2. A | 2. B |
ŠPORT PREIGRAVANJE Z ŽOGO Cilji:
Naloga: Delo v paru Prvi ima žogo in preigrava drugega, le-ta pa mu skuša žogo odvzeti. – Delo v trojkah Dva imata žogo, si jo podajata, tretji jo skuša prestreči. Učenec, ki je izgubil žogo, postane novi »Pepček«. – Mini nogomet |
ŠPORT PREIGRAVANJE Z ŽOGO Cilji:
Naloga: Delo v paru Prvi ima žogo in preigrava drugega, le-ta pa mu skuša žogo odvzeti. – Delo v trojkah Dva imata žogo, si jo podajata, tretji jo skuša prestreči. Učenec, ki je izgubil žogo, postane novi »Pepček«. – Mini nogomet |
SLOVENSKI JEZIK PREDLOGI (v, iz, na, s/z) Cilji:
Naloga:
»Metka, postavi rdečo žogo v škatlo.« Kje je rdeča žoga? V škatli. Od kod je vzel Marko rdečo žogo? Iz škatle.
»Nina, postavi svinčnik na stol.« Kje je svinčnik? Na stolu. Od kod je vzela Janja svinčnik? S stola.
»Maks, postavi kocko na mizo.« Kje je kocka? Na mizi. Od kod je vzel Jan kocko? Z mize. Prepisano naj ti starši fotografirajo in mi pošljejo. |
SLOVENSKI JEZIK PREDLOGI (v, iz, na, s/z) Cilji:
Naloga:
»Metka, postavi rdečo žogo v škatlo.« Kje je rdeča žoga? V škatli. Od kod je vzel Marko rdečo žogo? Iz škatle.
»Nina, postavi svinčnik na stol.« Kje je svinčnik? Na stolu. Od kod je vzela Janja svinčnik? S stola.
»Maks, postavi kocko na mizo.« Kje je kocka? Na mizi. Od kod je vzel Jan kocko? Z mize. Prepisano naj ti starši fotografirajo in mi pošljejo. |
MATEMATIKA MERIM PROSTORNINO Cilji:
Naloga:
Oceni, v kateri posodi je največ/najmanj vode in jih uredi glede na prostornino posode. Kako bi preveril, ali si pravilno uredil posode? Ena od možnosti: vodo iz posodice prelijemo v večjo posodo in označimo, do kod sega. Postopek ponovimo za vse posode. Še enkrat uredi posode glede na prostornino. Ko so posode urejene po prostornini, lahko še enkrat preizkusiš, če je ureditev pravilna. V posodo, ki drži najmanj vode, nalij tekočino do vrha, nato jo prelij v naslednjo posodo. Dolij vode do vrha in jo prelij v naslednjo posodo… Ugotovitev: Najvišja posoda nima nujno tudi največje prostornine.
Kaj bi lahko uporabili namesto vode?( npr. sok, malinovec, mleko, olje) Te snovi imenujemo tekočine. Naštej nekaj tekočin. V kakšni embalaži shranjujemo tekočine? Zakaj npr. papirnata vrečka ni primerna?
|
MATEMATIKA MERIM PROSTORNINO Cilji:
Naloga:
Oceni, v kateri posodi je največ/najmanj vode in jih uredi glede na prostornino posode. Kako bi preveril, ali si pravilno uredil posode? Ena od možnosti: vodo iz posodice prelijemo v večjo posodo in označimo, do kod sega. Postopek ponovimo za vse posode. Še enkrat uredi posode glede na prostornino. Ko so posode urejene po prostornini, lahko še enkrat preizkusiš, če je ureditev pravilna. V posodo, ki drži najmanj vode, nalij tekočino do vrha, nato jo prelij v naslednjo posodo. Dolij vode do vrha in jo prelij v naslednjo posodo… Ugotovitev: Najvišja posoda nima nujno tudi največje prostornine.
Kaj bi lahko uporabili namesto vode?( npr. sok, malinovec, mleko, olje) Te snovi imenujemo tekočine. Naštej nekaj tekočin. V kakšni embalaži shranjujemo tekočine? Zakaj npr. papirnata vrečka ni primerna?
|
GLASBENA UMETNOST OTROŠKE PLESNE IGRE Cilji:
Naloga: Odkar se učimo od doma, smo se naučili že kar nekaj plesov. Skušaj se jih spomniti in jih ponovi. V pomoč ti naj bodo posnetki: https://www.youtube.com/watch?v=mtxLdsuIMFo |
GLASBENA UMETNOST OTROŠKE PLESNE IGRE Cilji:
Naloga: Odkar se učimo od doma, smo se naučili že kar nekaj plesov. Skušaj se jih spomniti in jih ponovi. V pomoč ti naj bodo posnetki: https://www.youtube.com/watch?v=mtxLdsuIMFo |