ANGLEŠČINA
Tema: Družinski člani
Cilji:
učenci prepoznajo in uporabljajo poimenovanja za družinske člane
- Pripoveduj izštevanko o družinskih članih: DADDY FINGER.
Ne pozabi kazati s prstki.
- V zvezku poišči stran, kjer si narisal člane svoje družine. Poimenuj jih!
- Interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: FAMILY_1
Interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: FAMILY_2
Poslušaj in slike prenesi v ustrezna polja.
Povabi ostale družinske člane, da se ti pri gibalni pesmici pridružijo.
|
|
SLOVENSKI JEZIK
MALA IN VELIKA PISANA ČRKA P
Cilji:
- Glas p zapisuje z malo in veliko pisano črko po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti.
- Pri pisanju upošteva in utrjuje smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke, ki piše in roke, ki ne piše, pravilno držo pisala.
- Prepiše besede s pisanimi črkami.
- Bere povedi napisane s pisanimi črkami.
Naloga:
- Pripravi si zvezek za slovenščino in delovni zvezek za opismenjevanje.
- Na
https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/p ali
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html si oglej, kako se piše mala in velika pisana črka p. Mala pisana črka p zavzame dve vrstici, vendar se piše od srednje vrstice navzdol.
Odpri zvezek za opismenjevanje (DZO 2), str. 110, 111 ter vadi male in velike pisane črke p.
- V zvezek napiši eno vrstico male pisane črke p in eno vrstico velike pisane črke p.
- Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek.
- Zapiši še sam eno poved.
- Na strani 111spodaj reši še Binetovo nalogo (v zelenem pravokotniku).
Zapis iz zvezka fotografiraj in posreduj učiteljici.
|
SLOVENSKI JEZIK
MALA IN VELIKA PISANA ČRKA P
Cilji:
- Glas p zapisuje z malo in veliko pisano črko po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti.
- Pri pisanju upošteva in utrjuje smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke, ki piše in roke, ki ne piše, pravilno držo pisala.
- Prepiše besede s pisanimi črkami.
- Bere povedi napisane s pisanimi črkami.
Naloga:
- Pripravi si zvezek za slovenščino in delovni zvezek za opismenjevanje.
- Na
https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/p ali
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html si oglej, kako se piše mala in velika pisana črka p. Mala pisana črka p zavzame dve vrstici, vendar se piše od srednje vrstice navzdol.
Odpri zvezek za opismenjevanje (DZO 2), str. 110, 111 ter vadi male in velike pisane črke p.
- V zvezek napiši eno vrstico male pisane črke p in eno vrstico velike pisane črke p.
- Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek.
- Zapiši še sam eno poved.
- Na strani 111spodaj reši še Binetovo nalogo (v zelenem pravokotniku).
Zapis iz zvezka fotografiraj in posreduj učiteljici.
|
MATEMATIKA
MERIM PROSTORNINO
Cilji:
- Oceni, primerja in meri prostornino z nestandardnimi enotami.
- Prepozna tekočine.
- Pravilno uporablja izraza večji/manjši.
Naloga:
Odpri delovni zvezek za matematiko na stani 33 in
- preberi navodila pri nalogi.
Ker nimaš ob sebi sošolca, delaj po navodilih kar sam.
Ko končaš z merjenjem, posode pospravi.
|
MATEMATIKA
MERIM PROSTORNINO
Cilji:
- Oceni, primerja in meri prostornino z nestandardnimi enotami.
- Prepozna tekočine.
- Pravilno uporablja izraza večji/manjši.
Naloga:
Odpri delovni zvezek za matematiko na stani 33 in
- preberi navodila pri nalogi.
Ker nimaš ob sebi sošolca, delaj po navodilih kar sam.
Ko končaš z merjenjem, posode pospravi.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
RAVNOVESJE
Cilji:
- Zna opisati ravnovesje.
- Zna uporabiti pripomočke za gibanje.
- Eksperimentira in napoveduje.Naloga:
- Pripravi si zvezek in učbenik za SPO.
- Učbenik odpri na strani 73 in preberi besedilo pri gugalnici ter si oglej sliko.
- Preberi besedilo pri tehtnici. Povej, kdaj je tehtnica v ravnovesju. Ali je pri tehtnici tudi pomembna oddaljenost od sredine?
- Preberi besedilo pri Lili. Kaj mora narediti težji otrok, da bo gugalnica v ravnovesju? (se mora premakniti proti sredini).
Predvidevanje lahko preveriš z ravnilcem in kockami ali kljukicami. Poglej fotografiji spodaj.
- V zveze za SPO napiši naslov RAVNOVESJE in prepiši ter nariši spodnji povedi ter sliki.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
RAVNOVESJE
Cilji:
- Zna opisati ravnovesje.
- Zna uporabiti pripomočke za gibanje.
- Eksperimentira in napoveduje.Naloga:
- Pripravi si zvezek in učbenik za SPO.
- Učbenik odpri na strani 73 in preberi besedilo pri gugalnici ter si oglej sliko.
- Preberi besedilo pri tehtnici. Povej, kdaj je tehtnica v ravnovesju. Ali je pri tehtnici tudi pomembna oddaljenost od sredine?
- Preberi besedilo pri Lili. Kaj mora narediti težji otrok, da bo gugalnica v ravnovesju? (se mora premakniti proti sredini).
Predvidevanje lahko preveriš z ravnilcem in kockami ali kljukicami. Poglej fotografiji spodaj.
- V zveze za SPO napiši naslov RAVNOVESJE in prepiši ter nariši spodnji povedi ter sliki.
|
ŠPORT
OBVLADOVANJE ŽOGE Z NOGO
Cilji:
- Razvija osnovne motorične sposobnosti in spretnosti.
- Se učijo pravilne tehnike brcanja, ustavljanja žoge, podajanja in preigravanja.
- Navaja se na sodelovanje s soigralci.
- Upošteva pravila igre.
Naloga:
- Primerno ogrej telo.
- Naredi gimnastične vaje.
- Z bratcem, sestro, s starši se igrajte spodnje igre:
Žogo brcaj v gol. Brcaj na različne načine, npr. z notranjim, zunanjim delom stopala, s prsti. Postopoma povečuj razdaljo.
- Okrog ovir (kamenje, stožci, storži,…)
Oblikujte »progo«. Z nogo vodi žogo po progi.
Z bratcem, sestro, starši zaigraj nogomet. Pri tem pazi, da žogo pravilno ustaviš z nogo, brcneš na različne načine…
|
ŠPORT
OBVLADOVANJE ŽOGE Z NOGO
Cilji:
- Razvija osnovne motorične sposobnosti in spretnosti.
- Se učijo pravilne tehnike brcanja, ustavljanja žoge, podajanja in preigravanja.
- Navaja se na sodelovanje s soigralci.
- Upošteva pravila igre.
Naloga:
- Primerno ogrej telo.
- Naredi gimnastične vaje.
- Z bratcem, sestro, s starši se igrajte spodnje igre:
Žogo brcaj v gol. Brcaj na različne načine, npr. z notranjim, zunanjim delom stopala, s prsti. Postopoma povečuj razdaljo.
- Okrog ovir (kamenje, stožci, storži,…)
Oblikujte »progo«. Z nogo vodi žogo po progi.
Z bratcem, sestro, starši zaigraj nogomet. Pri tem pazi, da žogo pravilno ustaviš z nogo, brcneš na različne načine…
|