5. A | 5. B |
NAVODILA UČITELJICE SONJE >>> KLIK |
NAVODILA UČITELJICE MARIJE >>> KLIK |
SLJ Edninski samostalniki Včeraj si spoznal/a samostalnike, ki imajo samo obliko za množino, kar pomeni, da nimajo oblike za ednino in dvojino. Poimenovali smo jih množinski samostalniki. Danes pa bomo spoznali samostalnike, ki imajo samo obliko za ednino. Pravimo jim edninski samostalniki. To so tisti samostalniki, ki jih ne moramo šteti in poimenujejo snov ali pojem npr. veselje, moka, sol, olje… Pri določevanju števila si pomagamo, To JE sladkor, mladina, sadje…
Pri iskanju edninskih samostalnikov si pomagaj z besedo JE , npr. To JE mleko. Pri iskanju množinskih samostalnikov pa z besedo SO, npr. To SO usta.
Edninski samostalniki To so samostalniki, ki jih vedno uporabljamo samo v ednini. Ne moremo jih šteti in poimenujejo:
Pri določanju edninskih samostalnikov si pomagamo z besedo JE. |
SLJ Edninski samostalniki Včeraj si spoznal množinske samostalnike. To so samostalniki, ki imajo samo množino. Pri določanju si pomagaš z besedno zvezo TO SO…. Danes boš spoznal samostalnike, ki imajo samo ednino. To so samostalniki, ki jih ne moremo šteti. Pri edninskih samostalnikih si pomagamo z besedno zvezo TO JE…
Zapis v zvezek Edninski samostalniki Edninski samostalniki so tisti samostalniki, ki jih ne moremo šteti: – pojmi (npr. veselje; ker rečemo Veselje JE …), – skupna imena (npr. drevje, srnjad, ker rečemo Drevje JE …, Srnjad JE …) – snovna imena (npr. olje, moka, ker rečemo Olje JE …, Moka JE …). Pošlji mi rešitve. |
ŠPO Žongliranje Včeraj si že oblikoval žogico iz papirja. Pri žongliranju pa potrebuješ tri. Lahko oblikuješ še dve žogici iz papirja ali pa poišči tri predmete, s katerimi boš lahko žongliral. Na spletu si oglej posnetek https://www.youtube.com/watch?v=2PMTMRWod9s&feature=youtu.be ,ki te bo popeljal v osnove žongliranja. Pri vadbi bodi vztrajen in natančen. Sporoči mi, kako ti je uspelo. |
ŠPO Žongliranje Pripravi si vse tri žogice, ki si si jih izdelal včeraj. S pomočjo spodnjega posnetka se poskusi naučiti žonglirati. Ko znaš, je prav zabavno. Je odlična koordinacijska vaja, ki zahteva spretnost, natančnost in vztrajnost. Ko pa žongliranje obvladaš, je zabava in sprostitev. Bo komu izmed vas uspelo? https://www.youtube.com/watch?v=2PMTMRWod9s&feature=youtu.be Če ti uspe, mi lahko posnetek pošlješ na moj naslov.
|
MAT Naloge z besedilom Danes bomo ponovili delo z besedilnimi nalogami in utrjevali računanje številskih izrazov.
Postopek dela: – besedilo naloge večkrat preberi, – podčrtaj ključne podatke, – zapiši številski izraz, – izračunaj številski izraz, – napiši odgovor. Pošlji mi zapis opravljenih nalog. |
MAT Številski izrazi – reševanje besedilnih nalog Ker že dobro obvladaš računanje številskih izrazov, ne bo težko reševat nalog z besedilo. Spomni se na postopek reševanja besedilnih nalog!
Svoje rešitve mi pošlji. |
DRU Srednji vek Srednji vek je čas od leta 500 (propad Rimske države) do leta 1500 (odkritje Amerike).
Kaj si ugotovil/a,v čemu je bilo življenje ljudi v srednjem veku podobno s starim vekom in v čem se najbolj razlikuje med njima?
|
DRU Srednji vek Naše zgodovinsko potovanje nadaljujemo v srednji vek. Značilnosti srednjega veka si oglej na spodnji povezavi. https://www.youtube.com/watch?v=-2119mUSK6U
Zapis v zvezek Srednji vek Obdobje srednjega veka je trajalo od leta 500 do 1500. Prične se s propadom Rimske države, konča pa z odkritjem Amerike. Na ozemlje današnje Evrope so se začela naseljevat tuja ljudstva, ki so ustanovila nove države. |
GUM Priprava na ocenjevanje:
Vsak posameznik mi bo zapel in pokazal gibanje rok, zato imate čas do ponedeljka, da pridno vadite. Ocenjujem znanje besedila in kazanje rok. Lahko vam na posnetku pomagajo člani družine in kažete pesem v paru. Veselim se srečanja, da vas končno spet vidim J Za vsa vprašanja sem vam na voljo preko elektronske pošte. |
SREDA, 6. 5. 2020
(Skupno 542 obiskov, današnjih obiskov 1)