ANGLEŠČINA
Tema: Družinski člani in gibanje
Cilji:
učenci prepoznajo in uporabljajo poimenovanja za družinske člane
- Pripoveduj izštevanko o družinskih članih: DADDY FINGER.
Ne pozabi kazati s prstki.
- Izštevanko lahko tudi poslušaš: DADDY FINGER
- V zvezku poišči stran, kjer si narisal člane svoje družine. Poimenuj jih!
- Interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: FAMILY
Pritisni na SOVICO, poslušaj in sledi navodilom za reševanje naloge.
- Gibalna pesmica: WALKING, WALKING,
Povabi ostale družinske člane, da se ti pridružijo pri gibalni pesmici.
GUM- KORELACIJA
|
CILJI: · Usmerjeno poslušajo posnetek skladbe. · Pojejo pesem in jo spremljajo z lastnim gibanjem, igranjem.
AKTIVNOST: https://www.youtube.com/watch?v=6t-PIkmE6_U ü Poslušaj novo pesmico, poskušaj se besedilo naučiti na pamet. ü Če imaš svojo sobo jo pospravi. PESEM ZA POSPRAVLJANJE HITRO, HITRO! POHITIMO! KOCKE, ŽOGE, AVTKI, KNJIGE, |
SLJ
OPISMENJEVANJE VELIKA TISKANA ČRKA B |
CILJI: 1. Pravilno izgovarjajo glas B in ga zapišejo z veliko tiskano črko B po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti. 2. Pri pisanju upoštevajo in utrjujejo smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke ki piše in ki ne piše, pravilno držo pisala.
AKTIVNOST: ü DANES BOŠ SPOZNAL NOVO VELIKO TISKANO ČRKO B. NAJPREJ SI POGLEJ POSNETEK, KAKO SE ČRKA PRAVILNO ZAPIŠE. https://nasaulica.si/datoteke/prikaz_pisanja_crk/story_html5.html
ü PROSI STARŠA, DA TI V ZVEZEK ZA SLOVENŠČINO NAPIŠE VELIKO TISKANO ČRKO B, ČEZ CELO STRAN, KOT SMO POČELI V ŠOLO. ü SEDAJ NAREDI MAVRIČNO ČRKO. PREVLECI JO Z RAZLIČNIMI BARVAMI. BODI POZOREN NA SMER PISANJA, DRŽO TELESA, POLOŽAJ ROKE IN PRAVILNO DRŽO PISALA. ü NARIŠI 3 PREDMETE, KI IMAJO GLAS B NA ZAČETKU, NA KONCU IN NA SREDINI. ü V DELOVNEM ZVEZKU ZA OPISMENJEVANJE NA STRANI 50, 51 POBARVAJ Z RUMENO BARVICO OKVIRČKE, KJER SLIŠIŠ GLAS B. ü REŠI STRAN 50.
|
MAT RAČUNAMO DO 20
|
CILJI: · Seštevajo in odštevajo v množici naravnih števil do 20. AKTIVNOSTI: ü V delovnem zvezku Novi prijatelj, reši naloge na strani 32 in 33.
|
SPO: SPOZNALI SMO
(priloga) |
CILJI: · Ponovijo, utrdijo pridobljeno znanje
AKTIVNOSTI: ü Miselni vzorec v prilogi preriši in prepiši v zvezek!
|
ZANIMIVO, IZZIVI: IGRA Z LONČKI-IZZIV Verjamem, da zmotere. |
|
|
SAMOVREDNOTENJE Vrednotimo svoje aktivnosti s SEMAFORČKOM ali zapisom povedi. Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela. AKTIVNOST OZNAČIMO Z DATUMOM. Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave. |