7. A | 7. B |
ZGO Srečanje na Zoomu ob 10.00. Povabilo 10 minut prej. |
ZGO Srečanje na Zoomu ob 10.00. Povabilo 10 minut prej. |
MATEMATIKA Danes boste računali obseg in ploščino deltoida. V priponki imate naloge. Poskusite jih rešiti samostojno, če vam ne bo uspelo, imate za prvi dve nalogi v priponki še rešitve. >>> o_p_deltoid_naloge Če imate kakšno vprašanje, mi sporočite. |
MATEMATIKA Danes boste računali obseg in ploščino deltoida. V priponki imate naloge. Poskusite jih rešiti samostojno, če vam ne bo uspelo, imate za prvi dve nalogi v priponki še rešitve. >>> o_p_deltoid_naloge Če imate kakšno vprašanje, mi sporočite. |
SLOVENŠČINA Skrivni dnevnik Jadrana Krta Preberi dnevnik še enkrat, nato pa odgovori na vprašanja. Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek.
V nekaj povedih opiši, kakšen se ti zdi Jadran. Nekatera njegova razmišljanja in ravnanja so ti morda všeč, nekatera pa ne. Razloži in pojasni. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
NARAVOSLOVJE Ocenjevanje znanja Kolobarniki
Na e-mail vam bom poslala povezavo z nalogami. Ostale informacije dobite ob srečanju.
|
TJA Pridevniki, ki opišejo poklic 1.) V zvezek zapiši naslov ADJECTIVES DESCRIBING JOBS in prepiši naslednje pridevnike: boring: interesting easy difficult stressful dangerous well—paid exciting Poznaš pomen vseh pridevnikov? Če ne, preveri v slovarju, kaj pomenijo. 2.) Za vsaj pridevnik naštej vsaj dva poklica. Npr. exciting: explorer, actor, musician 3.) Reši nalogo 5 v U/58. 4.) Sedaj razmisli, kakšen mora biti človek, da opravlja naslednje poklice (artistic, hard-working, brave, fair, punctual…):: firefighter chef judge professional football player 5.) Pošlji rešitve iz U/58, nal. 5 ter sliko zapisa v zvezek. |
SLOVENŠČINA TEMA: SUE TOWNSEND, SKRIVNI DNEVNIK JADRANA KRTA Prebral/a si odlomek iz knjige Skrivni dnevnik Jadrana Krta. Se oblika besedila razlikuje od tistih, ki si jih bral/a do sedaj? Svojo ugotovitev utemelji. Pisateljica je izbrala dnevniško obliko, s katero je čimbolj neposredno izrazila doživljanje in značaj glavne književne osebe. Odlomek še enkrat preberi in odgovori na vprašanja. Vprašanja in odgovore napiši v zvezek.
Če imaš težave pri odgovorih, me vprašaj. |
LUM Likovna naloga: Inicialka Nadaljevanje likovne naloge Beseda inicialka izhaja iz latinske besede initialis kar pomeni začeten. Inicialka je posebno lepo oblikovana in okrašena črka, ki se ponavadi uporabi kot prva črka kakšnega besedila (razne listine in uradni dokumenti) ali poglavja v knjigi. Največ takih inicialk je nastalo v srednjem veku, ko so knjige pisali in prepisovali ročno v samostanih po svetu in tudi na območju današnje Slovenije (samostani Bistra, Pleterje, Žiče). Na spletu poišči razne inicialke, ki predstavljajo veliko kulturno dediščino (v Google vtipkaj inicialka ali initial letter). Na podlagi opazovanj samostojno oblikuj svojo inicialko. Lahko jo narišeš po opazovanju starih inicialk, lahko jo oblikuješ zelo moderno. Pri okraševanju bodi izviren, uporabi razne vzorce (geometrijske, rastlinske, živalske). Črko si izbereš sam. Barvaš lahko s svinčnikom ali barvicami. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si Ta likovni izdelek bo ocenjen. Kriteriji ocenjevanja so naslednji:
V primeru neposlanega izdelka se za pridobitev ocene oceni zadnji končani izdelek, ki je nastal v času rednega pouka v šoli. |
LS1
Likovna naloga: RISBA CVETA
Nadaljevanje likovne naloge
V naravi poišči cvet in ga povečanega nariši na list papirja. Upodobi čimveč podrobnosti, ki jih opaziš na cvetu. Riši s svinčnikom. Barvaš tudi s svinčnikom. Temnejše dele bolj trdo pobarvaš s svinčnikom, svetlejše bolj rahlo.
Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si Ta izdelek bo ocenjen.
Kriteriji ocenjevanja so naslednji:
- Rešitev likovnega problema: izvirno (5), dobro (4), zadovoljivo (3), delno rešen likovni problem (2)
- Izvedba likovne tehnike: dosledno in natančno (5), manj natančno in dosledno (4), zadovoljivo (3), nedosledno (2)
- Izvedba likovnega motiva: zanimivo in originalno (5), manj izvirno in domiselno (4), malo izvirnosti in domiselnosti (3), nedomiselno in neizvirno (2)
V primeru neposlanega izdelka se za pridobitev ocene oceni zadnji končani izdelek, ki je nastal v času rednega pouka v šoli.
TVZ:
Ogledajo si filmčke na temo turizma. S pomočjo njih virtualno potujejo po Sloveniji in spoznavajo lepoto svoje domovine, link: http://probakster.si/cudovita-koroska-2638/