4. A | 4. B | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SLOVENŠČINA 2 uri Učenec posluša, gleda, razume, doživlja, vrednoti in povzema posneto novico. Spozna pojem množični mediji. Kaj so množični mediji?
MNOŽIČNI MEDIJI Množični mediji prenašajo informacije, novice. Sem sodijo:
Največkrat podatke iščemo na spletu. Paziti moramo, ker niso vse informacije na spletu vedno resnične, zato jih moramo preverjati. Na interaktivnem gradivu za SLJ si dobro oglej posnetek novice o žledu. Žled je vremenski pojav, ko led prekrije vse površine in izgleda takole: Posnetek najdeš pod naslednjim naslovom: KATERI SO MNOŽIČNI MEDIJI Reši naloge v DZ za SLJ, 2 del:
5. Pošlji mi opravljeno delo, da ga pregledam. |
SLOVENŠČINA Kaj so množični mediji? Učenec:
Tabelska slika: MNOŽIČNI MEDIJI Množični mediji prenašajo informacije, novice. Sem sodijo:
Zelo pogosto podatke iščemo na spletu. Paziti moramo, ker niso vse informacije na spletu vedno resnične, zato jih moramo preverjati.
Posnetek najdeš pod naslednjim naslovom: https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-slj-sdz-osn/
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA PRILOGA >>> KLIK |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA Utrjevanje znanja Učenec utrjuje znanje reševanja številskih izrazov.
Zbirka nalog Znam za več: str. 47 – 1. naloga – 2. stolpec str. 48 – 1. naloga – 2. stolpec Pošlji mi opravljeno nalogo, da jo pregledam. NE POZABI: V četrtek/ petek sledi ocenjevanje znanja (po mailu sem ti poslala, na kateri dan prideš na vrsto). Pri ocenjevanju boš pokazal-a, kako znaš:
Uspešen/ uspešna boš, ko:
|
ANGLEŠČINA Pesem: We’re going to the zoo
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/were-going-the-zoo in poslušaj pesem.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ŠPORT Nogomet Učenec zna ravnati z žogo. Izvaja osnovne tehnične elemente nogometa
(Če te ure ne moreš izpeljati varno, nimaš pripomočkov ali pa prostora, si izberi katero izmed prejšnjih ur športa in se razgibaj.)
Nekaj teka (lahko tudi na mestu), gimnastičnih vaj (od glave do pet) in že boš pripravljen-a na preizkušnjo. |
ŠPORT Nogomet Učenec:
(Če te ure ne moreš izpeljati varno, nimaš pripomočkov ali pa prostora, si izberi katero izmed prejšnjih ur športa in se razgibaj.)
Nekaj teka (lahko tudi na mestu), gimnastičnih vaj (od glave do pet) in že boš pripravljen-a na preizkušnjo.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec spozna značilnosti skupine vretenčarjev – dvoživke. Pozna njihov razvojni krog. Ve, da je njihov razvoj vezan na vodo. Prepozna najpogostejše vrste živali v neposrednem okolju. Dvoživke
Dvoživke za svoj razvoj nujno potrebujejo vodno okolje. Lahko pa živijo tudi na kopnem. Njihova koža je ves čas vlažna, ker preko nje dihajo. Dihajo tudi s pljuči. Med dvoživke spadajo: žabe, krastače, pupki, močeradi. Poglej si slike na interaktivnem gradivu za NIT pod naslovom DVOŽIVKE ali pa v učbeniku za NIT, na straneh 128, 129. Dvoživke so ogrožene živali – to pomeni, da jim grozi izumrtje. V koži imajo lahko strupene žleze. Vedno si je potrebno temeljito umiti roke, kadar primemo dvoživko. Nekatere vrste zimo preživijo zarite v blato (hibernirajo), spomladi pa poiščejo vodo, v katero odložijo mrest. Iz jajčec se razvijejo vodne ličinke, ki dihajo s škrgami. Sčasoma se jim razvijejo pljuča. Poglej si kratko risanko, kako se razvije žaba: https://www.youtube.com/watch?v=wGIc7KitJCA
|
NIP RAČUNALNIŠTVO
- Danes bomo šli v vesolje in sicer bomo robota poslali na misijo na luno.
- Izberi si 3 naloge in jih skušaj rešiti. Verjamem, da boš uspešen/uspešna.
https://pisek.acm.si/contents/4907-4902-621190887497882908-1933429127371789301/