8. A | 8. B |
DKE Srečanje na Zoomu ob 9.00. Povabilo 10 min prej. |
DKE Srečanje na Zoomu ob 9.00. Povabilo 10 min prej. |
GEO SREDNJA AMERIKA ( delo z e- učbenikom) PRILOGA >>> KLIK |
GUM Prejšnji teden ste dobili ogled kviza Lepo je biti Mozart. Teh posnetkov je kar veliko za eno uro, zato si ta teden ogledate posnetke, ki si jih prejšnji teden niste. Spodaj imate povezave do vseh posnetkov, izberite tiste, ki jih še niste videli J https://www.youtube.com/watch?v=ddSK_SQI0xo&list=PL964613886CAB7663 https://www.youtube.com/watch?v=quIBrqe9C0Q&list=PL964613886CAB7663&index=2 https://www.youtube.com/watch?v=bcJS7-OpSXs&list=PL964613886CAB7663&index=3 https://www.youtube.com/watch?v=_7GEfODpQcY&list=PL964613886CAB7663&index=4 https://www.youtube.com/watch?v=Z4ZGSBJRX04&list=PL964613886CAB7663&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=fc5b-cKJnCA&list=PL964613886CAB7663&index=6 https://www.youtube.com/watch?v=BfSNiI2OQ4g&list=PL964613886CAB7663&index=7 https://www.youtube.com/watch?v=Wq2HoGiay-Y&list=PL964613886CAB7663&index=8 |
ŠPORT (DEKLICE) Osmošolke, zdravo! Naslednjih nekaj ur bomo izkoristile za vadbo, ki ji v šoli ne posvečamo posebnega časa, je pa koristna zaradi veliko razlogov. In za vsaj eno med vami sem prepričana, da se je bo razveselila 🙂 Nekatere ste mogoče že imele priložnost spoznati osnove joge, verjetno pa ste vse vsaj slišale zanjo. V povezavi najdete nekaj stavkov o tem, kaj joga pravzaprav je, mogoče pa še same malo “poguglate”, če vas bo zanimalo kaj več. http://www.promovita.net/joga/kaj-je-joga/ Ko se boste seznanile s teorijo, vas v priponki čaka nekaj jogijskih vaj. Mogoče katera ve, kako se imenujejo? Poskusite jih izvesti vsaj nekaj, si pa pred vadbo za vsako dobro preberite čemu je namenjena in predvsem kako se pravilno izvaja, prav? Vajam lahko namenite čas za uro ŠPO ali pa jih v manjšem obsegu vključite kot aktivne pavze med delom za pouk skozi dopoldneve v celem tednu. >>> SKOK_V_POLETJE, joga Ne pozabite mi do danes zvečer poslati vašega sedmega Dnevnika športnih aktivnosti. V priponki vas tudi že čaka tabela za ta teden. Je bilo v zvezi z ocenjevanjem vse razumljivo? Javite, če imate kakšna vprašanja. >>> Dnevnik športnih aktivnosti8 Lep teden! DEČKI Pozdravljeni učenci. Za jutrišnji dan sem vam pripravil izziv. Naloga je sledeča: Cilj naloge je, da v jutrišnjem dnevu opravite naslednje naloge: – 120 x vaja za trebušne mišic
– 100 x vaja za hrbtne mišice
– 50 počepov
– 30 sklec
– 5x po 1 minuto držite plank
– 5x po 1 minuto poskokov Jumping Jack
Zdi se težko, vendar imate cel dan na voljo. Katero vajo za posamično mišično skupino boste izbrali, si določite sami. Če ne morete opraviti vsega, naredite kolikor lahko. Vesel bom vsake vaše informacije kako vam je šlo. Lp Dragan
|
KEM Naslov: Vaje – računanje masnega deleža elementa v molekuli spojine Danes boste vadili računanje W (elementa) v molekuli spojine. Ponovno poglejte razlago pri prejšnji uri, da ne bo težav pri delu.
