6. A | 6. B | |
ŠPORT (DEKLICE) Šestošolke, verjamem, da bo šolsko leto tudi na ta povsem drugačen način hitro minilo, vseeno pa nas do njegovega zaključka loči še nekaj tednov. In ker ta teden vreme ne bo najbolj naklonjeno dejavnostim na prostem, sem pomislila, da bi bilo naše ure fino izkoristiti tudi za kakšno vadbo za katero ne potrebujemo veliko prostora in s katero se v šoli ne srečujemo pogosto. Naslednjih nekaj ur bomo posvetile spoznavanju osnov joge, z njo povezanih vaj in njihovega namena oziroma učinka. Glavni namen je, da se spoznate s čim novim, tiste, ki vam bodo vaje všeč, pa jih boste prav gotovo občasno naredile še na lastno pobudo in koristile njihove pozitivne učinke tudi kdaj kasneje. V povezavi najdete kratek opis tega, kaj joga je in čemu je namenjena. Kakšno informacijo več si seveda tiste, ki vas zanima, lahko poiščete na spletu še same. http://www.promovita.net/joga/kaj-je-joga/ V drugi povezavi pa najdete kratek filmček z zgodbico, ki vas bo na prisrčen način vodila po vajah, ki se imenujejo “5 tibetanskih vaj”. V naslednjih urah ŠPO vam pošljem še bolj “resno” izvedbo, za začetek pa se pozabavajte z “zvezdnimi tibetančki” 🙂 P.s. V priponki najdete že tabelo za naslednji teden, ne pozabite pa mi, tiste ki še niste, do danes zvečer poslati vašega Dnevnika športnih aktivnosti 7. V petek ste dobile tudi podrobna navodila glede ocenjevanja, pa javite, če imate še kakšna vprašanja v zvezi s tem. >>> Dnevnik športnih aktivnosti8 Lepo teden! DEČKI Pozdravljeni učenci. Jutrišnjo in naslednjo uro športa bomo namenili skokom čez kolebnico. S pomočjo teh poskokov bomo razvijali našo koordinacijo in predvsem odriv. Vem, da vas veliko doma nima kolebnice, pa vendar se boste nekako znašli. Najlažje si jo naredite iz kakšne vrvi. Dolžino prilagodite vaši višini. Pred začetkom izvajanja poskokov se dobro ogrejte. Nato pa vadite naslednje poskoke: – sonožno preskakovanje kolebnice naprej in nazaj z vmesnim poskokom
– sonožno preskakovanje kolebnice naprej in nazaj brez vmesnega poskoka
-preskakovanje kolebnice naprej in nazaj po eni nogi
-preskakovanje kolebnice izmenično po levi in desni nogi
– preskakovanje kolebnice med tekom
– preskakovanje kolebnice z križanjem kolebnice spredaj
-poskoki po izbiri
Upam, da vam preskakovanje kolebnice, vrvi ne bo delalo prevelikih težav.
Lep pozdrav- Dragan
|
GOSPODINJSTVO Beljakovinska živila
|
|
SLOVENŠČINA CESARJEVA NOVA OBLAČILA Preberi/poslušaj pravljico še enkrat. Iz besedila izpiši: Glavno književno osebo: Stranske književne osebe: Čas dogajanja: Kraj dogajanja:
Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA USTVARJANJE V DOMAČEM OKOLJU Večina vas je že ustvarilo izdelek za oceno. Nekaj izdelkov še pričakujem. Vsakemu posebej bom na mail zapisala, kakšno oceno je dobil. Res vas lahko pohvalim za vaš trud, ustvarjalnost in pridnost. Za ta teden pa naslednja naloga: Pomlad je že krepko prispela med nas in tisti, ki imate vrt, zagotovo že pridno urejate in sadite gredice na vrtu. Vaša naloga je, da ta teden pomagate svojim domačim pri vrtnih opravilih. Lahko:
Kdor nima možnosti, da bi delal na vrtu, pa naj se loti spomladanskega čiščenja in pospravljanja svoje sobe ali katerega drugega prostora v stanovanju ali hiši. Uredite si svoje šolske potrebščine, pripomočke, knjige, oblačila, igrače, sestavljanke…. Kar ni več uporabno, sortirajte v zabojnike za odpadke. Bodite ustvarjalni! Vaša naloga je, da delate dve šolski uri (90 minut). Nato na kratko opišete, kaj ste postorili ali pošljete fotografijo o delu do 14.5.2020 na moj mail lucija.korosec@guest.arnes.si.
