrnjeni v razne smeri. Uporabi čim več domišljije pri oblikovanju te risbe ( za ozadje dodaš še kakšne oblike, črte, točke in podobno). Cvetove lahko pobarvaš s svinčnikom ali barvicami ali flomastri. Model za risanje cveta si poglej na spodnji risbi kakor tudi primer razporeditve črt na eni polovici. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si |
|||||||||||||||||
MATEMATIKA 1. SKUPINA NAVODILA >>> KLIK 2. SKUPINA NAVODILA >>> KLIK 3. SKUPINA NAVODILA >>> KLIK 4. SKUPINA NAVODILA >>> KLIK |
NEMŠČINA (NIP)
Sedaj znaš pravilno spregati glagol za osebo ICH in osebo ER/SIE. Tako boš lahko opisal/a svoj dan ali dan nekoga drugega.
Poglej si spodnja posnetka, kjer je prikazan in opisan potek dneva:
https://www.youtube.com/watch?v=CXGmu-i9dZU
https://www.youtube.com/watch?v=dinw9BEUtr4
Danes ne rabiš ničesar pisati. Samo poglej oba posnetka večkrat.