MATEMATIKA
MERIM PROSTORNINO
Cilji:
- Sešteva in odšteva v litrih izražene količine.
- Uporablja računske operacije pri reševanju problemov.
Naloga:
- Odpri delovni zvezek za matematiko na strani 36, 37.
- Pri nalogi seštej in odštej v litrih izražene količine.
- Pri 11. , 12. in 13. nalogi natančno preberi naloge z besedilom. Zapiši ustrezne račune in odgovore. Ne pozabi na zapis merske enote l pri zapisu računa in odgovora.
- 14. naloga
Oglej si prikaz z vrsticami. Iz legende preberi, kaj pomeni, če je pobarvan en kvadratek. Preberi vprašanja, poišči ustrezne podatke v prikazu in zapiši odgovore.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
MIROVANJE
Cilji:
- Zna opisati in poimenovati stanje mirovanja predmetov in bitij.
- Zna uporabiti nekatere pripomočke za gibanje.
- Eksperimentira in napoveduje.
Naloga:
- Ali se spomniš igre KIPI?
Giblješ se po prostoru. Na znak moraš okamneti, postaneš torej kip.
Pogovor:
- Kako bi se lahko gibal? Kateri del telesa se gibajo?
- Kaj ste delali takrat, ko ste bili kipi?
- Kdaj pa so tvoje igrače v stanju mirovanja?
- Kdaj so vozila v mirovanju?
- Pomni in prepiši v zvezek za SPO:
MIROVANJE
Kadar se telesa premikajo, rečemo, da se gibajo.
Ko se stroj, naprava ali človek ne giblje, je v mirovanju.
Človek miruje, kadar sedi, čepi ali stoji pri miru.
|
|
SLOVENSKI JEZIK
MALA IN VELIKA PISANA ČRKA F
Cilji:
- Glas f zapisuje z malo in veliko pisano črko po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti.
- Pri pisanju upošteva in utrjuje smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke, ki piše in roke, ki ne piše, pravilno držo pisala.
- Prepiše besede s pisanimi črkami.
- Bere povedi napisane s pisanimi črkami.
Naloga:
- Pripravi si zvezek za slovenščino in delovni zvezek za opismenjevanje.
- Na
https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/f ali
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html si oglej, kako se piše mala in velika pisana črka f.
- Odpri zvezek za opismenjevanje (DZO 2), str. 112, 113 ter vadi male in velike pisane črke f.
- V zvezek napiši eno vrstico malega pisanega f in eno vrstico velikega pisanega f.
- Preberi spodnje besede ter povedi in jih prepiši v zvezek.
- Zapis iz zvezka fotografiraj in posreduj učiteljici.
|
GLASBENA UMETNOST
GRAFIČNI ZAPIS GLASBE
Cilji:
- Izvaja glasbene vsebine po grafičnih zapisih.
- Ustvarja grafične zapise glasbe in jih izvaja.
Naloga:
- Doma nimaš Orffovih inštrumentov. Imaš pa različne pripomočke, kot so kuhalnice, lonce, žogo, … in pa vsekakor lastne inštrumente, kot so ploskanje, udarjanje po kolenih, topotanje z nogami…
- Poizkušaj zaigrati grafične zapise:
- Še sam nariši v zvezek za GUM kakšen grafični zapis in ga preizkusi.
|
ANGLEŠČINA
Tema: Hrana: kaj rad jem in česa ne maram?
Cilji:
učenci prepoznajo in uporabljajo besedišče povezano s hrano
Zapoj in zapleši.
- Interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: FOOD
Poslušaj navodila in rešuj pripravljene naloge.
- V zvezku poišči stran, kjer si narisal različne vrste hrane.
Poimenuj kaj imaš rad (I like…) in česa ne maraš ( I don’ t like…).
- Povabi člane družine, da se skupaj igrate izštevanko
ONE POTATOE, TWO POTATOES…
Naj ti bo, učenje novih besed, izziv.
- DODATNA interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: FOOD_1 FOOD_2
Poslušaj in besedo pomakni pod ustrezno sliko.
|
ANGLEŠČINA
Tema: Družinski člani
Cilji:
učenci prepoznajo in uporabljajo poimenovanja za družinske člane
- Pripoveduj izštevanko o družinskih članih: DADDY FINGER.
Ne pozabi kazati s prstki.
- V zvezku poišči stran, kjer si narisal člane svoje družine. Poimenuj jih!
- Interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: FAMILY_1
Pritisni »Next«. Poslušaj in slike prenesi v ustrezna polja.
Povabi ostale družinske člane, da se ti pri gibalni pesmici pridružijo.
Poslušaj pesmico, ki jo je izbrala Tina: VEHICLE SONG FOR KIDS
|