|
|
TJA Holidays and travel 1.) Brainstorming V zvezek napiši naslov Holidays and travel (lahko v obliki miselnega vzorca). Napiši besede, na katere se spomniš, ko razmišljaš o potovanjih in počitnicah. 2.) Sedaj preglej svoj zapis in razmisli o naslednjih vprašanjih:
Vprašanja prepiši v zvezek in nanja odgovori z idejami (glej primer).
Pri iskanju idej se potrudi, napiši čimveč, pomagaj si s slovarjem. 3.) Pošlji mi sliko zapisa. |
NARAVOSLOVJE Nespolno razmnoževanje rastlin
|
|
LUM Likovna naloga: Ornament in simetrično ravnovesje Nadaljevanje likovne naloge. Beseda ornament izhaja iz latinske besede ornare in pomeni okrasitev. Ornament je torej okrasek. Za ornament je značilna stilizacija. To pomeni, da neko podobo iz stvarnega sveta narišemo zelo poenostavljeno. Ne rišemo podrobnosti, ampak upodobimo samo glavne značilnosti. To boš videl/a pri risanju nageljnovega cveta. Simetrično ravnovesje pa pomeni, da je likovno delo upodobljeno tako, da sta obe polovici (leva in desna ali zgornja in spodnja) enaki ali podobni. V tej likovni nalogi najprej nariši navpično črto po sredini lista. Nato levo in desno od nje simetrično narišeš razne vijugaste črte različnih debelin, ki izhajajo iz črte, ki je narisana na sredini, in so med seboj povezane. Na te črte simetrično narišeš cvetove naglja različnih velikosti. Nariši jih deset ali več na vsako polovico. Cvetovi naj bodo podobni kot je cvet na spodnji risbi. Cvetovi naj bodo simetrično upodobljeni na levi in desni strani lista ter obrnjeni v razne smeri. Uporabi čim več domišljije pri oblikovanju te risbe ( za ozadje dodaš še kakšne oblike, črte, točke in podobno). Cvetove lahko pobarvaš s svinčnikom ali barvicami ali flomastri. Model za risanje cveta si poglej na spodnji risbi kakor tudi primer razporeditve črt na eni polovici. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si |
SLOVENŠČINA TEMA: HANS C. ANDERSEN, CESARJEVA NOVA OBLAČILA Včeraj si prebral/a pravljico Cesarjeva nova oblačila. Ustno obnovi pravljično dogajanje. Pomagaj si tako, da besedilo razdeliš na osem dogajalnih enot.Nekatere dogajalne enote so že povzete/obnovljene, manjkajoče obnovi sam/a. Vseh osem dogajalnih enot, tudi manjkajoče, ki jih boš dodal/a sam/a, prepiši v zvezek. DOGAJALNE ENOTE
OPOMBA: Če ne veš, kaj pomeni beseda nečimrn, poglej v slovar na strani fran.si. Če boš imel/a težave pri dopisovanju dogajalnih enot, me vprašaj. |
|
MATEMATIKA 1. SKUPINA PRILOGA >>>KLIK 2. SKUPINA PRILOGA >>> KLIK 3. SKUPINA PRILOGA > >>KLIK 4. SKUPINA PRILOGA >>>KLIK |
NEMŠČINA (NIP)
Danes pišeš preverjanje. Lista, ki je v prilogi, NE TISKAŠ. >>> PREVERJANJE ZNANJA, 6. razred
V zvezek napiši naslov na novo stran: PREVERJANJE ZNANJA. Začneš z besedo HALLO in nato pišeš CELE POVEDI. Vse, kar je v nemščini prepišeš in dopolniš, kar naloga zahteva (torej vse tiste naloge, ki so označene z rožico). Mojih slovenskih navodil NE prepisuješ. Končaš s TSCHÜS!
Potrudi se, fotografiraj in pošlji do torka, 12. 5. 2020, zvečer. Kasneje prispelih preverjanj ne bom pregledovala. Nato dobiš nadaljnja navodila za pridobitev ocene.
Uspešno reševanje ti želim!