LIKOVNA UMETNOST 2 uri – Grafika z naravo
Na travniku ali v gozdu naberi cvetoče in necvetoče rastline (regrat, trave, ivanjščice…). Rastline naj bodo večje. Rastline položi po celi površini belega lista. Z reklamnim papirjem prekrij list z rastlinami. Vzemi VALJAR in z njim večkrat krepko povaljaj po listih (VEČKRAT). Privzdigni reklamni papir, odstrani rastline. Dobil si odtis travniških, gozdnih rastlin – opazuj naravne barve odtisov.
MATEMATIKA – Računam od 10 do 20 (odštevam)
Zopet na dvajsetičku nastavijo v prvo vrstico 10 rdečih krožcev in v drugo vrstico 3 modre krožce. Koliko je vseh krožcev? (13)
Odvzamejo naj vse rdeče krožce. Koliko krožcev ste odvzeli? (10)
Koliko krožcev je ostalo? (3) S kartončki nastavijo račun odštevanja in ga izračunajo. Naredimo nekaj primerov z dvajsetičkom.
Eno izmed nastavljenih situacij narišejo v zvezek, rdeče krožce prečrtajo – z desne na levo v prvi vrsti. Napišejo račun. Npr.:
Nato sledi ogled primera in reševanje nalog v DZ MAT na str. 28, 29.
SLOVENŠČINA – Opismenjevanje – velika tiskana črka B
Učenci naštevajo besede, ki se začnejo na glas B. V deželi Lilibi bodo pogledali, kako se zapiše črka B.
Po ogledu pišejo črko B v zvezek (SLJ), eno vrsto čez dva prostorčka, dve vrsti črk čez en prostorček.
Sledi delo v DZO (delovni zvezek s črkami) str. 50.
Pri zgornjih sličicah na obeh straneh pobarvajo okence z rumeno, kjer slišijo glas B. Tisti, ki znajo sami, s svinčnikom zapišejo besede. Vsi rešijo in preberejo stran 50. Vsi preberejo še besedilo z zvezdico in rešijo še str. 51.
Vsak dan vadite branje. Ne pozabite na pisanje besed v DZ na prejšnjih straneh (nekatere besede znate sedaj že zapisati) in na reševanje nalog, ki jih še niste in jih zdaj morda že znate.
SPOZNAVANJE OKOLJA – Skačem, tečem…
Ob sliki se pogovarjamo, kaj delajo otroci na igrišču. Kako se otroci gibljejo, kako se imenuje gibanje, katere dele telesa mora premikati. (povečajte si sliki)