Koliko % je elementa kalcija v molekuli kalcijevega fosfata Ca3 (PO4 )2 ? Če potrebujete kakšno pojasnilo, mi pišite na mail. Želim vam uspešno reševanje. |
LUM Likovna naloga: KOMPOZICIJA V ARHITEKTURI Nadaljevanje likovne naloge V tej nalogi narišeš stanovanjsko stolpnico. Za izgled stolpnice upoštevaj naslednje značilnosti (kakšna mora biti): nesimetrična po višini in širini, vsebovati mora oglate in ovalne oblike, fasada je sestavljena iz svetlih in temnih površin in različnih črt. Število nadstropij ni omejeno (nariši jih najmanj pet) in tudi njihove oblike naj bodo drugačne, da bo stavba nesimetrična. Vse to bo predstavljalo kompozicijo (sestav) narisane stavbe. Rišeš s svinčnikom. Površine pobarvaš s svinčnikom ali barvicami. Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si Ta likovni izdelek bo ocenjen. Kriteriji ocenjevanja so naslednji:
V primeru neposlanega izdelka se za pridobitev ocene oceni zadnji končani izdelek, ki je nastal v času rednega pouka v šoli. |
|
MATEMATIKA 1. SKUPINA Pitagorov izrek v enakostraničnem trikotniku Cilj:
U str. 190, nal. 2-a, 3, 7-b. 2. SKUPINA Danes se dobimo ob 9.45 na Zoom-u, kjer se bomo naučili uporabiti Pitagorov izrek v enakostraničnem trikotniku. Pripravite zvezek z zapiski in pisalo. 3. SKUPINA Naslov: Ponovitev snovi Ob spodnjem posnetku si narišite in prepišite vse, kar prikazuje: https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=A24cSaLtfJXkQmLcSWhyn8gz Naslov: Vaja Napiši navodilo: Izračunaj obseg in ploščino enakostraničnega trikotnika s stranico 5 cm. (Uporabi znanje o Pitagorovem izreku v enakokrakem trikotniku. V pomoč naj ti bo naslednja skica, ki si jo preriši in prepiši v zvezek. Ne išči novih formul, saj se jih bomo učili enkrat kasneje. Naslov: Pogled naprej: Kje se še »skriva« pravokotni trikotnik Ob spodnjem posnetku si narišite in prepišite vse, kar prikazuje: https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=FJaeVjbmdKYU84niSUCrWAsz Rešite še naslednje kvize (ni potrebno zapisovati v zvezke) : https://www.thatquiz.org/sl-A/?-j16-la-mpnv600-p0 https://www.thatquiz.org/sl-A/?-j9-la-mpnv600-p0 https://www.thatquiz.org/sl-f/?-jlo0k-l1-mpnv600-p0 Fotografijo današnje snovi in rešene vaje pošljite na lucija.korosec@guest.arnes.si 12.5.2020 do osmih zvečer. V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 28dn 12.5.2020 |
|
SLOVENŠČINA 1. SKUPINA TEMA: TONE PARTLJIČ, MOJ ATA SOCIALISTIČNI KULAK Prejšnjo uro si prebral dramsko besedilo Toneta Partljiča, Moj ata socialistični kulak. Celotna zgodba se dogaja po 2. svetovni vojni. Ata Jože Malek se je vrnil z bojišča. Doma so ga vsi veseli – mama Malika, sin Tinček in hčerka Olga. Govorice, da mu je bila žena nezvesta takrat, ko ga ni bilo, pa vzbudijo v njem ljubosumje. Vaške opravljivke so vse glasnejše, oče vedno bolj prizadet zaradi teh govoric, zato hoče resnico o maminem obnašanju izvedeti od sina Tinčka. Vrta vanj z vprašanji o mami tisti čas, ko ga ni bilo doma. Dramsko besedilo še enkrat preberi in odgovori na vprašanja. Vprašanja in odgovore napiši v zvezek.
Če imaš težave pri odgovorih, me vprašaj. 2. SKUPINA Tema – Tone Partljič: Moj ata, socialistični kulak (vsebinska analiza) ZAPIS V ZVEZEK Moj ata, socialistični kulak je dramsko besedilo, ki je napisano v dialogih (dvogovorih), zato je razdeljeno na vloge. Besedilo je napisano za uprizarjanje na gledališkem odru, zato so ob besedilu dodane tudi opombe (didaskalije), ki podajajo navodila za igranje. To je komedija, igra z veselo vsebino, polna zmešnjav in presenečenj, smeši človeške napake in slabosti, komično se zapleta in običajno srečno razplete, nas zabava in vzgaja. Glavni junak Joža Malek se po koncu vojne, v kateri se je vojskoval na različnih straneh, vrne domov k družini na majhno kmetijo. Verjame v boljši svet in pravičnejšo družbo. Beseda socialistični pomeni, da je cilj uveljavitev gospodarskih, političnih in kulturnih pravic delavcev. ODGOVORI NA VPRAŠANJA
GRADIVA MI POŠILJAJTE V PREGLED KAR VSAK DAN SPROTI! 3. SKUPINA Moj ata, socialistični kulak Še enkrat preberi odlomek iz besedila Moj ata, socialistični kulak. V berilu pod naslovom „Raziskujmo besedilo“ preberi razlago pod prvo točko (karo) in jo prepiši v zvezek. Nato pa odgovori na vprašanja pod drugo in tretjo točko. Dvogovor(dialog) med očetom in sinom se stopnjuje – izpiši tisti del pogovora, ko napetost doseže vrh. Po katerih maminih besedah sklepaš, da prav ona povezuje vse družinske člane? Izpiši jih. Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
TVZ:
Ogledajo si filmčke na temo turizma. S pomočjo njih virtualno potujejo po Sloveniji in spoznavajo lepoto svoje domovine, link: http://probakster.si/cudovita-koroska-2638/