3. A | 3. B | ||||||
SLJ Besede z nasprotnim pomenom – protipomenke Odpri SDZ 2 na str. 69.
Reši naloge na spodnji povezavi. https://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/lastnosti/L1.htm https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1w4ln3aw86rs ZAPIS V ZVEZKU:
Napiši še sam 5 parov besed v dveh stolpcih. Besede z nasprotnim pomenom imajo nasproten pomen. Če ti je ostalo še kaj časa, reši še nalogo Ponovim na str. 69. |
SLJ Besede z nasprotnim pomenom – protipomenke Odpri SDZ 2 na str. 69.
Reši naloge na spodnji povezavi. https://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/lastnosti/L1.htm https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1w4ln3aw86rs ZAPIS V ZVEZKU:
Napiši še sam 5 parov besed v dveh stolpcih. Besede z nasprotnim pomenom imajo nasproten pomen. Če ti je ostalo še kaj časa, reši še nalogo Ponovim na str. 69. |
||||||
MAT Utrjevanje poštevanke Ponovi poštevanke števil 6, 7, 8 in 9. Nato reši naloge na Moji matematiki. |
MAT Utrjevanje poštevanke Ponovi poštevanke števil 6, 7, 8 in 9. Nato reši naloge na Moji matematiki. |
||||||
LUM Kiparstvo: SESTAVLJANJE KIPARSKE OBLIKE NA PROSTEM IZ NARAVNIH MATERIALOV (preverjanje znanja) Navodila za delo te čakajo v priponki. >>> LUM 8.5.2020 |
LUM Kiparstvo: SESTAVLJANJE KIPARSKE OBLIKE NA PROSTEM IZ NARAVNIH MATERIALOV (preverjanje znanja) Navodila za delo te čakajo v priponki. >>> LUM 8.5.2020 |
||||||
GUM Pesem: Sonce Ob posnetku na Lilibi.si ponovi pesem Sonce, ki si jo spoznal/-a v torek. Odpri zvezek za GUM, zapiši naslov SONCE ter pesmico ilustriraj.
|
ANGLEŠČINA Tema: Različna prometna sredstva Cilji: ponovitev besedišča za prometna sredstva učenci pripovedujejo kaj imajo in česa ne
Poišči SLIKOVNE KARTICE o PROMETU in z njimi ponavljaj besedišče.
Pripravi si PODLOGO, ki si jo naredil prejšnjo uro. Podajaj navodila in v paru igraj igro: PUT__________ON__________! Enkrat polagaj na števila, drugič na barve. Tako kot zadnjič. »Put a taxi on eight.« »Put a lorry on purple.«
Zapoj že poznano pesmico.
Ne pozabi uporabiti besedno zvezo: I’ ve got… (I’ ve got a green car.) Povej tudi česa nimaš: I haven’ t got… (I haven’ t got a brown bike.)
Poslušaj in označi ustrezno vozilo na sestavljanki.
Poslušaj in poveži k ustreznemu vozilu. Klikni na »Finish!« in preveri svoje znanje. Če najdeš kakšno pesmico o prometu, mi pošlji njen naslov! |