6. A 6. B

 TJA

Srečanja v živo

Na mail sem vam poslala  skupine. Tam, kjer se boste srečali sami, sem določila vodje skupin (otemnjeno). Naloga vodje je, da pokliče ostale člane in vodi srečanje. Načeloma srečanja izvedete od 9. 10 (kot imamo TJA po urniku), seveda se pa lahko dogovorite tudi po svoje.

Navodila:

  1. del: Vsak v skupini bo na določeno temo govoril od 30 sekund do 1 minuto. Teme so zapisane spodaj. Začne vodja skupine, ki določi naslednjega govorca. Ta nadaljuje, govori 1 minuto, določi naslednjega, itd. Vsakemu dovolimo, da govori prosto in ga ne prekinjamo. Vprašanja lahko postavljate po 1 minuti. Govorite tako dolgo, dokler ne izberete vseh tem, lahko pa seveda dodate še svoje.
  1. del: Po srečanju v živo, si vsak posameznik izbere temo, o njej govori 1 minuto (ne piši, ne beri), se posname in mi pošlje posnetek na mail, lahko preko wetransfer.com.

 

TEME:

PETS HOBBIES FOOD HOLIDAYS COMPUTERS
CHRISTMAS WEATHER CLOTHES FAVOURITES MY FAMILY
GIFTS MY VILLAGE MY SCHOOL SPORTS BIRTHDAYS
HEALTHY HABITS MY ROOM, MY HOUSE SEASIDE STUDY TIPS WHAT MAKES ME HAPPY

 

NARAVOSLOVJE

Nespolno razmnoževanje rastlin II.

Spoznali ste, da se rastline v naravi nespolno razmnožujejo s pritlikami, z živicami, gomolji, z zarodnimi čebulicami. Ljudje pa smo spoznali, da lahko nekatere rastline razmnožimo tudi s potaknjenci (stebelnimi, listnimi), cepljenjem ali pa z rastlinskimi tkivnimi kulturami. Z rastlinskimi tkivnimi kulturami razmnožujejo lončnice, okrasno cvetje, sadike zelenjave, ogrožene rastline… Vzamemo samo košček rastline in jo damo na gojišče iz agarja, ki vsebuje hranilne snovi in rastlinske hormone. Iz vsakega koščka rastline zraste nova rastlina. Gojitve potekajo v laboratorijih v sterilnih razmerah. Takšen način razmnoževanja je zelo hiter.

  • V prilogi je PowerPoint-ova predstavitev. Danes si v zvezke izpišite snov od 10. strani do konca. >>> nespol.razmn.

 SLOVENŠČINA

Lastnosti pravljičnih oseb (živali)

Kaj je sporočilo pravljice Cesarjeva nova oblačila? Obkroži črko pred pravilnimi odgovori.

a) Zaupaj v svoje sposobnosti.

b) Kdor drugemu jamo koplje, sam vanjo pade.

c) Misli s svojo glavo.

č) Ne laži.

d) Jabolko ne pade daleč od drevesa..

Nalogo v celoti prepiši v zvezek.

V berilu na 38. strani si oglej preglednico za dve pravljici: Cesarjeva nova oblačila in Železni prstan.

Preglednico za ti dve pravljici prepiši v zvezek in dopiši čim ustreznejše pridevnike, s katerimi boš označil(a) lastnosti pravljičnih oseb (živali). Za vsako osebo (žival) napiši vsaj tri lastnosti.

GUM

Današnjo uro glasbene umetnosti bom ocenjevala vaše poslane izdelke. Kdor ga ni poslal, mu ga ne morem oceniti.

Vaša naloga pa je da se naučite pesem ter gibanje rok. Ta teden se učite samo z rokami, naslednji teden bomo dodali še noge J. Učite se počaaaasi, večkrat ponovite, šele nato poskusite hitreje. Uspelo vam bo J Pri tem se zabavajte in k zabavi povabite še druge družinske člane.

Povezava:

https://www.youtube.com/watch?v=UkFs5glUMjw

ALI

V youtube vpišite:

Boom, Snap, Clap | Klatschspiele Anleitung

GEO

VRTENJE ZEMLJE OKOLI SVOJE OSI

PRILOGA >>>  KLIK

 MATEMATIKA

PRILOGA >>> 13.5. MAT 6.b Merjenje prostornine

 MATEMATIKA

Najprej si preglejte rešitve včerajšnjih nalog. >>> Resitve_12_5

Danes začenjamo z novo temo o prostorninah. Najprej bomo spoznali  enote, s katerimi merimo prostornino. Podrobnejša navodila imate v prilogi. V petek pa se dobimo na ZOOM- u (1. skupina ob. 9.00, druga skupina pa ob 10.00, kot smo se dogovorili v ponedeljek), da snov  dodatno razložim. Če boste imeli kakšna vprašanja, mi jih lahko pošljete ali pa mi jih zastavite v petek. >>>PROSTORNINSKE ENOTE

SLOVENŠČINA

TEMA: HANS C. ANDERSEN, CESARJEVA NOVA OBLAČILA

V zvezku preberi vseh osem dogajalnih enot, s pomočjo katerih si obnovil/a pravljico.

Potem  odgovori na vprašanja. Vprašanja in odgovore napiši v zvezek. Pri odgovorih si pomagaj z interaktivnim berilom  https://ucimte.com/?q=interaktivni_ucbenik_prost_dostop/1000195

 

  1. V 1. odstavku poišči čas dogajanja, v 2. pa kraj dogajanja. Prepiši ju v zvezek.
  2. Kdo je glavni književni junak pravljice? Kdo so stranske osebe?
  3. Na koga spominja cesar iz pravljice? Na resnega in odgovornega vladarja ali na razvajenega in nečimrnega gospoda? S katerimi dogodki lahko dokažeš svojo trditev?

nečímrn  – tistiki si prizadeva vzbuditi občudovanje, pozornost: nečimrn mladenič; tako je nečimrna, da se večkrat na dan preobleče / nečimrno vedenje

  1. Kakšna sta bila tkalca? Opiši ju.
  2. Zakaj ministra nista hotela cesarju povedati resnice o oblačilu, ko sta se vrnila od tkalcev?
  3. Zakaj pa ljudje, ki so spremljali cesarja v procesiji, niso hoteli povedati resnice?
  4. Kdo si je upal javno razkrinkati lažnivce?

Če imaš težave pri odgovorih, me vprašaj.

 ŠPORT (DEKLICE)

Šestošolke,

še malo nadaljujemo z jogo. Upam, da vam je bila prejšnja ura všeč in da boste “zvezdne tibetančke” izvedle še kakšen dan.

Danes imate v priponki igro, ki se imenuje Jogijska kocka. Navodila na listu bodo razumljiva, zato jih tu ne bom ponavljala. Potrudite pa se in poskusite izvesti vse naloge. Če vam bo metanje kocke vzelo veliko časa, si nalogo lahko razdelite na več delov. >>> JOGIJSKA KOCKA

Naj vam deževen dan mine lepo! Učiteljica Petra

(Skupno 192 obiskov, današnjih obiskov 1)