ŠPO Naravne oblike gibanja. 10.5. SVETOVNI DAN GIBANJA
|
CILJI: o Sproščeno izvajajo naravne oblike gibanja. o Zadovoljijo potrebo po gibanju. o Razvijajo koordinacijo celega telesa. o ZNA SI POISKATI LASTNO GIBALNO AKTIVNOST AKTIVNOSTI: ü Zavrti filmček BODIMO AKTIVNI in besedilo poskušaj prebrati SAM/A. https://www.youtube.com/watch?v=5KRcoTM05uM ü Izberi si lastno gibalno aktivnost v naravi, če ti vreme ne dopušča aktivnost poišči v hiši ü (yoga za otroke-PRILOGA, gumitvist, raztezne vaje..) |
MATEMATIKA
|
CILJI: o Ustno (na pamet) sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 20 (s prehodom). o Pozna postopek prehoda čez desetico. o Pozna postopek izračuna neznanega člena. AKTIVNOSTI: ü Poišči nekoga v hiši, ki ti bo narekoval račune do 20. (vsaj 10 računov: seštevanja, odštevanja, neznani člen) ü Račune izračunaj NA PAMET, upoštevaj postopek prehoda čez desetico. ü V zvezek zapiši naslov :RAČUNAM NA PAMET, zapisuj samo rešitve. ü Izvedi samovrednotenje: SEMAFORČEK in realno analizo računanja (Np: Računam uspešno , brez napak, večkrat se še zmotim, pomagam si s prstki, računam brez prstkov..
|
SLJ Zgodba ob nizu sličic OB POTOKU |
CILJI: o Natančno opazujejo niz sličic. o Pisno odgovarjajo na vprašanja.
AKTIVNOSTI: ü Dobro opazuj sličice. ü Zapiši odgovor na vprašanja. UPOŠTEVAJ KRITERIJE PISANJA ü OVREDNOTI SVOJ PISNI IZDELEK-semaforček. |
SPO
|
CILJI:
AKTIVNOSTI:
|
ZANIMIVO, IZZIVI IGRA Z LONČKI- IGRAJ in VZTRAJAJ, |
|
ODGOVORI NA VPRAŠANJA 1. slika Kam se je odpravila družina? Katero žival so vzeli s seboj? Kje so se ustavili? Kaj so izdelovali?
2. slika Kam so postavili mlinček? Kaj so opazovali?
3. slika Kdo je pritekel k potoku? Koga je prestrašil? Kaj se je zgodilo Nejcu? Kaj je polomil Nejc?
4. slika Kaj je naredila mamica? Kaj sta delala očka in Rožle? Kaj je naredila Gaja? Ali so še enkrat naredili mlinček?
|